כוכבי הפינצטה - מאי 2015

03.06.15

נדמה שבכל פעם שבו נכתוב פוסט על כוכבי הפינצטה, נסרב להאמין לכך שחודש קלנדרי נוסף הגיע לסיומו אך אנו באמת מרגישות שהזמן חומק לנו בין האצבעות! נדמה לי רק לפני רגע דיווחנו לכן על כל הפינצטות ואנשי המקצוע האהובים עלינו לחודש אפריל והופ! הקיץ עוד רגע כאן באופן רשמי. רק זה עתה נישקנו את החגים לשלום וכבר עונת האירועים נמצאת בשיאה וזה פשוט מסחרר!

 

אז לרגל עונת האירועים, המהדורה של חודש מאי עמוסה באנשי מקצוע סופר מעניינים אותם ליקטנו עבורכן בקפידה. זו הזדמנות לתת את קדמת הבמה לפינצטה, לאפשר לכן לערוך היכרות עם כל האנשים שאנו כל כך אוהבות וכך לבנות שלב אחר שלב את האירוע שלכן, בדיוק כפי שרציתן, אז כלות אהובות - אתן מוכנות??

 

✮✮✮

מיטל ז'אנו

 

 

כשהבטנו בקולקציה החדשה של מיטל ז'אנו נותרנו חסרות מילים, שהרי מבעד למסך הביטו בנו שמלות יפיפיות, בעלות אמירה ועשויות היטב - שמלות שממש יכולנו לדמיין את הכלות האורבניות שלנו לובשות לחתונתן בגן האירועים, בחצר או במושב. תוסיפו לתמהיל את שמלות הערב היפות למלוות ולאחיות - וקיבלתן טוטאל לוק שכולו Fashion.

 

✮✮✮

אדמה

 

 

חברת ההפקה אדמה בחרה בשם זה באופן לא מקרי, שהרי הוא מסמל את אהבתם לטבע ולנופים. מתוך נקודת החיבור ההרמונית הזו, מפיקים באדמה אירועים במקומות לא שגרתיים, פינות חמד של ממש שמסתתרות בארצנו הקטנה ומוכרות ליודעי דבר בלבד. כל אירוע הוא יחיד ומיוחד, תפור במדויק ובהקפדה מושלמת.

 

✮✮✮

אסף ספקטור

 

 

הילד הקטן שאוחז את המצלמה בתמונת הלוגו של אסף ספקטור הוא... אסף בכבודו ובעצמו! מגיל חמש המצלמה מלווה את אסף, כחלק בלתי נפרד ממנו. כיום הוא ומצלמתו מלווים זוגות אוהבים, ברגש גדול, דיוק מקצועי ותשומת לב לפרטים הכי הכי קטנים.

 

✮✮✮

Viditeo

 

 

הסרטונים המקוריים והמושקעים של VIDitEO מקשטים לנו את הבלוג כבר הרבה מאוד זמן. בכל פעם שסרטון חדש של היוצר, הצלם והעורך איגור ברגובסקי נוחת אצלנו במייל היום שלנו הופך להרבה יותר יפה.

 

✮✮✮

דנה קרספי

 

 

בדיוק באותו אופן בה ליוותה בתור ילדה את סבה ז"ל כשעבד בחדר עבודתו ויצר שעונים, כך מלווה כעת דנה קרספי את הזוגות שלה בתהליך יצירת הטבעת. היכולת להעניק מזכרת נצחית, פיס ייחודי שיסמל את סיפור אהבתם, מרגש את דנה ואת התחושות הללו בדיוק היא יוצקת לתוך הטבעות בעיצובה.

 

✮✮✮

דורון אשכנזי

 

 

בנקודת המפגש שבין עולם החייטות הקלאסית לבין הטרנדים העכשוויים, נוצרות להן החליפות של דורון אשכנזי. את משב רוח המרענן והאיכויות השיקיות מוסיף דורון לעיצוביו באמצעות נגיעות צבע קלות ושילובי טקסטורות - עד שנוצר לו מראה שכולו "פיין", מראה שתפור על החתנים האורבניים שלנו.

 

✮✮✮

Save the date clips

 

 

את הסרטונים הויראליים של "Save the date clips" ממש התרגשנו לפגוש, מתוך הידיעה הברורה שהם הולכים להפוך לדבר הבא בעולם ההזמנות והמיתוג, עבור הזוגות האורבניים שלנו שמחפשים רעיונות אקסטרה מיוחדים. במקום לקבל הזמנה בדואר, לוחצים קליק על הסרטון ונכנסים לתוך חוויה אינטרקטיבית, הכי Fresh ומעודכן!

 

✮✮✮

Flowershake

 

 

דוכן פרחים, פירות או מתוקים - Flowershake יודעות ליצור את הדוכנים המעוצבים והצבעוניים ביותר שיש, אשר עד מהרה הופכים לאטרקציה של האירוע, אסתטית ומצולמת היטב.

