Morning till Night: בסטודיו של אוהד קריאף משיקים 2 קולקציות ליום חתונה מושלם

04.10.21

בשנים האחרונות נהיה ברור לכולנו שאאוטפיט ההתארגנות הוא חלק בלתי נפרד מהחוויה ביום האירוע. לצד ההשקעה בשמלה, הכלות טו-בי משקיעות לא מעט מחשבה במה ילבשו בסשן האיפור-שיער, ולא מעט פעמים הן גם ייצרו לוק תואם למלוות שיתאים לכל קונספט האירוע ויונצח פוראבר בצילומים. 

 

13

 

18

 

21

 

לצד זאת, הן יחפשו גם את השמלה, האוברול או החליפה שהכי יתאימו לשלב הריקודים של הערב. כך שלמעשה, חיפוש השמלה מתרחב לכדי יצירת שלושה לוקים שונים, לרוב עם קו סגנוני מקשר ביניהם, עבור המראה הכלתי המושלם.   

 

3

 

9

 

00

 

בסטודיו של המעצב אוהד קריאף מודעים היטב למגמות הללו ורגישים לצרכי הכלות, ולכן הם משיקים השנה לראשונה גם סטים להתארגנות לצד קולקציית השמלות, שכוללות גם לוקים אידיאליים לשלב הריקודים. המטרה היא לספק לכלות של הסטודיו את החוויה המושלמת ביום החתונה, החל מהבוקר המוקדם ועד לסוף הלילה.

 

זה מתחיל במגוון סטים של התארגנות המורכבים מחלוקים ובייבידולס בגזרות שונות, משם ממשיכים לשמלות חופה עשירות ודרמטיות ולקינוח - שמלות סקסיות ונוצצות לשלב הריקודים המאוחר.

 

14

 

11

 

000

 

קולקציית השמלות לשנת 2022, Starlight, מרפררת לתור הזהב של הוליווד בשנות ה-40, השטיח האדום ועולם הזוהר. בהתאם, הגזרות והבדים מציגים מנעד של משחקי שקיפויות לצד נצנוץ והחזרה של אור אשר נותנים ביטוי למתח שבין שקוף ואטום, בוהק ומאט.

 

6

 

17

 

5

 

1

 

7

 

2

 

לצידה, משיקים בסטודיו את קולקציית בגדי ההתארגנות, White-Moments. הקולקציה עוצבה בהשראת לנג׳רי צרפתי מתחילת המאה הקודמת והיא עשויה כולה בדי משי טבעיים ותחרות סולטיס צרפתיות. היא מורכבת מקומבינזונים וחלוקים בגזרות ובסגנונות שונים שנועדו לגרום לכלות להרגיש הכי יפות וזוהרות גם ברגעי הפרפרים בבטן של לפני החתונה. 

 

16

 

19

 

12

 

כך שמי מכן שמחפשת מקום אחד שבו תוכל לבנות את כל הלוקים הכי גלאמיים ומדוייקים ליום החתונה שלה, בהחלט תמצא מבוקשה בסטודיו של אוהד קריאף. 

 

4

 

01

 

8

 

10

 

22

 

קרדיטים

צילום: טל חמדי

 

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)