כוכבי הפינצטה אפריל 2015

03.05.15

הנה הוא חוזר, המדור האהוב ביותר שלנו. המדור שמרכז כל כך הרבה אנשים מתחומים שונים תחת קורת גג אחת ומעלה את מפלס הכישרון לאל על, פשוט מעורר השראה! אז ללא הקדמות מיותרות, הנה הם הכוכבים של הפינצטה והם כל כך בוהקים, עד שאין צורך להוסיף ולו מילה. מוזמנות להתאבזר בפנקס ובעט, כי זו הזדמנות מצוינת לאסוף רעיונות, שמות ואנשי מקצוע לתכנון החתונה האורבנית והחלומית שלכן!

 

✮✮✮

בוסתן אבו גוש

 

 

גן מוריק, ניחוחות של פירות בשילוב עם עשבי תיבול ונוף עוצר נשימה... בוסתן אבו גוש הוא מקום שיש בו אווירה קסומה של ממש - הנגזרת מהלוקיישן הייחודי בהרי יהודה וגם בזכות המרקם האנושי הייחודי למקום, אשר שואף לספק לזוגות המתארחים בו תחת כיפת השמיים, את החוויה הטובה ביותר שיש.

 

✮✮✮

ארטיקה

 

 

זוגות או מוסיקה? לבקש מחברת המוסיקה ארטיקה לבחור מהו הנושא שהכי קרוב ללבם הוא בלתי אפשרי, שהרי מבחינתם מדובר בעסקת חבילה מתוקה במיוחד. לזוגות האהובים שלהם יוצרת החברה פלייליסטים משובחים ובבוקר שלמחרת, כשבני הזוג מתעוררים עם רגליים כואבות וחיוך על הפנים - הם זוכרים בדיוק מי היה אחראי למוסיקה המשובחת.

 

✮✮✮

כוורת

 

 

בדיוק כמו דבורים שעובדות בקצב בתוך הכוורת שלהן, כך גם האנשים שמאחורי שמאחורי "כוורת", שוקדים על כל פרט ופרט בסרטונים שלהם. כל סרטון נוצר באווירה שונה מהקודם, אווירה שמתאימה לבני הזוג, אווירה שמכניסה אותנו לעולם הפנימי שלהם אפילו מבלי להכיר ויוצרת סרטונים שפשוט כיף לצפות בהם!

 

✮✮✮

דויד סקורי

 

 

בסגנונו הייחודי דויד לוכד רגעים יפים בפריימים מעוצבים לעילא. כל קליק שלו על המצלמה יוצר קליק עם המצולמים, ממש כך. זו כנראה הסיבה לכך שמצולמיו של דויד נהנים ואנחנו נהנות מהתמונות שלו שמקשטות את קטגורית החתונות האורבניות שלנו ומשמחות אותנו מאוד.

 

✮✮✮

חוות צוק

 

 

בחוות צוק לא תוכלו למצוא תפריט או מנות ספציפיות, אלא רק חומרי הגלם עשירים ואיכותיים. לאחר הבחירה במוצרים הרצויים עם הליווי המתאים, ישתמשו בחוות צוק ביצירתיות ובאינסטינקטים המעולים שלהם וירקחו את התפריט המושלם לאירוע. השמועה מספרת שעם מנות כאלה, האורחים פשוט לא ירצו לעזוב את השולחן!

 

✮✮✮

סטודיו MEMO

 

 

על גבי תזכיר קטן רשום המסר "חלומות מתגשמים" שהפך לימים המוטו של סטודיו Memo ואכן, הסרטונים שנוצרים בסטודיו מלקטים בתוכם אינספור חלומות קטנים. כשמביטים ברגעים האותנטיים ובשמחה שנוצרת מבעד למסך, ממש אפשר להרגיש את החיבור לבני הזוג המצולמים ולדמיין בדיוק על מה חלמו בטרם התחיל היום.

 

✮✮✮

הידרה

 

 

כחובבות בלינג, אך כזה שהוא מינימליסטי, נקי ומנצנץ, אנחנו לא יכולות להישאר אדישות לעיצובהם של אדוה ואדר, הלא הם הידרה. כל טבעת וטבעת היא מלאכת מחשבת, מיוצרת בעבודת יד וכזו שמשקפת את טעמם של האחים אדוה ואדר יחד עם טעמם של עונדי הטבעות. זה החומר שממנו נוצרים קסמים.