 

✮✮✮

גן ורדים

 

 

בלב הכרך הסואן עומד לו גן אירועים יפה ומוריק - גן ורדים, שהופך למעין אואזיס בנוף האורבני ועמוס הבטון. השילוב בין המיקום המדויק לבין החוויה המפתיעה כשפותחים את דלתות הגן, הופכים את המקום לאידיאלי עבור הכלות האורבניות שלנו, שאוהבות את הטוב מכל העולמות ובצדק!

 

✮✮✮

ZiNi

 

 

אם יש משהו שמורן מ-ZiNi מבינה, מתמחה בו ואוהבת - הרי שמדובר באסתטיקה. לאסתטיקה יש פנים רבות ומורן לוי עושה חיל עם כולן: פרחים, קומפוזיציות, פריטי עיצוב וכל הדקויות הקטנות שלבסוף חוברות יחד לכדי עיצוב שלם ומרשים.

 

✮✮✮

נטלי קלוג

 

 

הסושיאל מדיה של נטלי קלוג כל הזמן רוחשת בפעילות ואליה היא יוצקת את העיצובים המהממים שהיא מכינה ללקוחותיה. כיאה לחיית רשת, נטלי יודעת בדיוק מה חם, מה כלות אוהבות ואת הטרנדים האחרונים ויחד עם טביעת האצבע הצבעונית שלה, היא יוצרת שילובים שפשוט עושים נעים.

 

✮✮✮

POP UP SET

 

 

ברקעים ובאקססוריז הצבעוניים של POP UP SET יש משהו מהפנט ויכולת ליצור חוויית צילום קצת אחרת. האורחים בהחלט מרגישים את הווייבז הטובים, בעודם תופסים להם שלט עם כיתוב מצחיק או שפם ואומרים "סיי צ'יז" על רקע הפייאטים, דשא ירוק או כל דוגמא אחרת בהתאמה אישית. מה שבטוח - התוצאה תמיד פוטוגנית ועטופה בתחושה כייפית.

 

✮✮✮

Printabella

 

 

הטקסטורה המחוספסת של הנייר לעומת השפה העיצובית הרכה והפסטלית של Printabella, יוצרים יחדיו שילוב שפשוט לא ניתן לעמוד בפניו. עינב אלמקייס, כלה אורבנית בעצמה, יוצרת מגוון מוצרים שיש בהם רכות נעימה, ממש כמו לצעוד על ענן.

 

✮✮✮

סיפור הפקות

 

 

"סיפור הפקות" כשמה כן היא - חברה שמפיקה סיפורים. היא עושה זאת באמצעות השימוש ביכולות של הוידאו להעביר תנועה, רגש ומחוות - כך שבפריים האחרון של הסרטון אנו ממש מרגישות כמו מכירות את הזוג מבעד למסך, שהרי זהו כוחו של סיפור מוצלח.

 

✮✮✮

Print my pic

 

 

Print my pic מביאים זווית מיוחדת לתיעוד האירוע, כזו שעושה לאורחים כיף: בין אם מדובר בתמונות פולרואיד עם לוק של פעם או להיפך, תמונות עדכניות הישר מהאינסטוש של האורחים - הם יוכלו לקבל תמונה איכותית מודפסת תוך כמה שניות, עם לוק שמיד קופץ לעין כשמביטים במקרר.

 

✮✮✮

We are Red

 

 

ליעד וצוריה עסקו איש איש בשגרת חייהם, עד שלבסוף החליטו למצוא את התחום אותו הם באמת אוהבים ובדיוק במקום ההוא מצאה אותם המצלמה. השינוי המקצועי יצר גם שינוי אישי וכך נולד לו Red צילום - סטודיו בוטיקי המגיע לתעד באהבה, רגישות וטרנדיות חתונות יפות בכל הארץ.

 

✮✮✮

White rainbow

 

 

לשני לירן מ-White Rainbow יש יכולת קסומה לתרגם את המהות של הקונספט, של הזוג או של המותג שעמו היא עובדת, לכדי רצף של אלמנטים. האלמנטים הללו, מעבר לכך שהם הרמוניים ואסתטיים מאוד, מספרים לנו סיפור אשר אותו אפשר לקרוא אפילו מבלי לדעת מיהם האנשים העומדים מאחוריו וזהו בדיוק כוחו של עיצוב מוצלח.

 

✮✮✮

ירוק בעיר

 

 

את הריהוט ומוצרי העץ המיוחדים ביותר שראינו, יוצרים "ירוק בעיר" עבור הזוגות שלהם ובכך הם מאפשרים לזוגות האורבניים ליצור שלב אחר שלב, חתונת Costum made בדיוק כפי שחלמו עליה. היכולת לספק מגוון פתרונות שונים לאירועים יחד עם העיצוב המדויק והחשיבה המקורית, הם שיוצרים שילוב שקשה לעמוד בפניו.

 

✮✮✮

אחח, כמה השראה, כמה אנשי מקצוע נהדרים וכמה אסתטיקה... אין ספק שעונת האירועים לשנת 2015 היא פשוט חלומית!

 

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)