הדור הבא של חליפות החתן: קולקציית אביב-קיץ של סאלינה

19.06.24

אנחנו אוהבות את החתנים שלנו כשהם לבושים פיין ובסטייל, ועדיין - זה מובן מאליו שהכי חשוב בעולם שיהיה להם פשוט נוח, כדי שיוכלו להתרגש איתנו עד הסוף בחופה ולקרוע את הרחבה אול דה ווי. 

 

בסאלינה פוגשים חתנים ברמה יומיומית ומכירים היטב את הצרכים הללו, ולכן השיקו העונה קולקציה חדשה, שכולה בסימן חדשנות בטקסטיל.

 

1

 

2

 

3

 

4

 

הכוכב הבלתי מעורער של הקולקציה הוא הפשתן, כשהפעם הוא מגיע עם טוויסט מבורך וקליל. כפי שאתן בטח יודעות, פשתן הוא בד נוח, קליל ומתאים באופן מושלם למזג האוויר הישראלי. אבל יש בו קאץ' - הוא גם נוטה להתקמט. זה אמנם חלק מהסטייל שלו, אבל לא כולם מתחברים ואוהבים. 

 

5

 

6

 

7

 

8

 

לכן, בקולקציית אביב-קיץ הנוכחית של המותג, הוחלט לקחת את הפשתן לעולמות הקלאסיים יותר. בזכות ניסיון של שנים בעולמות הטקסטיל, הצליחו בסאלינה לרכך את הבד בתהליך שמפחית באופן משמעותי את הקמטים שנוצרים בו והופך את הבד לנעים יותר, גמיש יותר ונוח יותר. 

 

9

 

10

 

11

 

12

 

השינוי אמור להיות מורגש ממש מהרגע שבו החתן לובש את האאוטפיט, והוא מאפשר לו לרקוד ולהשתולל בלי טיפה של דאגה ובנוחות מקסימלית. אנחנו לגמרי מצפות לשמוע מה חושבים החתנים שלכן על התוצאה.

 

13

 

14

 

15

 

16

 

הצבעוניות של הקולקציה החדשה כוללת את כל הגוונים הטרנדיים של קיץ 2024, ששואבים השראה מהאלמנטים של הטבע. בין ירוק יער לחום אדמה, בז', שמנת ומה שביניהם, תוכלו למצוא גם גוונים חדשים ומיוחדים של כחול עמוק, שיקסמו לחתנים הקלאסיים יותר, שמחפשים את המראה הכי אלגנטי ומדויק. 

 

17

 

18

 

19

 

20

 

אז בין הסטייל לנוחות, בין הגזרה המדויקת לבד הכי רך - מחכה לכן ולכם הקולקציה החדשה של סאלינה. שווה לקבוע במקום פגישה אישית, בה יוכל הפלאס וואן שלכן למדוד את החליפות החדשות בקולקציה, להרגיש את הבדים ולבחור את זו שתלווה אותו ביום הגדול. חוץ ממך כמובן:)

 

21

 

22

 

23

 

24

 

25

 

קרדיטים:

צילום: ניסו בן יהושע

מאת:כלות אורבניות