אצילות רכה ונוחות בלתי מתפשרת: הקולקציה של נטלה

03.02.22

אנחנו כל כך אוהבות לראות מעצבות שיש להן את הטאץ' הייחודי שלהן, וקולקציות שניתן לראות בהן את טביעת האצבע הייחודית של היוצרת שמאחוריה. כך בקולקציה החדשה של נטלה, שנשארת נאמנה לעצמה וממשיכה את הקו הנקי המזוהה עימה, שבו בעת מצליח להיות גם רומנטי, מחמיא וסקסי.

 

20 6

 

1

 

3

 

4

 

המעצבת שמה דגש על יצירת שמלות עדינות ואווריריות, הנתפרות בעבודת יד מדוייקת ומוקפדת. נטלה ידועה בתשומת הלב הרבה שהיא משקיעה בפרטים הקטנים בכל בגד ובגד, וזה ניכר מיד במבט על כל שמלה. כל דגם בקולקציה הוא נוח ומחמיא, מבלי לוותר על שום פרט בדרך. 

 

5

 

6

 

7

 

8

 

חומרי הגלם בהן היא עושה שימוש הם איכותיים ביותר, והבדים קלילים ונופלים בטבעיות בלתי מתאמצת על הגוף. לא מעט שמלות בקולקציה מתאפיינות במשחקי שקיפויות שמעניקים להן חן פייתי, עדין ושובה לב. 

 

9

 

10

 

11

 

12

 

השמלות בקולקציה כוללות חיתוכים גאומטריים מחמיאים המדגישים את קימורי הגוף ותמצאו בה גם לא מעט טרנדים עכשוויים כמו שסעים אופנתיים, שרוולי אוף שולדר ומחוכים. 

 

13

 

14

 

15

 

16

  

ניכר שמקור ההשראה של המעצבת הוא הכלות עצמן והשילוב המדויק והנחשק שבין סטייל וקומפורט - היכולת להיראות כמו הגרסה הטובה ביותר של עצמך, וגם לחוש בהתאם. 

 

18 4

 

21 6

 

19 5

 

אז אתן מחפשות לוק אצילי ועם זאת רך ועדין, עם המון נוכחות בלתי מתאמצת שמגיעה מדיוק בפרטים ושיק חלומי - שווה לכן לבדוק את הקולקציה החדשה של נטלה. 

 

2

 

17 6

 

22 3

 

קרדיטים:

צילום: אילנה דיצ'קובה

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)