גוון חדש של יופי ופאר: הקולקציה של TOORA

06.06.21

ממש לא מזמן סיפרנו לכן פה על קולקציה חדשה של Toora, וכמה כיף לעשות זאת שוב! מעיין היצירה של המעצבת לא מפסיק לנבוע, ואחרי שיצרה קולקציה שצולמה כולה על שפת האוקיינוס, הפעם היא מציגה קולקציה שכולה באווירה של התחדשות, ברוח הימים האלה.

 

1

 

2

 

3

 

לאחר שנת קורונה שבה צללה המעצבת להתבוננות פנימית עמוקה, הגיעה אליה ההשראה לקולקציה שכולה כמיהה לתנועה חופשית וקלילה במרחב. 

 

המעצבת מספרת שהקולקציה כולה ממש באה אליה כמו בחלום, בצבעים לבנים ובתכלת של שמיים, רוויה אנרגיה של טהרה והתחלה חדשה. 

 

4

 

5

 

6

 

טורה נשארת נאמנה בקולקציה החדשה לסגנון הבוהו האווירירי והקולי המאפיין אותה, עם שמלות מבדים מיוחדים שזורים בטקסטורות רקומות המתרחקות מאזורי התחרה הקלאסית, מתוך חיפוש אחר הגדרה שונה של פאר, יופי וחגיגיות.

 

7

 

8

 

9

 

הבוהו זוכה אצלה כמו תמיד לפרשנויות עדכניות ויצירתיות, כשהשמלות מתאפיינות בגזרות רכות עם משחקי שקיפויות ונפח מעניינים, ומורכבות מפיסות תחרות ורקמות עתיקות מכל העולם מהאוסף העתיק של הסטודיו, שנתפרו בעבודת יד. 

 

מגוון הגזרות המחמיאות כולל טופים וחצאיות, קאט אאוטס ושמלות עם שרוולים ארוכים אך אווריריים במיוחד. 

  

10

 

11

 

12

 

13

 

תהליך היצירה של השמלות בסטודיו של טורה מתנהל יחד עם הכלות, הנחשפות לאוסף הבדים המשוגע של המעצבת, שמהם מורכבות ביד אמן שמלות שכל אחת מהן היא פיס שונה וייחודי, סוג של פריט אמנות ששהוא וואן אוף א קיינד.

 

לצד הוויז'ן האסתטי, בכל שמלה מושקעת מחשבה רבה ליצירת נפילה מושלמת ורכה של הבד על הגוף לתוצאה קלילה, נוחה ועדיין לגמרי מיוחדת בנוף. 

 

14

 

15

 

16

 

כמו בקולקציות קודמות, העיצובים של טורה ידברו במיוחד לכלות שרוצות לוק שכולו שיק חסר מאמץ ולחוש מגע בד קליל לצד תחושת חופש מופלאה בשמלה אותה ילבשו ביום המיוחד שלהן. 

 

17

 

18

 

19

 

20

 

קרדיטים:

צילום: חן לוי

איפור-שיער: ליאט בן שמשון

ארט: פטיט

סטיילינג: אורי לשם

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)