מגמות באיפור קיץ 2011

15.03.11

 

אחרי שבוע עם מזג אוויר חורפי וגשום, אנחנו תוהות אם עדיין אתן זוכרות את העונה החמה הזאת שלשמה התכנסנו בפוסט הבא, הקיץ. הוא יגיע בכבודו ובעצמו לביקור עוד זמן קצר ואיתו הדבר המאוד כייפי שקורה בכל עונה מחדש: מגמות טרנדיות, מרעננות ודנדשות בכל תחומי האופנה והיופי. איזה כייף שהזמן הזה בשנה לא שוכח להתדפק על דלתינו בכל כמה חודשים, כשכל שנותר לנו לעשות הוא פשוט להתמוגג מכל זה בכל פעם מחדש.

 

ובכדי להביא היישר אליכן את המגמות הכי חמות שהקיץ הקרוב מזמן לנו קראנו למאפרת יעל דרוקמן לשיחה קצרה של בנות. היה צבעוני ומעניין, והנה זה לפניכן...

 

הקיץ הוא בדיוק הזמן המתאים בשנה לאיפור מהסוג הקליל ביותר, איפור סקסי ונושם. על-מנת לממש את המטרה הזאת הדבר הטוב ביותר הוא לעשות שימוש במייק-אפים חצי שקופים אך עמידים, גלוסים ושפתונים במרקמים סמי-שקופים, צלליות קרם בצבעי פסטל העמידות במים והמון, המון ברונזר. ההמלצה באופן כללי (ובקיץ בפרט) היא לעבור למוצרים עמידים, אך כאלה בעלי לוק טבעי: צלליות קרם עמידות, איילינרים עמידים, מסקרות ובל נשכח את הפריימרים למיניהם אשר עוזרים לנו לקבע את המוצרים לעורינו בצורה המיטבית.

 

בעניין האיפור עצמו חשוב לשים לב שיש הבדל עצום בין איפור בוקר קייצי לבין איפור ערב קייצי, כשבחתונות שישי בצהריים המתרחשות בימים חמים ההמלצה הגורפת היא לא להשתמש בצלליות מבריקות ולא להבריק את הלחיים, שכן ביחד עם הלחות והחום עלול להיווצר תוך זמן קצר מראה "בוצי" במיוחד. לעומת זאת, באיפור ערב הכול הולך אך יש לשים לב שיהיה זה איפור "נושם", כמה שפחות אטום וכמובן כמה שפחות מפודר (וזאת על-מנת לא ליצור מראה מפודר מידי).

 

וכעת, אחרי שסקרנו בכלליות את הדגשים העיקריים לאיפור קייצי נשמע על מראות האיפור המומלצים עצמם:

 

מראה ה-NUDE

אחד המראות שלעד יהיו נכונים לעונת הקיץ החמה והבוערת. האביב והקיץ מביאים איתם את הצורך העז לעבור לצבעים בהירים אחרי החורף הכהה בדרך-כלל. המראה הזה כולל בעיקרו גוונים מונוכרומטיים, ללא צבעוניות חזקה, כשהאיפור בו מתבסס ברובו על משחקים של אור וצל וזאת בכדי להבליט מימדים מסויימים בפנים. הבחירה תהיה בגווני פודרה, וורודים ובז'ים שקופים כשאת הלוק עצמו ילוו שפתונים חיוורים בצבעי נס קפה ומייק-אפ. לבנות בעלות עור צהוב, מומלץ במקרה הזה לשחק עם צבעי הסומק על-מנת להעניק מראה חי יותר.

