Winds Of Change: ספטמבר בכלות אורבניות

01.09.20

ספטמבר שמח יקירות,

 

שנה חדשה עומדת בפתח, ואמנם בחוץ עדיין שרבי, אבל הסתיו כבר מתחמם על הקווים. בקרוב רוח קרירה ונעימה תלטף אותנו, ובאוויר תעמוד תחושה של התחלה חדשה. זו אחת התקופות האהובות עלינו בשנה, בה בדרך כלל אנחנו מתכוננות למה שתביא אלינו השנה הקרובה, וחוזות בהתרגשות את הטרנדים שצפויים לככב בחתונות הסתיו והחורף.

 

אז כמו כל דבר בימים האלה, גם התקופה הזו מעט שונה, מלאה באי ודאות, אבל אנחנו נחושות לייצר עבורכן אי של ודאות וביטחון ולהיות לצידכן נו מטר וואט. וכמו תמיד, אנחנוו ממש לא מפסיקות לטפטף את שיקוי האופטימיות שלנו, ומכינות לכן הרבה הפתעות מתוקות לכבוד השנה החדשה. 

 

אז מה יהיה לנו החודש? אנחנו נכנסות למוד סתווי, ומסמנת את הדרכים בהן תוכלו ליצור חתונות מהממות בתקופה הקרובה, בהתאם להנחיות ולמזג האוויר המשתנה. תפגשו כאן החודש גם הרבה חתונות קטנות ויפות בסטייל שהגדרנו אותו כ'ניו וויב': חתונות בוטיק קטנות, מלאות שיק והקפדה על כל פרט, ועם הרבה השפעה ממה שקורה בחתונות חו"ל. 

 

החודש נתמקד גם בלייפסטייל ובפינוקים קטנים לכן ולבני/בנות הזוג, כי תכלס - ממש מגיע לכן. נעשה הכל כדי ליצור עבורכן מקום מפלט מלא ביופי, ומקום שאליו תוכלו ללכת כדי לקבל המון השראה, רעיונות מגניבים, וגם תמיכה וסיוע בכל דבר עניין.

 

וכמו תמיד, יחכו לכן כאן הטבות בלעדיות, סיילים של שמלות, וגם קצת DIY ללב ולנשמה. אתן גם תמיד מוזמנות להתייעץ איתנו בוואטסאפ על כל דבר ועניין, במיוחד בתקופה זו. ואל תשכחו להיעזר בקהילה המקסימה שלנו בקבוצה הסודית. אלה הרגעים בהם שילוב הידיים של כולנו הוא כל כך משמעותי וממלא את הלב. 

 

שיהיה לנו חודש נעים ומלא רגעי שמחה,

צוות כלות אורבניות

מאת:כלות אורבניות