אירופה בלב תל אביב: הכירו את מיקה

19.12.22

בין מגרשי הטניס, עצי הדקל והמדשאות של צפון תל אביב, שוכן לו גן אירועים במתחם פסטורלי מקסים. זהו מיקה, לוקיישן שמשלב היטב אורבניות עם המון ירוק וציוץ ציפורים.

 

OR3 0739

 

OR3 0756

 

המקום מלא במרבדים ירוקים ועצים גבוהי צמרת, והוא כולל גם חלל אורבני סגור ומעוצב. כל היופי של החוץ נשקף מהחלל הפנימי, מה שמאזן באופן מדויק את העירוניות והטבע. 

 

השילוב בין הפנים אל החוץ, משחקי ההשתקפויות המשתנים משעה לשעה והמרקם העירוני בתוך הירוק הפסטורלי - יוצרים אווירה ייחודית ומהממת. 

 

OR3 0776

 

כבר מהכניסה למקום, מובילה שדרה של עצי הדר היוצרת מנהרה ירוקה עד לרחבה המרכזית. מצד ימין שוכנות מדשאות ירוקות פסטורליות וגינה פורחת, ומצד שמאל הגלגל הענק המפורסם של הלונה פארק לצד מגרשי טניס אקסקלוסיביים.

 

הרבה מחשבה הושקעה בבניית גן האירועים, ובכל פינה במתחם שולבו אלמנטים של עץ בסגנון אורבני, שיוצרים קומבינציה מושלמת של כפריות וחום לצד שיק מודרני. 

 

OR3 0783

 

המתחם משלב אירועי פנים וחוץ במעטפת ירוקה, המאפשרת לקיים אירועים במהלך כל עונות השנה. המיקום בלב העיר הוא קלף מנצח, וישנה חניה בשפע לאורחים שלכן. פלוס נהדר כאשר מדובר בחתונות תל אביביות.

 

OR3 0787

 

במיקה מציעים קולינריה ברמה גבוהה במיוחד - אוכל משובח של מטבח שף, בהתאמה אישית לאופי האירוע ולחלומות שלכן. במקום מטבח פתוח - מה שיוצר חוויה גסטרונומית אמיתית, באווירת אירוח שמציעה אירוח שופע ואוכל גורמה מעולה.  

 

הצוות במקום מסור מאד, עוזר לזוגות לתכנן את היום הגדול שלהם לפרטי פרטים ונרתם כל כולו להפיכת האירוע למושלם. במיקה משקיעים כל מאמץ להגשמת הפנטזיות של כל אורחת, מתוך הסתכלות נרחבת ובהתאמה מלאה לצרכים וליכולות.

 

OR3 0754

 

במיקה מציעים לכן ולאורחים שלכן אווירה ייחודית, עיצוב שמחמם את הלב, שדרה מוקפת עצים, בריזה מרעננת שמגיעה היישר מהמדשאות הפתוחות של גני יהושע ומיקום מנצח. תוסיפו לזה גם קולינריה ברמה גבוהה ותודעת שירות אישית ויש לכן את כל המרכיבים להרמת איוונט פשוט מהמם.

 

כל מה שרצית לדעת על מיקה

 

מיקום:

צפון תל אביב.

 

לכמה אורחים מתאים?

המקום מתאים לאירועים החל מ-50 ועד כ-400 מוזמנים.

 

באילו עונות אפשר לקיים חתונה?

ניתן לקיים חתונות בכל ימות השנה. 

 

איפה חונים?

במקום יש חניה בשפע, ללא עלות נוספת.

 

איפה מתארגנים?

הזוגות מקבלים חדר התארגנות מקסים החל משעות הבוקר, כולל ארוחות לאורך היום.

 

איפה מתחתנים?

אנו ממליצים לערוך את קבלת הפנים והחופה בגן הפסטורלי שלנו, וסעודה בתוך האולמות האורבניים.

 

מה אוכלים?

מטבח שף פתוח המכין את המנות מול עיני האורחים. במקום קיימים כמה סוגי הגשה. בנוסף ניתן לערוך חתונות טבעוניות/צמחוניות.

מה שותים?

במיקה קיים בר קבוע עם אופציה לכמה סוגי תפריטי אלכוהול משובחים, בהתאם לסגנון האירוע והאורחים.

 

יאללה בלאגן

במקום רחבת ריקודים עם ציוד סאונד הגברה ותאורה מהחדישים בארץ, מסביב לרחבת הריקודים קיימת ספה מעוצבת בשיק ניינטיזי מדליק.

 

מה הסגנון של המקום?

גן אירועים אורבני עם גן ירוק וטבעי המכניס את כל החוץ אל הפנים.

 

הכי מיוחד? 

במקום קיים צוות הפקה המלווה את כל הזוגות מא' ועד ת 'בכל שלבי תכנון וביצוע האירוע. מיקה הינו גן אירועים שלא קיים כמותו בתל אביב.

מאת:כלות אורבניות