כוכבי הפינצטה - פברואר 2015

23.02.15

בכל העת מבקרות בפינצטה שלנו כלות אורבניות וכמובן גם החתנים, מצוידים בפנקס ועט: מסיירים, מכירים ואוספים נתונים... עד שלבסוף הם מרכיבים את נבחרת החלומות, שמורכבת מהספקים הכי הכי. מרתק לחשוב כיצד כל שילוב כזה בין הספקים השונים יוצר דינאמיקה שונה והתוצאה גם בהתאם, תמיד סופר מקצועית ומרגשת. אז כדי להקל עליכן במשימת הליקוט וההיכרות, החלטנו גם הפעם לשים את הספוטלייט על כוכבי הפינצטה, אותם בחרנו עבורכן אחד אחרי השני באהבה רבה ומתוך היכרות עם העבודות הנפלאות שלהם, מוכנות?

 

✮✮✮

 

המסרטה

 

 

מהי האסוציאציה שעולה בראש שחושבים על המילה "מסרטה"? סרטים באיכות של פעם, עם טאץ' של וינטג'. זו בדיוק התחושה שנוצרת כשלוחצים על הפליי, אך יש בה גם הרבה מעבר ואת זה ניתן לזקוף לזכות העריכה הכיפית והפסקול העדכני... תמהיל מדויק בין העבר, להווה ולעתיד של בני הזוג שמופיעים על המסך ומציפים אותו (וגם אותנו!) בהתרגשות ענקית.

 

✮✮✮

 

בת הגלבוע

 

 

צמד המילים "בת הגלבוע" גורמות לנו לחשוב על מקום ציורי וירוק, אי שם בצפון ובדיוק שם אנו מדמיינות גן אירועים שמזמין אותנו לביקור. ב"בת הגלבוע" הופכים את התמונה הדמיונית הזו למציאות ואף מצליחים להתעלות על כל מה שראינו למול עינינו: עיצוב מדויק, ניצול מקסימלי של הנופים מסביב ובעיקר יחס חם שעוטף את החוויה ומגיש אותה עם חיוך לבני הזוג.

 

✮✮✮

 

בן קלמר

 

 

השתקפויות, רבדים, תאורה, זוויות ורגעים - בן קלמר מביא מימד אחר לצילומים שלו והוא מכניס בהם פן אמנותי של ממש. אין ספק שהזוגות של בן נהנים מכל האלמנטים הללו כשהם מתחברים יחדיו לכדי הפריים המושלם ועל כך יעידו החיוכים שלהם, אשר גם אותם עדשת מצלמתו מצליחה ללכוד בצורה הכי מקורית שניתן.

 

✮✮✮

 

איציק בן דוסא

 

 

התרגשות, שמחה, התפעלות, אהבה - כל כך הרבה רגשות מצליחות לעורר התמונות של איציק בן דוסא, בזכות יכולתן המדויקת לשקף את מה שהורגש באותו רגע בצד השני של המצלמה. 'מגוון' היא מילת המפתח כאן, שהרי שום תמונה של איציק לא דומה לאחרת וכל אחת מהן מגישה בפנינו רגע חדש שלוחץ על כפתור אחר בלב.

 

✮✮✮

 

כחול וירוק

 

 

בתל עדשים שבעמק יזראעל ממוקם "כחול וירוק", גן אירועים שנוצר מתוך חיבור אמיתי להווי ולטבע של המקום. כל פיסת ירק בגן הותאמה מתוך מחשבה, הקפדה ובעיקר אהבה לסביבה, במטרה להתכתב יחד איתה. התחושה האותנטית באה לידי ביטוי בכל היבט בעיצוב ובתכנון של הגן - והתוצאה? מעוררת בנו חשק לקפוץ לטיול ספונטני בצפון.

 

✮✮✮

 

ארז אלון

 

 

בכל הטרנדים החמים בעולם הביוטי, ארז אלון בקיא ויודע להגיש אותם בצורה נעימה ורכה לכלות ושאר הלקוחות שלו. השילוב בין הפן הקלאסי לבין העדכני, מאפשר לארז ליצור לוקים רבים ומגוונים, אותם ניתן להתאים לכל כלה לפי סגנונה ורצונותיה. את כל הלוקים שיוצר, יודע ארז לסגנן ולאבזר בדיוק בצורה הנכונה וליצור מראה שכולו FASHION.

 

✮✮✮

 

Eyelights videography

 

 

המלצות על גבי המלצות מלוות את הצוות של Eyelights ושם הזוגות מתארים כיצד אותו הצוות - חמוש בחיוך, אנרגיות טובות ובמצלמות - גרם להם להרגיש הכי טבעי שאפשר. התחושה הזו עוברת היטב גם מבעד למסך... בשלל סרטונים שכולם כיף והתרגשות טהורה, פשוט פאן!

 

✮✮✮

 

אתי ונעמה

 

 

על שולחן ארוך עומד אוסף של צנצנות, סירים וצלחות. כל כלי הגשה - יש לו צורה קצת שונה ובפנים מסתתר הפאנץ' האמיתי: מנות עשירות העשויות מחומרי גלם טריים, חגיגה של צבעים ומרקמים שמהם ניזונות קודם כל העיניים. בדיוק כמו כלי העבודה, כך גם הקייטרינג של אתי ונעמה הוא אקלקטי ומזמין ויחדיו הם יוצרים דואט הרמוני ומשביע במיוחד.

