New Year, New Reality: ספטמבר בכלות אורבניות

31.08.21

ספטמבר שמח, אהובות!

 

איזה כיף לציין התחלה של שנה חדשה באווירת התחדשות והתרעננות, ולחוש ברמזים ראשונים של סתיו. התקופה הזו בשנה אהובה עלינו במיוחד בכל שנה, אבל הפעם, אפילו יותר. הסיבה? מלבד שנה חדשה אנחנו מציינות כאן בכלות אורבניות עוד התחלה חדשה ומרגשת, של פרויקט מדהים שאנחנו עומלות עליו בחודשים האחרונים. הוא נקרא New Reality, והוא עומד לחולל מהפיכה אמיתית בענף האירועים, ולהפוך את כל תהליך חיפוש הלוקיישנים לחתונה להרבה יותר פשוט וכיפי. 

 

זה יקרה בזכות האפשרות שניצור עבורכן לבקר בבסט של המקומות לחתונה בארץ באמצעות טכנולוגיה של מציאות מדומה, מבלי לצאת מהבית! יס, זה מטורף אפילו יותר ממה שזה נשמע, ואנחנו גאות להיות אלה שמבילות את השינוי ההיסטרי הזה. 

את הפרויקט נשיק באירוע מיוחד שיתקיים ב-10.10 במוזיאון יעקב אגם ובו תוכלו לבקר וירטואלית ביותר מ-50 גני אירועים ביום אחד. את כל הדיטיילז על האירוע תוכלו למצוא כאן, ואנחנו ממש מצפות לפגוש אתכן שם, ולהרים כוסית בשנה החדשה בוייבים הכי מהממים שיש. 

 

מלבד החדשות המשמחות האלה, נקבל אתכן אתכן את ספטמבר כמו בכל חודש, עם המון חתונות יפהפיות, השראה מושלמת והמון תכנים מלאי יופי וסטייל. תהיו בטוחות שאת החגים האלה תעבירו עם המון חומר קריאה מהמם שיציף אתכן ברעיונות לקראת החתונה שלכן.

 

שתהיה לכולנו שנה טובה ומתוקה במיוחד,

צוות כלות אורבניות  

מאת:כלות אורבניות