קלאסיקה עם טוויסט ושפע של יצירתיות: הקולקציה של שחר אבנט

30.09.20

שאנחנו תמיד מחכות בשיא הסקרנות כשאנחנו שומעות שקולקציה חדשה של שחר אבנט עתידה לצאת. המעצבת, שהלבישה בעבר את ביונסה, ידועה בסגנון האדג'י והחדשני שלה, והיא יודעת תמיד להפתיע אותנו עם לוקים בלתי שגרתיים, אוונגרדיים ומיוחדים. כאלה שמוכיחים לנו שיש הרבה מקום לחשיבה מחוץ לקופסה, גם כשזה נוגע לשמלות כלה.    

 

gallery 4 42

 

gallery 15 34

 

gallery 22 16

  

gallery 4 42

 

gallery 4 42

 

אחרי הקולקציה הקודמת שכללה טולים עם נגיעות בוורוד עז ודגמים בהשראות קוטור לכלות שהן לגמרי פאשן פורוורד, המעצבת יצרה הפעם קולקציה שקטה ומתונה יותר. אך כמו תמיד הסגנון הייחודי ויוצא הדופן שלה בהחלט בולט לעין, וניכר בכל אאוטפיט.

 

gallery 8 40

 

gallery 8 40

 

gallery 12a

 

הקולקציה החדשה, Miracles, נעה בין דגמים קלאסיים עם טאצ'ים חדשניים עדינים, לבין שמלות דרמטיות ונועזות יותר. בדי משי, אורגנזה וכמובן - הטול האוורירי מככבים בגאון, עם אלמנטים א-סימטריים והשראה מעולם הבלרינות, לצד רגעים נסיכתיים של חצאיות נפוחות (אבל מבלי לוותר על טוויסטים מגניבים, כמו כיסים שימושיים למשל).  

 

gallery 22 16

 

gallery 8 40

 

gallery 12a

 

gallery 12a

   

תמצאו בה שמלות עם נגיעות של טרנדים עדכניים כמו סרטים גדולים ושרוולים שקופים ותפוחים. לצידם גם לא מעט מחשופים בחיתוכים מיוחדים, ושלל אלמנטים יצירתיים ומקוריים. 

 

gallery 22 16

 

gallery 8 40

  

gallery 15 34

 

gallery 15 34

 

הקולקציה הנוכחית של המעצבת מתאימה מאוד לרוח התקופה, ולצורך של הכלות בימינו למצוא שמלה שתיצור רגע חלומי ומעניין, אך שתתאים גם לסוגים שונים של אירועים. מקטנים ואינטימיים ועד גדולים וגלאמיים יותר שמתוכננים לעתיד הרחוק. בהתאם היא מכילה שמלות ארוכות ומורכבות שמייצרות רגעי וואו, לצד שמלות קצרות מלאות סטייל, חצאיות שהן למעשה מכנסיים ומגוון לוקים מושלמים לאירועי יום.  

 

gallery 12a

 

gallery 19 25

 

gallery 2 48

  

gallery 19 25

 

gallery 19 25

 

כלות שמחפשות לבלוט בנוף ימצאו כתמיד את מבוקשן בקולקציה של שחר אבנט, אך גם כאלה שמחפשות מראה מעניין אך עדיין לגמרי קלאסי, שמשרטט את סיפור האגדה שלהן בקווים ייחודיים - עשויות להתאהב.  

 

gallery 19 25

 

gallery 15 34

 

gallery 22 16

  

קרדיטים:

צילום: הגר בדר
ע.צילום: ינאי כהנוב
איפור ושיער: רעות גיא
עיצוב פרחים: ביני בוקט 
תכשיטים: yoster
נעליים: byanabelle
דוגמנית: רומי רוט ליולי מודלס
מאת:כלות אורבניות
תגיות:
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)