כוכבי הפינצטה - מרץ 2015

30.03.15

זה כבר החודש השלישי ברציפות שבו אנו סוקרות את כוכבי הפינצטה שלנו ובקצב הזה, נדמה שהמדור הזה מתדעד להפוך לאחד החביבים עלינו ואיך אפשר שלא? בכל פוסט שכזה מרוכזים יחדיו כל כך הרבה אנשי מקצוע מוכשרים ומגוונים - כל אחד וטביעת האצבע האישית שלו ויחד נוצרים להם פוסטים שפשוט נוטפים בכישרון ובסטייל! אז גם החודש, שמסמל את בואו של האביב, סקרנו עבורכן את כל מה שאתן פשוט צריכות לדעת לגבי פינצטת הקסמים שלנו, אז גם הפעם אתן מתבקשות להצטייד בפנקס ועט כי אנחנו צוללות!

 

✮✮✮

אביב וטלי

 

 

השאלה הכי נפוצה ששואלים את אביב וטלי, זוג נשוי ושותפים לעסק היא "איך זה מסתדר יחדיו?", שאלה שעליה הם עונים: "בהרמוניה!" וכך בדיוק הם גם עובדים זו עם זה. השניים עורכים יחדיו את הסרטים ורק כשמגיעים לתוצאה המושלמת - הם מגישים את התוצר באהבה רבה לזוגות.

 

✮✮✮ 

Flower Booth

 

 

כשהיא מצוידת בפרחים יפים, זרים, סידורים יצירתיים ובחיוך גדול - מגיעה ספיר שבת לאירוע ושם היא מפזרת אבק פיות על כל גבעול וכל עלה כותרת. ברגע שמתבוננים בפרחים, החיוך של ספיר לפתע הופך למדבק, אז ניתן רק לתאר כיצד לבטח מרגישים האורחים, שזוכים לא רק להביט בהם - אלא גם להתקשט ולהתעטף ביופיים.

 

✮✮✮ 

נטלי שור

 

 

נטלי שור אוהבת לצלם אנשים: את הניואנסים הקטנים, את התקשורת ביניהם, את החיוכים היפים ואת המבטים מלאי ההתרגשות. כל התמונות הללו מצטרפות יחדיו לכדי פסיפס שמספר לנו את הסיפור אודות הרגעים המשמעותיים מן החתונה, בני הזוג והאורחים שנכחו בה.

 

✮✮✮

טל לוי

 

 

 כשטל לוי אומרת לכלות שלה "אני כאן בשבילך", היא בהחלט מתכוונת לכך: אל מן הרגע הראשון שבו היא נוחתת בביתן חמושה במזוודת העבודה - ועד לרגע שבו משתקפת מבעד למראה כלה יפיפייה, טל עושה הכל כדי לגרום לכלות שלה להרגיש מעולה - והיא עושה זאת תוך שימוש בטכניקת האיירבראש המעניקה לוק Flawless.

 

✮✮✮

LUZ

 

 

בצילומים של LUZ יש משהו שמרגיש חי, כאילו אנו נמצאות שם איתם מאחורי המצלמה. אפשר להרגיש את החול בקצות האצבעות בצילומי החוף ואת האווירה האורבנית מהירת הקצב בצילומים העירוניים. כל הרגש הזה בתוספת פריימים משורטטים ומוקפדים לעילא יוצרים חווית צילום אחרת לגמרי.

✮✮✮ 

אוסי פרי חדש

 

 

בדי וינטג' יפים מכל העולם מלקטת אוסי פרי חדש באהבה רבה ובוחרת להעניק להם הזדמנות שנייה - לעטוף את הכלות האורבניות ביום חתונתן. את הבדים היא מחברת יחדיו באמצעות ידיי הקסם שלה, תוך שהיא מעניקה להם פרשנות מרעננת, אשר ממציאה מחדש את המושג "קוטור" - ובעיקר גורמת ללב שלנו להחסיר פעימה.

