טופ 12: השמלות הכי מהממות מקולקציות 2018

09.01.18

השנה החדשה מביאה עמה המון דברים טובים: התחלות חדשות, סגנונות מרגשים, החלטות ומטרות שאנו מציבות לנו, אבל בגזרת הסטייל היא מביאה דבר נפלא במיוחד - המון קולקציות חדשות של שמלות כלה.

 

מבול השמלות שהציף אותנו עורר אצלנו חשק בלתי מוסבר לשתף אותן איתכן, ועד שסקירות הקולקציות המלאות יגיעו אליכן (אל חשש, זה יקרה ממש בקרוב), החלטנו לעשות לכן טיזר קטן ולהציג את שתי השמלות הפייבוריטיות שלנו מכל הקולקציות החדשות שהגיעו אלינו לאחרונה. ראינו, ליקטנו בפינצטה והנה הן-

 

השמלות של ערבה פולק

 

הסגנון הרומנטי והמלטף קרוב אל ליבנו, כך שהיה לנו ברור שבקולקציה של ערבה פולק אלו יהיו השתיים שלנו. האחת, תפורה מבדי תחרה יפים ושונים ומקושטת בכתפיות שהן למעשה סרטים, והשניה, גזרה חשופת כתפיים, בסטייל רך וחלומי בטירוף.

 

gallery4

(צילום: דביר כחלון)

 

gallery5

(צילום: דביר כחלון)

 

השמלות של רן צוריאל

 

מלבד הצילומים המטריפים, שתי השמלות בהן בחרנו הן סופר מיוחדות. השמלה הראשונה מעוטרת כולה בעלים לבנים בשלל צורות ו-Neck Line מהמם, והשמלה השניה משלבת בתוכה כמה סוגים של בדים וגוונים, מה שהופך אותה למיקס של יופי היסטרי.

 

gallery2

(צילום: אלה אוזן)

 

gallery3

(צילום: אלה אוזן)

 

השמלות של אליה וטין

 

שתי השמלות של אליה וטין ניתנות להגדרה מבחינתנו במילה אחת: חלומיות. הפאטרנים היפים שמעטרים אותן, בין אם של פרחים או של צורות מופשטות, בשילוב שכבות הבד הנשפכות והרומנטיות גרמו לנו להתאהב בהן עד כלות.

 

gallery 1

(צילום: אלכס ליפקין)

 

gallery13

(צילום: אלכס ליפקין)

מתוך הפינצטה שלנו

 

השמלות של הלנה קולן

 

הסטייל הנסיכותי הוא ללא ספק השולט בשתי השמלות של הלנה קולן. גם בגזרת הסטרפלס הנהדרת וגם בכתפיות האוף-שולדרס המלכותיות, הניחוח האלגנטי הינו מובהק, ושומר על מינון שיק גבוה במיוחד.

 

gallery11

(צילום: אלכס ליפקין)

 

gallery12

(צילום: אלכס ליפקין)

 

השמלות של טלי הנדל 

 

בגזרת הקולקציה של טלי הנדל בלטו לנו שני הדגמים הבאים - אוברול סטרפלס בגזרת רטרו מדוייקת להפליא, ושמלה שקפקפה בעלת צווארון גבוה עם קריצה ויקטוריאנית. השילוב בין גזרות היסטוריות בשמלות מודרניות ממש ממש עשה לנו את זה.

 

gallery9 

(צילום: שי יחזקאל)

 

gallery10

(צילום: שי יחזקאל)

 

השמלות של לי קודו

 

אצל לי קודו השרוולים הארוכים הם הטופ 2 שלנו (כלות חורף - זה מצוין בשבילכן). האחת היא שמלה עם שרוולים מתרחבים עם וייב היפי מטריף, והשניה היא למעשה סט של חולצה ומכנסיים מתרחבים שעשתה לנו חשק לקצת בוגי.

 

gallery6

(צילום: אסף רביבו)

 

gallery7

(צילום: אסף רביבו)

 

לא מצאת את ה-שמלה שלך? חפשי כאן

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)