 

✮✮✮

איגור לובנסקי

 

 

בין אם הוא מצלם דוגמנית, משפחה או זוג... איגור לובנסקי יודע להוציא מהמצולמים רגש בצורה טבעית, הכי טבעית שאפשר! בצירוף טכניקת צילום משובחת והמון חיוכים מתקבלות תמונות יפיפיות למזכרת.

 

✮✮✮

ליאט בן שמשון

 

 

רך, רומנטי, מחמיא. איך עוד אפשר לתאר את העבודות של המאפרת ומעצבת השיער, ליאט בן שמשון? העבודה על האיפור והשיער במקביל, מבטיחה סנכרון מלא והרמוניה מושלמת, כזו שגורמת לכל כלה לחייך מול המראה בכל פעם שהיא מביטה בהשתקפותה והרי זה מה שחשוב באמת... החיוך הזה שאין לו תחליף.

 

✮✮✮

Zelig video & more

 

 

עידן ויסמין, צלם ועורכת, הקימו יחד את הבייבי המשותף שלהם, ZeligVideo and more, כשה"יותר" מבטא את מכלול הרגעים הקטנים והגדולים אותם לוכדת עדשת המצלמה יחד עם עריכה מקצועית וחכמה. יחד, מייצרים השניים, אנרגיות טובות השואבות אותנו פנימה, הישר לתוך ה-More הזה.

 

✮✮✮

גלריית מאירהוף

 

 

באחד הלוקיישנים הרותחים ביותר בתל אביב עומדת לה גלריית מאירהוף שבהחלט מתאימה לנוף האורבני המקומי. עיצוב שמדבר בשפה גבוהה לצד גישה חמה ומזמינה - יוצרים את השילובים האלה שאנחנו כל כך אוהבות ומקומות שמהרגע שדורכים בהם, אין שום רצון לעזוב.

 

✮✮✮

ורד גלעדי

 

 

בסטודיו החיפאי של ורד גלעדי נפתחת דלת קסומה המכניסה את המבקרות בו לעולם שכולו רומנטיקה. בדים רכים, פנינים ורקמות מעשה עבודת יד לצד גזרות נשפכות, עוטפות את הכלות של ורד בצורה הכי מחמיאה שרק אפשר, בתוספת שיק וגלאם.

 

✮✮✮

יסמין ליאני

 

 

שכמיות, עיבודי קרושה, טול שקפקף, שסעים עמוקים - הקולקציה של יסמין ליאני גורמת לכלה להרגיש הכי גלאם שרק אפשר, נימפה קסומה אשר ממנה לא ניתן להסיר את המבט. עבודות היד המוקפדות וההתאמה האישית מבטיחות שכל חרוז וכל פריט בשמלה יונחו בדיוק במקום הנכון והמחמיא ביותר, ממש כמו מתוך קטלוג.

 

✮✮✮

יוני שרמן

 

 

סרטון אחר סרטון, תמונה אחר תמונה - אנו גומעות בשקיקה, את היצירות היוצאות מבין ידיו של יוני שרמן. כל אחד מהם מציג בפנינו עוד סיפור של אהבה המבוסס על זוג אחד מאושר ביום החתונה. מיצירה ליצירה, אנו הולכות ונשבות בפריימים המדוייקים שנבחרו להיות חלק ממנה, בעריכה המוקפדת ובזוגות עצמם, שסיפורם מסופר בצורה כה מופלאה.

 

✮✮✮

Yooletta

 

 

עמי גואטה ואסף יולזרי מבינים את הצורך שלנו בדברים יפים, מעוצבים ואקסטרה מיוחדים מהרגיל. מהמקום הזה הם הקימו את יולטה, הבית של מוצרי היצירה. בחנות הקסומה במסריק ובאתר האונליין הם מוכרים חלומות מעוצבים ושם ניתן למצוא מעטפות Baronial (לשונית משולשת) – הצורה המסורתית והאהובה לעטוף בה הזמנות!

 

✮✮✮

 

כל כך הרבה יצירתיות, כל כך הרבה אימאג'ים נהדרים - כמה יפה היא הפינצטה שלנו, לעתים קשה להכיל כמה כישרונות ענקיים יש בה!

 

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)