והרי התחזית: המגמות החמות באיפור כלות לשנת 2020

01.01.20

כל כלה רוצה להיראות כמו הגרסה הכי וואו שלה ביום חתונתה. בין אם את חובבת איפור מושבעת או מישהי שהולכת ביום יום על לוק שכולו נטורל - היום הגדול שלכן מזמן לכן הזדמנות להתייפייף באופן מיוחד, וכזה שיתאים למי שאתן, לאישיות שלכן ובעיקר לויז'ן שיש לכן לגבי אילו כלות אתן רוצות להיות.

עם שנה חדשה בפתח, ושוק שרווי כבר במוצרים, טרנדים, משפיעניות רשת, החלטנו לעזור לכן לעשות סדר בדברים. פנינו לחמש מאפרות מובילות ומנוסות שיענו לנו על השאלות הבוערות בכל מה שנוגע לביוטי, תחזיות, טרנדים ומוצרים לשנת 2020.  

 

אז מה רצינו לדעת? 

איזו פלטת צבעים נראה ב-2020? מהם הגוונים הכי נכונים לשנה הקרובה? ועם אילו אתן אוהבות לעבוד במיוחד? 

 

  1. אילו מראות כלתיים הולכים לככב בעולם הכלות בשנת 2020? מה הולך להיות הפיצ'ר שכל הכלות ירצו?  

 

  1. תנו לנו שמות של שלושה מוצרים שאתן לא יכולות בלעדיהם.

 

  1. מי המוזה או האיט גירל שלכן ל-2020? 

 

  1. מאיפה אתן שואבות השראה? 

המומחיות עונות: 

שירן שפלר

 

  1. בשנת 2020 פלטת הצבעים תישאר כזו של גוונים טבעיים, חומים, צבעי שמנת וורדרדים. בעבודות שלי אני מאוד אוהבת לעבוד עם גוונים כמה שיותר טבעיים שמשתלבים בצורה הרמונית עם הגוונים הטבעיים של הכלה. 
  1. המראות שנראה בעולם הכלות בשנה הבאה הם בעיקר מראות איפור נקיים. דגש על הריסים והגבות. גבות מלאות ומסורקות וריסים מלאים, מופרדים ועשירים. צלליות טבעיות, צללית בגוון אחד או לעיתים אפילו בלי צללית כלל. נראה גם משחקים של אור וצל והברקות עדינות וקרמיות. 

לוק נוסף שנראה הרבה השנה הוא שפתיים מודגשות לצד עיניים נקיות. הליפסטיק ישמש גם להסמקה. מראה פרשי מאוד. העין המעושנת עדיין איתנו אך העישון עדין יותר, קרוב לגבולות העין לצד מראה סקין סופר נקי ורענן.

  1. שלושת המאסטים שלי הם:
    פלטת ההצללות Shade and Illuminate של Tom Ford
    עיפרון גבות של Diorshow Brow Styler של Dior

מסקרה שקופה לגבות 24-HR Brow Setter של Benefit


  1. האיט גירל שלי היא ללא ספק גל גדות. האיפור שלה תמיד פרשי, נקי, זוהר ולא מתאמץ.

  2. אני עוקבת אחרי מאפרים ומאפרות מובילים בעולם ושואבת מעמודי האינסטגרם שלהם  המון השראה. גם הכלות עצמן נותנות לי השראה: גם האופי והאישיות שלהן וגם התמונה שיש להן בראש לגבי איך הן רוצות להיראות ככלות. 

 

gallery shiran


נופר שטרק

  1. הגוונים שהכי בולטים בכניסה שלהם השנה לפלטת הצבעים הם הכחול והסגול שישפכו קצת צבע ועניין. גוונים של ורוד עז בלחיים ושפתיים דובדבניות מוכתמות וקלילות. כל אלו ישדרגו לנו את שנת 2020.

 

  1. המראות הכלתיים שהולכים לככב בשנת 2020 הם מעושנים רכים, קלילים ולא דומיננטיים מדי. העור יהיה חיוני ובריא אך עם פחות הברקות. הנמשים ימשיכו להיות באופנה השנה ומראה המט הבריא חוזר לאופנה. נראה פחות הברקות מוגזמות, יותר שפתיים בגוונים בריאים וניודים יככבו ולצדם, שפתונים ורודים ואדמדמים שמרוחים בטכניקה של טפיחות והכתמה ולאו דווקא במשיכה מדויקת ודרמטית. 

