בעקבות השמש: הקולקציה של טלי ומריאנה

02.01.23

עם כל קולקציה מחדש, טלי ומריאנה מצליחות להפתיע אותנו בזכות היכולת לזקק את הסטייל הגלאמי, המלכותי והזוהר ולשלב אותו עם המון קלילות ואווריריות פייתית. 

 

1

 

2

 

3

 

בקולקציית 2023, Mirror for the Sun, עושות זאת צמד המעצבות שוב, עם המון סטייל קסום וגזרות מחמיאות, הנעות בין צלליות קלאסיות ללוקים אדג'יים שיכולים להתאים גם לשלב הריקודים של הערב.  

 

4

 

5

 

6

 

פלטת הצבעים נעה בין לבן פנינה, כסוף בהיר ומעט צבעי בלאש המתכתבים נהדר עם הנצנוץ השייני שכולנו כל כך אוהבות, ומככב בכל אחת מהשמלות. 

 

7

 

8

 

9

 

השמלות כולן כוללות אבני חן משובצות ובדים מנצנצים, ושם הקולקציה מדויק לאווירה הכללית הקסומה השורה עליה. קרני השמש החודרות לחלל משתקפות בבדים ומחזירות את האור, מה שמייצר מראה קסום ורומנטי המבליט את שלל האלמנטים ששולבו בדגמים. ביניהם ניתן לציין פרחי תלת מימד, שיבוצי אבנים, משחקי שקיפויות ופסים גיאומטריים אלגנטיים. 

 

10

 

11

 

12

 

בקולקציה תמצאו שמלות עם נפח עדין, שמלות צמודות בגזרה מחמיאה המדגישה את הגוף הנשי, שמלות עם שסעים ומפתחים עמוקים, ולצדן - שמלות קצרות המתאימות להופעה שניה.

 

13

 

14

 

15

 

Mirror for the Sun חוגגת את הלוק הנסיכתי המושלם, ונעה בין רגעים קלאסיים ואלגנטיים, ובין רגעים נועזים יותר, לשעות הקטנות של הלילה. את ליבנו שבתה במיוחד דווקא השמלה החלקה עם הקיפולים העדינים ושמלת הוואן שולדר עם הטולים הרכים. 

 

16

 

17

 

18

 

אז אם הויז'ן שלכן לשמלה המיוחדת כולל עבודת יד מוקפדת, בדים עשירים וגלאם שיקי ועדין - Mirror for the Sun הוא בהחלט ליין בו תמצאו מענה מושלם. 

 

19

 

20

 

קרדיטים:

צילום-:דניאל אלסטר

שיער ואיפור: שיקו ואן

דוגמנית: אמילי לMC2

לוקיישן: מלון בובו

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)