ברמות של כלה: מצעד השמלות היפות של 2016

29.12.16

שמלת כלה אוצרת בתוכה כל כך הרבה דברים: את האהבה הגדולה ביניכם, את התקוות, את כל הרגעים היפים שעברתם יחד ואת כל אלה שאת מקווה שעוד תעברו. 

 

אנחנו יודעות שתהליך עיצוב שמלת הכלה שלכן הוא תהליך מרגש (שלא לומר רגיש) וארוך אבל התוצאות, כמו שתוכלו לראות מיד, משתלמות - ובגדול. אז בלי הקדמות נוספות, בואו ניקח חמש דקות של אושר וניזכר בשמלות הכי יפות שהופיעו כאן אצלנו בשנת 2016. לא יכולות לחכות ולראות את השמלות המהממות שתלבשו בשנת 2017!  

 

+++

 

השמלה היפהפייה שלבשה שירן, בעיצובה של יערה מן, מחמיאה מאוד ומשלבת מספר אלמנטים שאנחנו אוהבות: נצנצים עדינים, גזרת ווינטג' וחצאית מבד עשיר ואיכותי. מושלם! 

 

שירן ואופיר

 (צילום: שי שחר)

 

ממש בתחילת שנת 2016 אירחנו אצלנו את החתונה הפסטלית והמהממת של אלה ואלכס ונשבנו בקסם השמלה המקסימה שלבשה - עם חיתוך המשולשים והגזרה המחמיאה. 

 

ela gallery 18

 (צילום: יוני שרמן)

 

התמונה הענוגה הזו של הכלה לירון גורמת לנו להרגיש שקפצנו רגע לשנות העשרים העליזות; תסרוקת הבוב המושלמת שלה יחד עם השמלה הווינטג'ית המהממת בעיצובה של אביטל ספורטה - יוצרות לוק מושלם שקשה להתעלם ממנו. 

 

liron gallery 8

(צילום: בן קלמר)

 

אהבנו מאוד את שמלת הכלה הזוהרת של מריאנה, לה היא התאימה באלגנטיות זר פרחים צחור. שימו לב לאפליקציית החרוזים העדינה על הטופ - שלמות, לא?

 

mariana gallery 11

 (צילום: מאמא צלמים)

 

אם סיפור ההכרות של שרון ומתן עשה לנו נעים בלב, שמלת הכלה היפה שלה עשתה לנו נעים בעיניים עם גזרה יוצאת דופן שהתאפיינה בחיתוכים גיאומטריים מגניבים (ומחמיאים).

 

שרון ומתן

 (צילום: טלי דברת)

 

השמלה המושלמת שבחרה הכלה מיכל - בעיצובה של ערבה פולק - ליוותה אותה בשני טקסי החתונה שלה: גם בצרפת וגם בארץ. תראו כמה היא זוהרת - מעין שילוב בין גלאם הוליוודי לבוהו שיק (בעיקר בזכות הטופ הרפוי). אנחנו לא יודעות מה איתכן, אבל אנחנו בהחלט התאהבנו.  

 

michal gallery 7

 (צילום: אסף תמם)

 

נוי הסופר-מגניבה היא מעצבת אופנה, לכן לא התפלאנו כשראינו שהיא עיצבה לעצמה שמלת כלה שיקית, מחמיאה ומיוחדת שגם כיכבה אצלנו במדור Get the Look

 

noy gallery 5

 (צילום: LUZ)

 

השמלות היפהפיות של נועה הלינגר הן שילוב מושלם בין ישן לחדש, אתניות ואורבניות, מסורת וקדמה - ולכן אהבנו כל כך את השמלה המקסימה הזו שלבשה ניצן (שבנתה סביבה מראה מיוחד ומתוק גם יחד).  

 

 

look gallery 8

 (צילום: ארטיק צלמים)

 

 החתונה הדרואידית של מריק ואלינה היא אחת החתונות הכי מיוחדות שעברה תחת ידינו השנה ולכן לא היה בלבנו ספק ששמלת הכלה של אלינה מוכרחה להיכלל גם היא במצעד שלנו. מבחינתנו זו הוכחה שהמעזה - מנצחת... 

 

marik gallery 9

 (צילום: Mark4Wedding)

 

השמלה המושלמת של סיון היא כמעט ההגדרה המילונית לבוהו שיק: גזרת Off the shoulders מעודכנת, תחרה והמון תנועתיות של בד יפה ועדין. בהחלט אחת השמלות היפות שראינו השנה. 

 

sivan gallery 10

 (צילום: מור אלנקוה)

 

נקנח את המצעד שלנו בשמלה הזוהרת של עדי שלחלוטין העניקה לה גלאם הוליוודי יוצא דופן, עם שילוב של טופ מנצנץ בגוון זהב וחצאית סטאן עשירה. מקסים! 

 

adi gallery 5

 (צילום: מורן מעיין)

 

 

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)