לאב יורסלף: פריטים כיפיים ומפנקים עבורכן ליום האהבה

08.02.23

מדי שנה, כשפברואר מגיע, אנחנו מתרגשות לחגוג את ולנטיינז, החג שהוא די שלנו - מי שעוסקות נון-סטופ בחגיגות אהבה אולטימטיביות. אבל השנה החלטנו לעשות את זה קצת אחרת. בואו נודה בכך, את האהבה הרומנטית לבן/בת הזוג אנחנו מציינות במשך 365 יום. הפעם החלטנו דווקא להתמקד באהבה עצמית, ובהענקת תשומת לב גם ל-Well Being הפרטי של כל אחת מכן, גם כשיש לכן הפקה של תכנון חתונה על הראש. 

 

אז אנחנו רוצות להציג לכן ווישליסט של פריטים כיפיים, איכותיים וכאלה שעושים טוב גם לסביבה, שתעניקו לעצמכן ליום האהבה. פשוט כי הכי מגיע לכן!

 

volver3

 

פריטי מעצבים מ-VOLVER

בוולוור מתקיים השילוב הכי מושלם שיכול להיות: פריטים משגעים מבתי האופנה הגדולים בעולם, לצד קיימות וסלואו פאשן. בוולוור תוכלו ללקט בגדים, אקססוריז ופריטי וינטג׳ ויד שנייה של כל המותגים הגדולים בעולם, וגם פריטי מותגי ביניים שווים ועוד המון גודיז ממכרים.

 

volver2

 

המותג הוקם על ידי מומחיות בקניינות בבירות אירופה, שמחזיקות בניסיון של כ-15 שנה בתחום הוינטג׳ והיד השנייה, לצד אמונה בקידום אופנה איטית וקיימות. האתר שלהן הושק לפני כחצי שנה וכולל פריטי מותגים היסטריים שמהווים מתנה מושלמת לכל אחת ואחת, בחג האהבה 2023. המצטרפות כחברות מועדון, יקבלו גם 10% הנחה ויוכלו לצבור נקודות למימוש.

 

volver4

 

לרכישה: קליק

  

מוצרי טיפוח של Simee

צמד המילים 'שגרת טיפוח' הפך להכי שגור בעולם, ואנחנו יודעות שלא פשוט להרכיב אחת כזו לעצמכן, בעיקר סביב ההכנות לחתונה. בהיבט הזה, המוצרים של סימי יכולים ממש לסגור לכן פינה. מי שעומדות מאחורי המותג הן אם ובת ישראליות, פנינה ושלי גלזברג, שמציעות מציעות שגרת טיפוח נקיה, טבעית ומזינה לעור, לשיער ולגוף. המוצרים של סימי נרקחים מתוך אמונה שהטבע הוא המקור האולטימטיבי לתזונה, לבריאות וגם לטיפוח העור. 

 

simee1

 

האם, פנינה, הייתה שפית כל חייה והחיבור בין חומר, מרקם וריח היה הכי טבעי לה. לצד זאת, ספגו השתיים ידע שעובר במשך דורות במשפחה סביב חכמת הארומותרפיה, ומשם נולדו מוצרי הטיפוח. מתוך שלל המוצרים שווה במיוחד לנסות את הסט של סרום הבוקר עם קרם הפנים העדין, שמעניקים רכות, הזנה והרגעה לעור שלכן.   

 

simee2

 

לרכישה: קליק

 

ספריי לשיזוף עצמי של MIA MIKA 

ממש לא מזמן עלה בקבוצה שלנו פוסט שמציף את סוגיית השיזוף לפני החתונה, אז הנה לכן פתרון מעולה. חשוב לציין שבכל הנוגע למוצרי שיזוף, אנחנו ממליצות תמיד לנסות מראש, ולא רק בבוקר האיוונט. ספריי השיזוף של מיה מיקה מיועד לפנים ולגוף, והוא מגיע בחמישה גוונים שונים. הגוונים נוצרו במיוחד כדי להתאים לכל גוון עור שהוא, ולגרום לו להראות טבעי וזוהר. מה שאהבנו במיוחד הוא שאין צורך בהמתנה ממושכת. אתן פשוט מורחות, מתלבשות וממשיכות בשגרת היום. המוצר כבר יעשה את שלו.