 

✮✮✮ 

איתי מדר

 

 

בסרטונים של איתי מדר יש משהו מאוד אישי, דוקומנטרי ממש - שגורם לנו להרגיש כמו מלוות את הזוגות ביום חתונתם, שם ויחד איתם. היכולת להשמיע את קולם, לאפשר להם לספר את הסיפור מנקודת מבטם, הוא שמכניס את הצופה להתרחשות במקום לגרום לו להרגיש כמו צד שלישי ועל הזכות הזו אנו מודות לו מאוד.

 

✮✮✮ 

רובי אהרון

 

 

רובי אהרון הוא צלם שהאמנות זורמת בדם שלו והוא מצליח להביא את עולם התוכן הזה הישר אל תוך החתונות האורבניות, תוך שהוא שם דגש על תאורה נכונה, קומפוזיציות יפות ובעיקר - על הרגעים הקטנים והיפים שהופכים את החתונה למה שהיא: מרגשת ובלתי נשכחת. אין ספק שהאות R במילה "Art" שמורה לרובי.

 

✮✮✮ 

Freemusic DJ's

 

 

תומר ורד, אלקנה פז ורונן מרתון הם צוות ה- DJs מאחורי המותג Freemusic והם מאמינים כי אווירה טובה נוצרת ברגע שלוחצים פליי על השיר הנכון בזמן הנכון ובמקום הנכון. כשזה קורה וכל האלמנטים מתחברים יחדיו, האורחים לא סתם קמים על הרגליים כדי לרקוד, אלא הם משתחררים ופשוט נהנים.

 

✮✮✮ 

אורי כרמי

 

 

צבעוניות משתנה, נופים מתחלפים, פנים חדשות - לא משנה באיזה זוג ובאיזו סיטואציה מדובר, אורי כרמי יודע להפיק ממנה את המיטב. הצילומים של אורי תמיד מלווים בתאורה מדהימה, שמוסיפה המון רכות וניואנסים קטנים בין בני הזוג, שהם אלו שיוצקים לכל תמונה את אישיותה... ואיזו אישיות מופלאה זו.

 ✮✮✮ 

זהבית תשובה

 

 

עם סניפים במוסקבה ובארה"ב, כלות מכל רחבי העולם זוכות ללבוש את השמלות היפות של זהבית תשובה ביום חתונתן. הפקות בינלאומיות, מסלולי תצוגות ובאתרים מחו"ל כיכבו אותן השמלות וכעת זהבית תשובה מבקשת לפזר את אבק הכוכבים שלה גם בארץ ולהלביש את הכלות האורבניות.

 

✮✮✮ 

Tomas Photography

 

 

לתומר פיינבורג מ-Tomas photography יש את היכולת הקסומה הזו ללכוד את הלוקיישנים הכי יפים ואת הטבע במלוא עוצמתו, בדיוק ברגע שבו הוא מראה לנו את יופיו. יש שיקראו לזה מזל, אך אנו יודעות שמדובר בטכניקה, מיומנות וכישרון - והם אלו שגורמים לזוגות שלו לבחור בו ורק בו.

 

✮✮✮ 

טל מרציאנו

 

 

כשטל מרציאנו הניחה את ידה לראשונה על מברשת האיפור והשיער, התרחש לו קסם, מהסוג שמתקיים רק כשיודעים שהגעת למקצוע הנכון. מאז את הקסם הזה היא יוצרת בעצמה ומשתמשת בפנים ובשיערן של הכלות האהובות שלה בתור קנבס, כשבכל מפגש כזה היא יוצרת טוטאל לוק בגוונים שונים ובסגנון אחר - אך התוצאה? תמיד מחמיאה ומדגישה.

 

✮✮✮ 

Jazz for 2

 

 

האצבעות נוקשות, החיוך מתעורר, הגוף מתחיל להתנועע. עוד לפני שאנו מספיקות לעבד את מה שקורה, האוזניים שלנו כבר מגיבות לצלילי מוסיקת הג'אז המשובחת של ההרכב המרענן Jazz for 2. גיטרה, סקסופון, קול צלול ובעיקר המון גרוב, יוצרים מחדש את קלאסיקות הג'אז האהובות.

 

✮✮✮

 

כיף, פשוט כיף להביט ברשימה הזו ולדעת שכל אנשי המקצוע הנהדרים הללו מרכיבים את הפינצטה שלנו!

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)