 

צלם: אלכס ליפקין

 

המראה המעושן

המראה המעושן והאלגנטי (עם דגש על עדינות בביצועו), לעולם לא יוצא מהאופנה. עיניים מעושנות בעלות מבט סקסי מתוחכם ובמבנה של "גוון רודף גוון", כשבדרך-כלל יעורבו בו שלושה גוונים עיקריים ממשפחת האפורים. במשפחת האפורים עצמה ניתן למצוא גוונים נוספים וקלאסיים לשימוש בקיץ כגון: אפור נקי, אפור-סגול, אפור-חום, אפור-כחול ואפור-זית. בשילוב של שפתון חצי שקוף או לחילופין גלוס בגוון אפרסקי, מעט ברונזר ונגיעה מצבע השפתיים גם בלחיים נקבל מראה סקסי, הרמוני ונכון לערב.

 

צלם: אלכס ליפקין

 

מראה הפסטל הרך

מראה זה כולל בתוכו את השימוש בכל אותם צבעי פסטל בהירים ונעימים. האיפור עצמו יוצר לוק עדין, בעל צבעים חצי שקופים ומדגיש בעיקר עור שזוף. הוא מתאים לבנות שמעוניינות בלוק בעל רמיזה זוהרת של יופי ושמחה בעיניים, כזה שמשלב בתוכו גם נגיעות של צבעי פנינה (במרקם משיי וזוהר) אשר יבואו לידי ביטוי בעיקר מתחת לקו הריסים כשהאופציות הנבחרות מבחינת הצבעוניות ידברו על פנינה-טורקיזית, פנינה-אפרסקית ופנינה-זית. בכדי ליצור איזון טוב עם האיפור הכולל מומלץ להשלים את איפור שאר הפנים בגווני חום-אפרסק או וורוד-פודרה וזאת על-מנת לא ליצור צבעוניות יתרה. טיפ קטן בעניין: אם הצללית מבריקה, וותרו על גלוס רטוב או מבריק מידי והעדיפו לבחור בשפתון לחותי או מאט בשפתיים.

 

צלם: אלכס ליפקין

 

המראה המעושן הקייצי

המראה הזה ידבר בעיקר אל הנשים שאוהבות להדגיש את המבט ולמשוך את כל תשומת הלב אל עיניהן. מדובר במראה אלמותי, כאשר במעושן הקייצי רצוי להגזים באזור אחד בלבד, אזור העיניים. שאר הפנים מומלץ שיאופרו במראה NUDE לגמרי. בצורה הזאת העיניים יקבלו את מלוא הפוקוס כמו שכבר אמרנו כשהמראה הכולל שיתקבל יהיה סקסי אך לא מבוגר מידי (מה שיקרה במקרה בו כל תווי הפנים יודגשו). כדי ליצור מראה קייצי יותר נוותר על המעושן השחור שחור ונפנה לצבעי העשן השמחים והמעניינים. מבחינת הסמקים עצמם, רצוי להישאר רק בגוון משזף (מתחת ללחיים, בשקע. בקו ישר ממרכז האוזן ועד לזווית הפה) וללא צבעוניות נוספת. העניין הזה יוסיף סקסיות למראה בכך שידגיש את עצמות הלחיים ויחטב את הפנים (כן כן, לאיפור בהחלט יש את הכוח לעשות זאת). הטאץ' הסופי למראה יהיה שימוש בשפתון הכי שקוף שיש או אפילו בגלוס חלבי-פנינתי, כזה שיעניק את הנצנוץ הסופי למראה כולו.

 

צלם: אלכס ליפקין

 

אז המון תודה לך יעל היקרה על ששיתפת את כולנו ברזי האיפור של קיץ 2011. אנחנו בטוחות שזה גרם לכולנו להבין קצת יותר טוב את העולם המאוד צבעוני הזה שאנחנו כל-כך אוהבות. ומה איתכן כלות אורבניות של קיץ, לאיזה לוק אתן הכי התחברתן? אתן ממש מוזמנות להביע את דעתכן בנושא, לספר, ולשתף את כולנו במחשבותיהן של כלות הקיץ שלנו. אתן יודעות שאנחנו כאן, מחכות רק לכן!

 

*הפוסט נכתב בשיתוף פעולה עם המאפרת המקצועית, יעל דרוקמן.

מאת:כלות אורבניות