בוהו גלאם לכו-לן: הקולקציה חדשה של מיכל מוטיל

14.02.22

הקולקציה החדשה של המעצבת המוכשרת מיכל מוטיל 'The Bohemian Brides' היא גם הקולקציה הראשונה של המותג החדש שלה הנושא את אותו שם, וכל כולה מזכירה לנו את הסלוגן העתיק - 'את הכי יפה כשנוח לך'. 

 

1

 

2

 

3

 

4

 

אז שילוב של בוהו, אורבני וגלאם - מה דעתכן על המיקס? מסתבר שיש דרך ללכת על מראה שהוא הכי מחמיא ומנצנץ, וזה לא חייב להיות כרוך בחוסר נוחות וציפייה תמידית רק לרגע שבו תוכלו לרדת לאוברול וסניקרס. 

 

5

 

6

 

7

 

8

 

הקולקציה החדשה נולדה מתוך המחשבה המהממת שאפשר לרכוש שמלה אחת שתהיה סופר נוחה ומחמיאה, כך שאפשר פשוט להישאר איתה כל הערב. החל מהצילומים ועד לרחבה, עמוק לתוך הלילה. בכל רגע ורגע אפשר לחוש הכי נעים שאפשר, מבלי להתפשר לשניה אחת על הלוק והסטייל. ואז - כל מה שנותר הוא להתארגן על הנעליים הנוחות שישלימו את המראה (או על כמה זוגות! The more the merrier).

 

9

 

10

 

11

 

12

 

השמלות בקולקציות נוחות, חופשיות ומשוחררות, ונתפרו מבדים רכים ומלטפים, הנשפכים על הגוף ונעימים למגע. אלמנטים כמו שרוולים באורכים שונים, משחקי שקיפויות קסומים, ומחשופים מיוחדים במקומות הנכונים - הופכים את השמלות למחמיאות במיוחד. 

 

13

 

14

 

15

 

16

 

תוכלו למצוא את השמלות הללו בטווח רחב של מידות, שמגיע עד ל-54, והשמלות יכולות להחמיא מאוד לבעלות חזה גדול, אבל ממש לא רק. הן פשוט חוגגות כל מבנה גוף שהוא, ועושות זאת עם טונות של שיק. כי מגיע לכל אחת לאהוב ולעוף על עצמה במקסימום, בעיקר ביום החתונה. 

 

17

 

18

 

19

 

20

 

21

 

אז אם אתן אוהבות תחרות מיוחדות, בדים בנצנוץ עדין שובה לב ואת השילוב האלמותי בין נוחות לגלאם - זו דפנטלי הקולקציה עבורכן. 

 

22

 

23

 

24

 

קרדיטים:

צילום: ניר סלקמן

איפור: טל דברה

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)