טוסקנה אהובתי: השראה מושלמת לאירוע אביבי ב-2024

18.04.24

 

 

כאן בכלות אורבניות, יש לנו מסורת של חגיגה אביבית שנתית שבה אנחנו משחקות עם צבעים, השראות, פרחים, קינוחים וכל מה שפאן - ומייצרות את הויז'ן הכיפי שלנו לעונת החתונות הקרובה. השנה, מעבר לכך שהטבע מחייך אלינו עם פריחה משגעת והשמש מאירה ומנחמת - הכל ממש לא אותו הדבר.

 

ובכל זאת, אנחנו מודעות היטב לכוח המרפא של היחד, ומקפידות לקיים את שגרת החגיגות שלנו, בתקווה לימים טובים יותר. 

 

הפעם, מקור ההשראה שלנו היה חבלי ארץ מהממים בדרום איטליה וצרפת שעבורנו הם כמו שמות נרדפים לעונת האביב: טוסקנה ופרובאנס. מקומות מופלאים שיש בהם מיקס של טבע, מסורת והמון סטייל. 

 

כשזו נקודת המוצא שלנו, יצרנו שולחן בראנץ' שכולו השראה לאירועי האביב של 2024. הלוקיישן בו בחרנו לעשות זאת הוא וילה טוסקנה, וילת ההתארגנות שממוקמת ממש במרכז הארץ מייצרת וייב דרום איטלקי היסטרי. הלכנו על דרס קוד בהיר וחגיגי, שמתאים היטב לפתיחת העונה ומתכתב מושלם עם לוח הפינטרסט שלנו.

 

בעיצוב שולחן האוכל יצרנו שילובים של ישן וחדש, והוספנו כלי כסף, סלסלות קש וכלי פורצלן באווירה וינטג'ית, כזו שמוסיפה מימד של מסורת ועומק. היה לנו חשוב להוסיף טאץ' ביתי ומקומי שאותו ביטאנו עם אלמנטים כמו תפוזים בשלים שהגיעו ישר מהעץ, תפוזים סיניים ולימונים קטנים. לאלה הוספנו גם דיטיילים של תפוזים מיובשים הומייד, להם הוספנו קריצה מיתוגית. 

 

1

 

2

 

3

 

על העיצוב האביבי המשמח הייתה אמונה המעצבת ליאתריס, שהתפרעה עם פלטת צבעים צבעונית מופלאה, שכללה גווני אביב יפהפיים: ורוד, סגול, בורדו וצהוב, אותם שילבה גם עם גוון הפיץ', צבע השנה הנבחר של פאנטון.

 

עם הצבעים הללו שולבו נגיעות של תכלת, שנוספו באדיבות הבריכה התכולה, שמי האביבי היפים, המפיות ועוגיות המקרון המתוקות. לצד הפרחים שולבו נרות בלבן קלאסי, אותם מייצר בעבודת יד בן זוגה של ליאת. קיסר דאגו לנו לריהוט המדויק לקונספט, ששילב אווירה יוקרתית עם אותנטיות ביתית, שמתאימה לחגיגה אינטימית בחצר. 

 

4

 

5

 

6

 

7

 

8

 

9

 

10

 

11

 

את המתוקים הכיפיים הביאה לנו סוויט שירה המדהימה, שהלכה עד הסוף עם הויז'ן שלנו ויצרה קינוחים בסגנון ביתי, כמו פבלובה, תותים טריים, אוכמניות ולימונים - שהיו טעימים, טריים ושירתו היטב את הצבעוניות האביבית. 

 

12

 

13

 

14

 

15

 

ומה שתינו? היין המקומי והמסחרר ששתינו הגיע מיקב בזק מכרמי יוסף. הבעלים של היקב חזר זה מכבר משירות מילואים, ומעבר לכך שהמקום מייצר יין מעולה, היה לנו חשוב במיוחד לבחור בעסק שישמח לעידוד וחיזוק אחרי תקופה לא פשוטה.

 

16

 

17

 

18

 

19

 

20

 

21

 

22

 

23

 

25

 

26

 

מי שהביאה לנו את האוכל הקליל והכיפי לבראנץ' הייתה עורכת שולחן. מדובר כאן בקייטרינג בוטיק איכותי שמייצר גם מארזים מעולים וטעימים לבוקר התארגנות, אותם תוכלו להזמין כאן. דגמנו מהכל ותאמינו לנו - כל ביס היה מושלם.  

 

27

 

28

 

מובן שדרך העדשה של מארק מאמא המוכשר, האירוע שלנו הפך להשראה יפהפייה וצבעונית לאירועי העונה. לצידו תיעד אותנו בווידאו תמיר ישעיהו - והוא יצר תחושת חו"ל מושלמת, ממש כמו שראינו בדימיון.

 

יש לנו תחושה שסיפקנו לכן המון רעיונות לאירוע שלכן, ומקוות בכל ליבנו שרוחות האביב האופטימיות יביאו איתן תקופה טובה יותר. 

 

33

 

34

 

35

 

36

 

37

 

קרדיטים:

צילום: מארק מאמא

וידאו: תמיר ישעיהו

הפקה: כלות אורבניות

עיצוב: ליאתריס

לוקיישן: וילה טוסקנה

ריהוט: קיסר

אוכל: עורכת שולחן

מתוקים: SWEET SHIRA

יין: יקב בזק 

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)