Boho Dream: קולקציה חדשה לטורה

21.04.22

קולקציית אביב 2022 של TOORA מספרת על מקומות רחוקים ומרגשים, כאלה שמגיעים אליהם כשיוצאים למסע בעקבות הלב, ומגלים עולם ומלואו.

 

1

 

2

 

3

 

הקולקציה משלבת קלילות נון שלאנטית עם דיוק מרהיב בפרטים ושואבת השראה מעולם הפיות החלומי. כל זאת, מבלי לוותר על אזורי הבוהו שיק שהכי מזוהים עם עבודת המעצבת. כשהפעם לאווירה השיקית והקולית מתווספות בקולקציה החדשה גם נגיעות רומנטיות עדינות. 

 

4

 

5

 

6

 

השמלות והסטים מלאים באופי ייחודי ומתאפיינים בעושר של טקסטורות ומשחקי תחרות לא שגרתיים, שמיצרים מראה בלתי מתאמץ ועם זאת עוצר נשימה. 

 

7

 

8

 

9

 

סגנון הבוהו פרינסס הוא כתב היד של המותג, והאפקט המיוחד של כל דגם מתקבל בזכות משחקי שקיפויות יוצאי דופן ובדים עם טקסטורות עדינות המגיעים מאוסף הבדים הייחודי של המותג, אותו אוספת המעצבת במשך שנים רבות מכל העולם.  

 

10

 

11

 

12

 

מה שהופך כל שמלה לוואן אוף א קיינד הוא אותו אוסף בדים שגורם לכל לוק להיות לא פשוט לשחזור, בשל חומרי הגלם הנדירים מהם הוא נוצר. 

 

13

 

14

 

15

 

העושר של הטקסטורות והמרקמים, הווייב הבוהמייני אך עם קריצה לפייריטייל והחד פעמיות של כל דגם הופכים את הקולקציה החדשה למושלמת לעונה הזו. אידיאלית לכלות המחפשות שמלה באווירה קלילה וכיפית, אך גם מלאת ייחודיות וסטייל. 

 

16

 

17

 

18

 

19

 

20

 

21

 

קרדיטים:

צילום: חן לוי 

מאת:כלות אורבניות
תגיות:
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)