Classics with a Twist: קולקציה חדשה למור שטיין

10.03.22

הקולקציה החדשה של מור שטיין ממשיכה את הקו העיצובי המזוהה עמה, שמתאפיין באווירה קלאסית ועל זמנית עם נגיעות של תחכום, והשראה שמגיעה מעולמות האדריכלות והארכיטקטורה. התוצאה מלאת שיק נקי, אצילי ומדוייק.

 

1

 

2

 

3

 

הקו המנחה סביב העבודה על הקולקציה היה יצירת גיוון של בדים, וגזרות שילטפו את הגוף בנעימות אבל יהיו גם סופר מחמיאות. וזו הייתה משימה לא פשוטה. העבודה על כל דגם לקחה חודשים של עבודה, שכללה שינויים, דיוק וחיתוך עד לתוצאה המושלמת. הפרפקציוניזם משתלם!

 

4

 

5

 

6

 

חלק מהשמלות כוללות מחוך שמותאם ונתפר באופן אישי עבור כל כלה וכלה, מה שלחלוטין מאפיין את העבודה בסטודיו, בו כל שמלה נתפרת בעבודת יד מוקפדת ובהמון תשומת לב. 

 

8

 

9

 

שמות הדגמים נבחרו לפי דוגמניות ושחקניות אייקוניות שמעניקות למור המון השראה, בדיוק כפי שהיא רואה את את הכלות שלה - נשים אדג׳יות שרוצות ליצור סטייטמנט אופנתי ביום החתונה שלהן. 

 

7

 

10

 

11

 

12

 

המעצבת זיהתה צורך לשמלות ורסטיליות, שמאפשרות החלפת לוקים מהירה מבלי לבזבז הרבה זמן באירוע עצמו, וכך הצטרפה לקולציה שמלת Cindy, שמלה אחת שמאפשרת יצירת שלושה אאוטפיטים שונים - שרוול ארוך ומיוחד לקבלת פנים, לוק קלאסי של אוף שולדר ושסע לחופה ושמלת מיני לוהטת לריקודים.

 

19

 

18

 

16

 

13

 

אין לנו ספק שמדובר בקולקציה בה יתאהבו בקלילות כלות בעלות מודעות אופנתית שרוצות לבלוט בשטח, אך בו בעת להישאר קלאסיות ועל זמניות. אם אתן מגדירות את עצמכן ככאלה - Get ready to fall in love.

  

14

 

15

 

17

 

20

 

קרדיטים:

צילום: רותם לבל

איפור ושיער: שירן פארן

סטיילינג: מאי גתר

דוגמניות: אולנה ל-mc2, נעמי סוויסה 

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)