Your Princess Moment: הקולקציה של סטודיו מדינה

28.02.22

כשיצרה המעצבת טל מדינה את קולקציית החורף של 2022, היא חשבה על חגיגות גדולות ומרגשות בעולם פוסט מגיפה. על שמחה בלתי נגמרת, ועל הניצוץ הכללי והפוקוס שהם מנת חלקה של הכלה ביום החתונה, כשהיא שם, במרכז תשומת הלב - יפה וזוהרת מתמיד. 

 

1

 

2

 

3

 

4

 

כך נולדה הקולקציה החדשה והמרשימה של סטודיו מדינה, המדברת לכלות שאינן מתנצלות לרגע על החלום לחוות עד הסוף את הפרינסס מומנט, לבלוט ולמשוך את המבט של האורחים ביום הגדול שלהן. 

 

5

 

6

 

7

 

8

 

אווירת החגיגה והשמחה של הקולקציה לוכדת בעינינו היטב את התחושה הכללית לקראת עונת החתונות הקרובה, עם רצון לחגוג את האהבה והחיים עד הסוף, אחרי תקופה ארוכה של חוסר ודאות וחגיגות קטנות וצנועות. 

 

9

 

10

 

11

 

12

 

הקולקציה כוללת היצע מרשים של שמלות, שכל אחת היא סוג של שואו סטופר. תמצאו בה גזרות של שמלת נשף עשירות בבד או קרובות לגוף המדגישות את הסילואט הנשי. אלה משתלבים עם שסעים גבוהים ומחוכים שקופים בעלי מחשופים עמוקים.

 

13

 

14

 

15

 

16

 

את האופטימיות וחגיגת החיים מייצגים מוטיבים משמחים כמו פרחים ופפיונים המעטרים את השמלות, ומסיפים לאווירה הנסיכית. כל אלה אינם יוצרים תחושה על עומס אלא דווקא של קלילות וביטחון, ובזכות המינון הנכון בין כל המרכיבים, הווייב המלכותי מלא בשיק בלתי מתאמץ, ללא שמץ של פומפוזיות או קיטש. 

 

17

 

18

 

19

 

צילומי הקולקציה נעשו בלוקיישן אורבני ומעוצב בקפידה, באסיקו, המייצג היטב את השילוב בין סטייל מוקפד לחגיגיות. הפריימים שולחים אותנו לתקופות בהיסטוריה בהן כולם חלמו שלא להפסיק לחגוג ולאהוב, וכולנו תקווה שעונת החתונות הקרובה תהיה באמת כזו, מלאת שמחה והפתעות חיוביות בלבד. הגיע הזמן. 

 

20

 

21

 

22

 

23

 

24

 

קרדיטים:

צילום: אלון שפרנסקי 

לוקיישן: באסיקו 
עוגה: At Molly's

שיער: זיו אמסלם 

איפור: נאור אפל 

דוגמנית: ניקולה 

חליפות: Bamoss Square

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)