Are you ready for spring? מרץ בכלות אורבניות

28.02.21

מרץ שמח אהובות!

 

החודש אנחנו נרגשות במיוחד, ויש לנו הרבה סיבות! הסיבה הראשית והעיקרית שבהן: במהלך כל החודש  מתכוננות לאירוע השנתי של כלות אורבניות, כאשר ב-1 וב-2 באפריל, בבית על הים, יתקיים איוונט שאנחנו (ואנחנו יודעות שגם אתן) כבר ממש מצפות לו. 

 

האירוע שלנו יכלול את מיטב אנשי המקצוע בתחום החתונות, כך שתוכלו להכיר, להתרשם ולמצוא את המאץ' שלכן בכל תחום. על רקע הגלים, עם מוזיקה של מיטב הדיג'ייז ודרינקים כיפיים תוכלו לסגור פינות לחתונה, ואולי גם לזכות באחת ההגרלות המגה-שוות שאנחנו מתכננות לכן. בקיצור, We can't wait. הולך להיות לגמרי מושלם. 

 

האירוע יפתח את עונת האהבה ויבשר את בואו של האביב, וזו עוד סיבה שאנחנו מלאות שמחה. מה יכול להיות יותר טוב מעונת המעבר החמימה? פרחים, פרפרים, שמש עדינה וכמובן - חתונות שצפויות אט אט לחזור ולהתקיים, כשכולנו תקווה שהעונה הזו תהיה כמה שיותר קרובה לעונת חתונות רגילה. איימן! לעוד פרטים על האירוע שלנו היכנסו לאתר שהקמנו במיוחד עבורכן. רוצות לרכוש כרטיסים? עשו זאת כאן, ועם קוד הקופון 'תודה' תזכו ל-30 אחוז הנחה. 

 

וכאן בבלוג? כמו בכל חודש, נביא גם במרץ את מיטב ההשראות, החתונות והתכנים הכי שווים ויפים שיסייעו לכן לתכנן את חתונת החלומות ולהיות הכי מעודכנות. אתן כבר יודעות שאתן יכולות לסמוך עלינו:) 

 

אז לחיי חודש מושלם ופתיחת החגיגות,

צוות כלות אורבניות   

מאת:כלות אורבניות