השראה עיצובית אביבית מהממת לעונת החתונות הקרובה

11.04.22

חג אביב שמח ופורח לכולכן! את פסח הזה החלטנו לחגוג בהרמת כוסית שבה קם לחיים הוויז'ן שלנו לאביב הקרוב ולעונת החתונות, הכולל שלל צבעים משמחים והמון גוד וייבז. 

 

8

 

כל חברות הצוות האהובות שלנו התכנסו בלוקיישן היפהפה, האחוזה, שתרם אווירת טוסקנה קסומה והיווה מצע מושלם לחגיגות מלאות בשיק.  

 

2

 

על העיצוב הייתה אמונה אופיר מ-Flowers Mood, שעושה פלאים בכל פעם מחדש. פלטת הצבעים עמה יצאה לדרך הייתה אביבית וצבעונית במיוחד, והעיצוב שם את בחירת הצבעים והמרקמים לגמרי בפרונט. 

השולחן המטריף שיצרה יכול להוות עבורכן נקודת יציאה לעיצוב החתונה הפרטית שלכן, או השראה לשולחן חג כיפי במיוחד. 

 

3

  

1

   

5

 

פלטת הצבעים שנבחרה היא הכי מקורית, כדי לתת גם לכן את האומץ להעז וליצור חתונה באווירה קלילה ומשוחררת. כזו שלגמרי נשארת בזיכרון האורחים גם הרבה אחרי. 

 

7

 

העיצוב שילב בשיא הנון-שלאנט גווני טורקיז עם ורוד ואפרסק משמחים, שבאו לידי ביטוי בכל האלמנטים האפשריים: החל ממפת הקטיפה הטורקיזית ההורסת, דרך בחירת הצלחות הוורודות, הכלים, הפמוטים, הנרות וכמובן - הפרחים, הקינוחים והמיתוג.

 

הפרחים עוצרי הנשימה שנבחרו לככב בעיצוב משלבים את פרחי החורף עם אלה של הקיץ: אסטר ורדה, פיונים ורודים, טוליפים, דליות כתומות ענקיות ושקדיות ורודות. לכל פרח טקסטורה ותנועה שונה, מה שיצר שולחן מלא באווירה.

  

10

 

המיתוג האישי היפהפה שיצרה לנו נופר צרפתי כלל משחק של שני פונטים אביביים שהשתלבו עם הצבעוניות של העיצוב. טוויסט מגניב נוסף עם שילוב גדילים בצבעים שונים מה שיצר למיתוג שפה משלו והכניס אלמנט נוסף ומעניין להפקה הצבעונית שלנו. 

   

10א

  

11

 

121

 

12 

את היום המתיקה לנו SWEET SHIRA, שהוסיפה קינוחים מתוקים והיסטריים שהשתלבו גם הם בצבעוניות הכללית. זכינו לטעום עוגיות מושלמות, קאפקייקס אדירים ואפילו עוגיות בצורת ארטיקים שהיו מגה להיט. וכמובן - עוגה מפוארת, גם היא בצבעוניות אביבית מלאה בפאן. 

 

15

 

15א

 

16

 

17

 

18

 

ואי אפשר להרים כוסית בלי דרינקים שווים! את אלה סיפקו לנו קוקטייל קאר, שהכינו לנו משקאות שהשתלבו בצבעוניות הכללית, עם שלל קישוטים אביביים כמו פרחים, נוצות, פירות ואפילו נצנצים. היה כיף להתבונן בהם כמו שהיה כיף לשתות. ולשתות עוד קצת…

 

20

 

21

 

22

 

23

 

24

 

25

 

26

 

על צילום הסטילס אמון מארק מאמא מלא הסטייל, שיודע להוציא מכל סיטואציה תמונות מעלפות, וכך עשה גם הפעם. 

 

27

 

28

 

29

 

30

 

31

 

אז צ'ירז לעונה הקרובה, הלוואי שתהיה מלאת שמחה ונטולת דאגות. אנחנו מזמינות אתכן לחגוג אותה עד הסוף, להעז וללכת על צבעוניות בלתי שגרתית. יחד עם אור השמש וניחוח הפריחה - התוצאה לא יוצאת לנו מהראש.  

  

31א

 

32

 

33

 

34

 

קרדיטים:

צילום: מארק מאמא

לוקיישן: האחוזה

עיצוב: Flowers Mood

מיתוג: נופר צרפתי

מתוקים: SWEET SHIRA

קוקטיילים: קוקטייל קאר

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)