חלום אקזוטי על שפת האוקיינוס: קולקציה חדשה וביקור בסטודיו של Toora

08.02.21

מתוך הסגרים ותחושת הכאוס של תקופת הקורונה החליטה רננה גיתית אורן, המעצבת העומדת מאחורי המותג Toora לצאת למרחבים הפתוחים ולעולם אחר, רחוק ואקזוטי. עולם שכולו חלום מסקרן, על רקע של אוקיינוס אינסופי.

 

1 63

 

2 64

 

זוהי הקולקציה השניה של טורה שעוצבה בשנת הקורונה, והיא מבטאת בבדים ובחיתוכים הקלילים את הצורך בחופש, בתנועה וברכות עוטפת ומנחמת. כיאה לקולקציה שכולה השראה הרפתקנית, יצאה המעצבת ללוקיישנים המהממים של סיישל חמושה במצלמה, וצילמה לראשונה על החופים היפהפיים את ההפקה, שכולה ברוח של שחרור ואהבה. 

  

3 61

 

4 63

 

כמו בקולקציות העבר שלה, גם כאן תוכלו למצוא שמלות קלילות אך מורכבות, שכוללות משחקי שקיפויות מיוחדים ובדים עם טקסטורות עדינות, כולם מתכתבים עם סגנון הבוהו בפרשנויות שונות ומקוריות. 

 

הקולקציה כוללת סטים של טופים וחצאיות המורכבים מעבודת יד שכוללת שכבות בדים, ליצירת מראה קליל וקז'ואלי, אך גם מעניין ומלא בשיק. עם עושר מלא ייחוד של טקסטורות ומרקמים שהוא הטרייד מארק של Toora. 

  

5 58

 

6 48

 

הבדים הנשפכים, השרוולים הדרמטיים, שילובי התחרות והגזרות המלטפות - כל האלמנטים המאפיינים את המותג וההופכים אותו לאהוב במיוחד בקרב כלות לגמרי כאן, עם טוויסטים מיוחדים ומלאים בווייב קיצי של חופשה חלומית.

 

חובבות הבוהו והלוקים הקלילים של טורה יתאהבו ודאי בקולקציה הזו, שיכולה להתאים לחתונות הקטנות והקז'ואליות של התקופה הזו ולהעניק ללוק הכלתי טאץ' אקזוטי קסום מארץ רחוקה. 

 

7 36

 

8 32

 

וזה הזמן לספר לכן קצת על תהליך היצירה של המעצבת, תוך קפיצה קטנה לסטודיו רחב הידיים והנעים, שבו הכלות הן לגמרי שותפות ליצירה לכל אורך הדרך.

  

9 25

 
10 17

  

11 14

 

12 10

 

החל מעיצוב השמלה, דרך הייצור, התפירה, הרקמות והשזירות ועד ההתאמות האחרונות על הגוף. בכל שמלה מושקעות אינספור שעות עבודה ידנית, עם המון תשומת לב, תשוקה ועדינות.

 

13 9

 

14 7

 

הכלות שמבקרות בסטודיו של טורה נחשפות לאוסף הבדים והתחרות המהמם שנאסף במשך שנים רבות במסעותיה של המעצבת ברחבי העולם, וממנו אפשר לבחור את שילוב הבדים המדוייק עבור כל אחת ואחת. 

 

15

 
16 6

 

17 6

 

הנגישות לאוסף הבדים והתחרות, שפע חומרי הגלם, והליווי וההכוונה של המעצבת, מבטיחים את איכות גימור השמלה והתאמתה לכלה, מתוך חוויה יצירתית משותפת ומלאת השראה.

  

18 5

 

19 6

 

20 6

 

קרדיטים: 

צילומי סיישל: Toora

צילומי סטודיו: יוני לאופר

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)