כוכבי הפינצטה - יולי 2015

06.08.15

הנה זה שוב קורה: חודש נוסף הגיע לסיומו ועוד לפני שהספקנו להבין מה קורה, אנחנו בעיצומו של חודש אוגוסט, החם מכולם. גם בכל הנוגע לאירועים, אוגוסט הוא חודש חם ביותר ולכן זו בדיוק הזמן לאסוף כל מיני המלצות טובות, להכיר אנשי מקצוע חדשים או ותיקים כאשר המכנה המשותף שלהם הוא כישרון והרבה ממנו.

 

למעשה, הפוסטים הללו כל כך נוטפים בכישרון ובעבודות יפות, עד שאנו ממש מוצאות את עצמנו מחכות להן כמדי חודש בחודשו ואנו מקוות שכך גם אתן, כי אנו לחלוטין משוכנעות בכך שהם יכולים להועיל לכן בתכנונים, אז ללא הקדמות מיוחדות - אלו הם כוכבי הפינצטה שעשו לנו וואו במהלך החודש האחרון!

 

✮✮✮

Me&Me dreamy event branding

 

MA&ME מוצרי מיתוג ונייר

 

כמו בחנות, כך גם באתר של MA&ME מוצגים מוצרי מיתוג ונייר אשר מהם הלקוחות יכולות לבחור את כל מה שמתאים לאירוע שלהן. בעודנו משוטטות באתר, התחושה היא כמו לצפות בחלון ראווה מלא בממתקים, שכן MA&ME יודעות לייצר את המיתוג המדויק, הטרנדי והצבעוני ביותר, שפשוט עושה חשק לבחור מתוכו (והבחירה בהחלט קשה!).

 

✮✮✮

אלכסנדר

 

גן אירועים אלכסנדר

 

בחיפושינו אחר הדבר הגדול הבא, נתקלנו בגן האירועים "אלכסנדר" ומיד סימנו אותו בתור הבטחה ובעל פוטנציאל להפוך ללוקיישן רותח. עם תחילת עונת האירועים הקרבה, יתחיל אלכסנדר להתמלא בזוגות, אירועים והמון אהבה - כבר לא יכולות לחכות לכך!

 

✮✮✮

Paper Hearts

 

 

✮✮✮

אלינור רבי

 

שמלות כלה של אלינור רבי

 

הקולקציה החדשה של אלינור רבי מביאה ללא ספק נקודת מבט חדשה ופרשית לעולם שמלות הכלה. השמלות של אלינור נראות כאילו נלקחו מקטלוג אופנה סופר-אופנתי: יש בהן אמירה ואפילו נועזות, המתאימות במיוחד למי שמחפשת שיק נטול מאמץ וסטייל הורס.

 

✮✮✮

אבר אפטר אירועים

 

אבר אפטר, ארגון חתונה

 

מהרגע שנכנס הזוג למשרדי חברת "אבר אפטר", הוא יכול להיות בטוח שהוא נמצא בידיים טובות. הצוות המסור יקשיב להם, יכיר אותם ויעשה הכל כדי לארגן להם חתונה מותאמת, עם טביעת האצבע האישית שלהם כך שהם יוכלו ליהנות מהתקופה ופשוט להיות רגועים

 

✮✮✮

חדרפרטי - חווית אירוח

 

חדר פרטי לאירועים קטנים

 

באחד המיקומים האורבניים ביותר שיש, נפתחות הדלתות אל "חדרפרטי": חלל המשתרע על פני לופט מעוצב, מרפסת רחבת ידיים והאווירה המדויקת השוררת בהם. המקום מציע אירוח בוטיקי ומפנק לאירועים קטנים, פרטיים ועסקיים כאחד - עטופים בחוויה הנעימה, תפריט עשיר ועיצוב ייחודי.

 

✮✮✮

עידן כנפי

 

צילום של עידן כנפי

 

בעבודות של עידן כנפי התאהבנו אל מין הרגע הראשון: יש בהן זוגות יפים, חשיבה יצירתית, קומפוזיציות נכונות אבל מעל הכל - יש בהן תחושה של גרוב וסגנון אישי. היכולת של עידן לבטא את אישיותו מבעד למצלמה ולמזג אותה יחד עם האישיות של בני הזוג המצולמים, יוצרת סטייל שייחודי רק לו ואנו לגמרי מתחברות אליו!

 

✮✮✮

קוקטה

 

קוקטה, לימור חייל- סלון כלות לעיצוב שיער ואיפור

 

כולן בעיר כבר יודעות שהמקום החם ביותר לקבל בו צבע, תוספת של גוונים צבעוניים לשיער, עיצוב תסרוקת או איפור הורס - הוא בקוקטה סלון אקספרס. בהתאם לכך, כל אחת יוצאת מהמקום עם סטייל מתוקתק והופכת לכרטיס ביקור מהלך עבור הסלון של לימור חייל, שתמיד מקבלת את פניהן עם חיוך גדול והמון השראה.

 

✮✮✮

ליאת ברנדל גילאון

 

שמלת כלה של ליאת ברנדל גילאון

 

את ליאת ברנדל גילאון סימנו בתור "הדבר הבא" בתחום שמלות הכלה והערב - ושמחנו לראות שההבטחה הזו לגמרי התממשה. ליאת מעצבת שמלות שמתאימות לכלות סופר מתוחכמות, חובבות אופנה, קווים נקיים וגיאומטריים. מתוך המקום הזה בדיוק ליאת יוצרת שמלות אשר אינן דומות לשום דבר שראינו בעבר.

