מינימליזם מלא עוצמה: הקולקציה החדשה של סטודיו צוריאל

09.11.20

לס איז מור, זה המוטו שעמד לנגד עיניה של המעצבת יעל חורב מסטודיו צוריאל, כשהגתה את הקונספט לקולקציה החדש של המותג. בבית האופנה ההחליטו ללכת עם רוח התקופה, וליצור שמלות שמשדרות פשטות קולית ולא מתאמצת, כזו שמתלבשת כמו כפפה ליד על אירוע קטן.

 

gallery 1 1

 

gallery 2 2

 

gallery 3 1

 

gallery 4 1

 

הכל נובע מתוך כוונה לתת ליופי ולאישיות של הכלה לבלוט, ושהלוק הכללי ייתן תחושה של "וואו", פשוט כי הכלה עצמה היא "וואו". ההשראה המרומזת לקולקציה מגיעה דווקא מפאנק בריטי ובועט שמקדש מחוכים, אבל עם טוויסט שמעניק להם פרשנות רכה ואלגנטית. 

 

gallery 5 2

 

gallery 6 2

 

gallery 7 1

 

gallery 8 1

 

הביטוי העיקרי שעולה בהקשר לקולקציה הוא מינימליזם. כזה שמוותר על רגעי דרמה מיותרים, ומצליח לייצר שמלות קלילות, שיושבות מושלם על הגוף ובאותו הזמן - גם טרנדיות וסופר מחמיאות. 

 

המינימליזם מאפשר גם לשחק עם מה שיש וליצור אפשרויות חדשות - אפשר להוריד ולהוסיף כתפיות, או לשלב בחורף ז'קט עור מגניב במקום עליונית. השמיים הם באמת הגבול. 

 

gallery 9 1

 

gallery 10 1

 

gallery 11 1

 

gallery 12 1

 

כמו בעונות הקודמות של המותג, גם הפעם אפשר למצוא בתוך השמלות מחטבים ושלל טריקים שמפסלים את הגוף בצורה מושלמת, מבלי לוותר על הנוחות. כך שכל הכלות, בכל המידות שהן, ירגישו הכי יפות והכי בנוח ביום המיוחד שלהן.  

 

gallery 13 1

 

gallery 14 2

 

gallery 15 1

 

gallery 16 1

 

הבדים בהם נעשה שימוש בקולקציה הם סאטנים מסוגים שונים, כולם קלילים ונושמים, והרבה הרבה תחרות מחורזות, אבל מהסוג העדין והלא משתלט. הכל מתוך מחשבה שהעונה הזו, הכלות עצמן - שכל כך חיכו לחתונה המיוחלת - הן הכוכבות האמיתיות של הערב.

 

קרדיטים:

צילום: מור צידון

איפור ושיער: גיטלה ברושל

דוגמנית: ולריה לורן

לוקיישן: סטודיו צוריאל, בתוך חלל "בית הבד"

מאת:כלות אורבניות
תגיות:
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)