פיפטיז וייבז: הקולקציה החדשה של מרגוט

14.03.22

תהליך יצירת קולקציה חדשה הוא תמיד מרתק, וראשיתו תמיד במקור השראה שיש בו אלמנט מיוחד. בעינינו, ככל שההשראה מקורית וייחודית, כך הקולקציה תבלוט בנוף ותוליד דגמים עם אמירה אופנתית חד פעמית, כזו שלא ראינו לפני כן. 

 

2

 

3

 

הקולקציה החדשה של מרגוט, שנולדה בהשראת דמויות אייקוניות אירופאיות סופר נשיות משנות החמישים, היא כזו. כאשר חלק ממקור ההשראה היה גם סביבת מגוריהן ואורח חייהן של הנשים באותה התקופה. אלה משתלבים עם הסגנון העיצובי של שירן וחן, בעלות הסטודיו והמעצבות העומדות מאחוריו, המתאפיין באווירת קלאסית אך מלאה בסטייל עדכני ובקריצה שיקית. 

  

4

 

5

 

6

 

7

 

8

 

9

 

היכולת של מרגוט להפתיע ולחדש, אך באותה העת גם להיצמד למקורות ולמסורות הקלאסיות יוצרת בכל פעם מיקס מיוחד, שבא לידי ביטוי גם בקולקציה החדשה. 

 

10

 

11

 

12

 

הקולקציה כוללת בדים שנבחרו בקפידה ומשלבים עבודות טקסטיל ידניות. בין הטכניקות השונות בסטודיו נעשה שימוש בפירוק והרכבה, רקמה, שיבוצים ידניים ועוד. 

 

13

 

14

 

15

 

חלק מהשמלות מבוססות על גזרת המחוך הטרנדית, עם פרשנות מעניינת ובשילוב תחרות ייחודיות, לצידן מככבות שמלות אוף שולדר, לוקים גלאמיים ומשחקי שקיפויות מיוחדים. קשה לפספס גם את שמלות המיני, המושלמות לשלב הריקודים, בווייב מנצנץ ומלא נוכחות. על הצד השני של הסקאלה ניתן למצוא בה גם שמלות חלקות באפיל אלגנטי ונקי, אך תמיד גם עם טוויסט עדכני. 

 

16

 

17

 

18

 

הקולקציה כולה מאופיינת במנעד של חומרים שונים שמתחברים לכדי אמירה קוהרנטית אחת, וניכרת בה בחשיבה ובהבנה של גוף האישה על כל גווניו. בהתאם, היא יכולה להתאים לקלוע של טעמן של כלות רבות שמחפשות שמלה בתפירה מוקפדת ומראה שיש בו המון שיק ייחודי, בערב הגדול שלהן. 

 

19

 

20

 

21

 

22

 

23

 

קרדיטים:

צילום: שי פרנקו

יחצ, הפקה: מאיה מורנו

איפור-שיער: מיכל וינקר

דוגמנית: שירה מורג

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)