 

✮✮✮

 

גלי גרינפלד דרייר

 

 

מאיפור קלאסי ועד לאיפור צבעוני וטרנדי - גלי גרינפלד דרייר לא חוששת להעיז ומתאימה את מראה האיפור בדיוק אבל בדיוק לרצונותיה ולמבנה הפנים של הכלות שלה, כך שירגישו הכי יפות שרק אפשר. תוסיפו לכל התמהיל גם טאץ' של סטיילינג משובח ואת התכשיטים בעיצובה וכך מתקבל לו טוטאל לוק שכולו גלאם.

 

✮✮✮

 

גמבא צלמים

 

 

מחוות, המלצות, שבחים ובעיקר המון אהבה - מקבלים אביחי ויודן מהזוגות שלהם, שאיתם הם מפתחים קשר ייחודי של ממש. בעצם, איך אפשר שלא? ההנאה שגמבא מפיקים מחוויית הצילום מורגשת למרחקים וביחד עם התמונות היפות מן האירוע, מתקבל לו שילוב שאי אפשר שלא להתאהב בו - ובהם.

 

✮✮✮

 

ענבר אלזרקי

 

 

בסטודיו שמוקף בירוק, עובדת ענבר אלזרקי ושם לא חסרה השראה לעיצוב התכשיטים, אך ההשראה האמיתית מגיעה מן החומר עצמו והיכולת לבחון את גבולותיה בתור אמנית. בכל פעם מחדש ענבר מצליחה לחדש באמצעות תכשיטים בעיבודים משתנים ואבנים בגוונים מפתיעים, בעוד המכנה המשותף שלהם הוא בעדינות ובאלגנטיות של כל פיס ופיס.

 

✮✮✮

 

גיל ורון צלמים

 

 

ישנם כמה נתונים שפועלים לטובם של גיל&רון: הם חברים טובים מזה הרבה שנים, הם אוהבים את עולם הצילום ואוהבים אפילו יותר את הזוגות שהם מתעדים. כל אלו מאפשרים להם לעבוד יחדיו בהרמוניה ולהביא נקודת מבט מרעננת לצילומים, תוך שהם מתייחסים לכל זוג כעולם ומלואו, כך שהתוצאה נראית בהתאם: ייחודית ומדויקת.

 

✮✮✮

 

רונן גולדשטיין

 

 

את רגעי השיא בסרטונים של רונן גולדשטיין, אנו מזהות גם מבלי שייבשרו לנו על כך: הפסקול מתחלף, הקצב עולה, העריכה משתנה. כל הניואנסים הקטנים ממש מכניסים אותנו לאווירה וגורמים לנו להתרגש מאותם רגעים ופיקים חשובים יחד עם הזוג - והרי זו כל המטרה.

 

✮✮✮

 

ליאת מאמן

 

 

כשמביטים בכלות של ליאת מאמן, מבחינים במכנה משותף ברור: כולן זוהרות, מודגשות בצורה עדינה ופשוט יפיפיות. כאן נגמרים הקווים הדומים, שהרי לכל כלה מתייחסת ליאת כעולם ומלואו ובהתאם לכך, היא מתאימה עבורן את הלוק, המוצרים והסגנון שמחמיא לפיצ'רים הטבעיים שלהן ורק מעצים אותם אפילו יותר. כשהכלות נראות ומרגישות הכי טוב שרק אפשר, בפיהן אפשר למצוא רק מילים טובות וחמות, המיועדות לליאת כמובן.

 

✮✮✮

 

Lilium by Pirushka

 

 

אתר חדש, שם חדש, מיתוג חדש... יש תחושה של שינוי באוויר אצל Lilium by Pirushka והשינוי הזה ללא ספק עושה טוב. טביעת האצבע של המעצבות לעד נשארת - ויש בה טאץ' נוסטלגי שמוסיף רכות לכל הדגמים, לצד היכולת לגוון ולחדש. השמלות נעות על קו התפר שבין העבר לעתיד והתוצאה מפתיעה ומחמיאה בכל פעם מחדש.

 

✮✮✮

 

ליאור רוטשטיין

 

 

ליאור רוטשטיין מאמין שכדי לתפוס את הפריים המושלם, צריך לנסות כמה שיותר ודווקא הדרך לשם - הזוויות, התהיות, החוויות - הן שהופכות יחדיו לתמהיל מושלם ושלם. כשהגישה הזו מלווה אותו כבר למעלה מעשור של אינספור נסיונות ופריימים, מצליח ליאור לתעד את הזוגות שלו בדיוק כפי שהוא מתעד את אהבתו השנייה, המוסיקה: עם המון תשוקה, רגש והתמדה.

 

✮✮✮

 

תומר לשר

 

 

תומר לשר יודע להיות ברגע הנכון ובמקום הנכון - ובדיוק אז, כשהוא גם ממוקם בזווית הנכונה וחמוש במצלמתו, האצבע לוחצת על הקליק והפריים המושלם נוצר. הדיוק הזה נוצר מאינטואיציה, מהיכולת של תומר לאפשר לרגשות להוליך אותו ואת מצלמתו קדימה. כשהרגש פוגש במקצועיות, בנקודה הזו מתרחש כל הקסם וכך נוצרים הצילומים של תומר.

 

✮✮✮

 

כמה כיף לפגוש אנשי מקצוע מתחומים שונים במקום אחד וכמה כיף שהמדור שלנו מאפשר לנו לערוך היכרות נעימה כל כך איתם!

 

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)