 

mia1

 

ספריי השיזוף נספג במהירות ובאופן אחיד, ויוצר גוון מהמם, כאילו חזרתן מחופשה. ועוד פרטים שחשובים במיוחד לנו (ולכן) - זהו מוצר מקומי, שתהליך הייצור שלו אינו פוגע בסביבה. מעבר לכך, העובדה שניתן לעשות ריפיל מבלי לרכוש אריזה חדשה גם מסייעת בגזרת הקיימות. בקנייה ראשונה, תקבלו 10% הנחה. 

 

mia2

 

לרכישה: קליק

 

בגדי ריזורט של Tula Gashri Design

אם אנחנו כבר באווירת חופשה, אז בואו נלך עד הסוף עם הפנטזיה! דווקא כשחורפי במיוחד בחוץ אנחנו אוהבות להתכונן לקיץ, לחופשות ולאירועים סביב החתונה שכוללים בריכה, ושלל אאוטפיטים מסביב לה. 

 

tula1

 

במותג של טולה גשרי תמצאו בגדי ים לבנים ובגדי ריזורט כיפיים (שכוללים גם שמלות לבנות לאירועים קז'ואליים סביב החתונה). כל הדגמים מיוצרים בארץ, ונתפרים מבדים ברמה הגבוהה ביותר. קולקציית הריזורט עשירה בבדים נשפכים ובעיקר גווני לבן שמתאימים פרפקט לכל חופשה ולכל כלה.

 

tula2

 

לרכישה: קליק 

 

טבעות של LEVNARO

אין ולנטיינז בלי קצת בלינג, לא? מאחורי לבאנארו עומדים זוג ישראלים, הילה ויוני. היא מעצבת תכשיטים, גמולוגית ודור רביעי למשפחת יהלומנים. הוא איש שיווק. יחד הם זוג אורבני שמייצר פיסים המחברים את העולם הישן של תכשיטי היוקרה עם הקיום המהיר והאדג'י של העולם המודרני.

 

levandero

(צילום: שיר לוסקי ומיטל איטקיס)

 

השם לבאנארו הוא פרשנות למונח השגור בפי יהלומנים: HEARTS & ARROWS (לבבות וחרבות), המתאר את צורת החיצים והלבבות שנראים ביהלומים עם חיתוך מושלם. השם משקף את השילוב האידאלי - המקום שבו הלב נמצא והמקום אליו החיצים של בני הזוג מכוונים.

levandero2

(צילום: אורי לבני)

 

 

הטבעות שהתאהבנו בהם מהוות מעין אבולוציה של טבעת האיטרניטי הקלאסית, המתאפיינות בשיבוץ יהלומים עגולים בשורה. הטבעת משובצת יהלומי טיפה ומרקיזה מוצעת בשתי גרסאות. האחת – חמישה יהלומי טיפה בשורה, והשנייה – יהלומי מרקיזה וטיפות המשובצים בתפזורת. ויש הנחה לקוראות שלנו! הקליקו את קוד הקופון Urban500 וקבלו 500 ש״ח הנחה לרכישה באתר.

לרכישה: קליק 

 

 

תכשיטים של ליאת גלעד

לליאת גלעד יש סטודיו בוטיק אינטימי במושב, שבו היא מייצרת תכשיטים מכל הלב. התכשיטים מיוצרים במהדורה מוגבלת, וחלקם מיוצרים פעם אחת. הצורפות נעשית בעבודת יד וכל תכשיט זוכה לטיפול המסור של ליאת ולעיצוב, שיבוץ וגימור ברמות גבוהות ביותר. אבני החן טבעיות ולא מטופלות, נבחרות בקפידה אחת אחת, וכך שומרות על האיכויות הגבוהות ביותר ועל ייחודיות חד פעמית של כל פריט ופריט.

 

liat gilad

 

לוולנטיינז קלאסי ללכת על Amour Collection, קולקציית תכשיטי האהבה של המותג, עבורו יש לכן גם קוד קופון! השתמשו ב-Love15 וקבלו 15% הנחה על כל תכשיטי האהבה, עד סוף החודש. 

לרכישה: קליק

 

עם שופינג, וגם בלעדיו. אנחנו מאחלות לכן חודש שבו פשוט תהיו טובות לעצמכן. קחו לכן רגע בסוף היום שכולו מוקדש לכן, וזכרו שגם טיפוח הבריאות הנפשית והפיזית הוא חשוב לא פחות, סביב התקופה המיוחדת בה אתן נמצאות. חג אהבה שמח! 

מאת:dafna