 

✮✮✮

Solance

 

 

לכל הפקה משותפת, הגיע אסף רביבו, האיש שמאחורי SOLANCE CreativeMinds, עם המון אנרגיות וחיוך כובש שמזהים מרחוק. חמוש במצלמתו ובגאדג'טים שהוא כל כך אוהב, אסף יודע בדיוק כיצד לתרגם את הרגעים אותם קולטת המצלמה לכדי אוסף מדויק של תמונות וסרטון וידאו מתוק, אך מה שבאמת מתוק כאן זו האישיות שלו, שהופכת את תהליך העבודה עמו לכיף אמיתי.

 

✮✮✮

מעין ברגמן

 

מעיין ברגמן תקליטן, DJ לאירועים

 

המוסיקה זורמת בדמו של מעיין ברגמן. כשהיה בן שלוש עשה את הסקראצ' הראשון שלו ומאז ועד היום הוא לא הפסיק לתקלט. עם יכולת מרשימה להתאים את הפלייליסט המדוייק לאירוע הוא סוחף אחריו לרחבה עשרות רוקדים וזוג אחד מאושר עד אינסוף.

 

✮✮✮

קמפרי ולימון

 

קמפרי ולימון עיצוב הזמנות חתונה

 

קמפרי ולימון הם ברק ואליאור המקסימים, זוג בעבודה וגם בחיים, המתמחים במיתוג חתונות ואירועים. השניים מעצבים בחן ובקלילות כובשת שפה גרפית לכל זוג וזוג, ומהפגישה עימם יוצאים למסע מופלא אשר בסיומו נולד מיתוג פרשי ורענן - ממש כמו בשילוב בין הקמפרי ללימון.

 

✮✮✮

מורן אילנברג

 

מורן אילנברג איפור ועיצוב שיער

 

את סרטוני ההדרכה של מורן אילנברג אנו גומעות בשקיקה, כל שניה ושניה, שהרי מדובר בהזדמנות פז ללמוד כיצד יוצרים לוקים מחמיאים באיפור ובשיער ע"י אמנית אמיתית. ככל שנוסיף להתאמן, את יצירותיה של מורן במדויק לא נצליח לשחזר וזה בדיוק מה שהופך אותה לאהובה כל כך - מעצם היותה אחת ויחידה.

 

✮✮✮

BOUTIQUE MOLCHO Neve Tzedek

 

BOUTIQUE MOLCHO Neve Tzedek מלון בוטיק

 

הכלות האורבניות שלנו מקדישות מאמצים רבים למציאת מקום ההתארגנות המושלם: זה שיהיה נוח ומאובזר למופת - וכמובן גם פוטוגני, כך שיוסיף הרבה חן ודיטיילים לתמונות. על כל הסעיפים הללו ועוד עונה BOUTIQUE MOLCHO Neve Tzedek ואנו כבר חולמות על חופשונת קטנה במקום הזה שנראה כמו לקוח הישר מהפינטרסט.

 

✮✮✮

Lily & Dahlia

 

שמרית זגורסקי, Lily & Dahlia    עיצוב תכשיטים

 

שמרית זגורסקי, כלה אורבנית שהתחתנה לא מזמן, הקימה את מותג התכשיטים בעבודת יד Lily & Dahlia. בדיוק כמו האסוציאציות שמעורר השם, כך גם תכשיטיה של שמרית הם תמצית העדינות והחן, בדיוק כמו שהכלות האורבניות שלנו אוהבות.

 

✮✮✮

דופלקס

 

דופלקס מקום לאירועים בהרצליה

 

בליבה של הרצליה פיתוח ומעל טיילת חוף הים, ממוקם לו הדופלקס אשר מכיל בתוכו שילוב מפתה במיוחד בין הטבע לבין הנוף האורבני ומציע פתרונות מדויקים לאירועים קטנים ומעוצבים. עם אווירה מרעננת, לוקיישן לוהט ולוק מסוגנן - לדופלקס יש את כל הדרוש כדי ליהנות מאירוע מושלם.

 

✮✮✮

שרון כהנא

 

שרון כהנא צלמת אירועים

 

שרון כהנא רואה את העולם באור מיוחד ואת האור הזה בדיוק, היא מנסה לשקף באמצעות הצילומים שלה. תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר ופילטר רך הם חלק מהשפה הייחודית שהיא שלה ורק שלה. בעינינו זה כל הקסם!

 

✮✮✮

שיר קולטון

 

שמלות כלה של שיר קולטון

 

שיר קולטון הוא שם שחוזר על עצמו בתעשייה, בכל פעם שרוצים להזכיר מישהי שמגיעה עולם ה-Fashion ומביאה עמה משב רוח מרענן. בשמלות של שיר יש אמירה של ממש וניכרת בהן מלאכת המחשבת: בכל עיבוד של הבד, בכל אפליקציה, בכל פייאט שנתפר בעבודת יד על גבי השמלה. לא פלא אם כך, שכל קולקציה של שיר נראית כמו הפקת אופנה.

 

✮✮✮

כל כך הרבה השראה, כל כך הרבה רעיונות חלומיים, כל כך הרבה עבודות יפות. כמה שאנו אוהבות את מדור כוכבי הפינצטה!

 

 

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)