 

  1. שלושת המאסטים שלי:
    מייק אפ פייס אנד בודי של חברת מאק
    איילנר שחור של חברת אינגלוט.
    פריימר Minimize Pores של חברת סמאשבוקס. 

 

  1. מבחינתי האיט גירל לשנת 2020 היא השחקנית והזמרת, זנדאיה. זנדאיה היא חצי אפרו-אמריקאית וחצי לבנה, שילוב שמקנה לה יופי אקזוטי וחזק, עם עיניים דרמטיות שרק בא לך לאפר ושיער מושלם. היא הבת של השכן מצד אחד ומצד שני היא פשוט וואו.

 

  1. אני אוהבת לקבל השראה מכל מה שסביבי. אם זה בית יפה שאני נכנסת אליו, בדים של בגדים שאנשים סביבי לובשים, יצירות אומנות עכשוויות ואפילו הטבע. הכל תלוי מה העין שלי קולטת ומה מעורר לי את המחשבה והיצירתיות ומרטיט לי את הלב. כמובן שקולגות למקצוע גם מעוררות בי השראה ואני תמיד אוהבת ללמוד קצת, להתחדש, ולהוסיף עוד ידע לארגז הכלים שלי. 


gallery nofar


אנה שוחט

 

  1. הצבעים שימשיכו איתנו משנה שעברה הם הברונזה והחמרה. אני מאוד אוהבת לעבוד בעיקר עם חמרות.  צבעי אדמה מהממים מבליטים את כל סוגי העיניים ויוצרים מראה עדין אך דומיננטי. 


לדעתי האייליינר עושה קאמבק לשנה הקרובה עם וריאציות מעושנות וטבעיות יותר. מראה צלליות נקיות במרקם מט שנראה כמו עור שני, והרבה ריסים. 

  1. שלושת המאסטים שלי: 

פריימר של בובי בראון (Vitamin Enriched)

עיפרון עיניים בצבע Coffee של מאק
היילייטר/מייקאפ Hollywood Flawless Filter של שארלוט טילבורי

האיט גירל של היא לילי קולינס. האיפור שלה תמיד מדויק, אבל עדיין מגוון. יש לה עור פורצלן ותמיד משאירים לה אותו יחסית עדין וטבעי וזה מראה על-זמני.

  1. ההשראה שלי מגיעה מהבית, ומחיי היום יום. מהעובדה שחשוב לנו להיראות נקיות, זוהרות ובלי הרבה איפור. אז המראה המועדף הוא תמיד לא מתאמץ, מאוד בריא, וזוהר. עם דגש על הדגשת גבות, הצללות ואודם בולט שאפשר לשים ממש בכמה דקות.   

 

gallery ANNA


אור קופליס


  1. פלטת הצבעים האהובה עליי ושאותה בטוח נראה בשנה הקרבה על כלות היא צבעי ניוד ניטרליים וכתמתמים. מט עם נגיעות של הברקה והארה באזור הצוואר, החזה ובעצמות הלחיים.

  1. מראה נקי הוא בעיני המראה החזק ל-2020, והדבר החשוב ביותר הוא שהאיפור לא יסתיר את הכלה. זה לוק שהוא timeless ותמיד באופנה.

  1. שלושת המאסטים שלי:
    איילנר קרם של אינגלוט
    איילנר נוזלי של קיקו
    סומק באייר בראש 

  1. המוזה שלי היא ג'וי ריגר המוכשרת. לעולם לא ימאס לי לאפר ולסרק אותה ובכל פעם מחדש זה פשוט כל כך כיף ליצור עבורה מראה שונה. 

    את ההשראה שלי אני שואבת מהעבר וההווה יחד. אני מאוד אוהבת לקחת מוטיבים מסרטים תקופתיים שאני רואה ומטקסי אוסקר, שטיחים אדומים וגאלות בכל העולם ולעשות מהם מיקס מיוחד. כך אני גם רואה את הכלות שלי: יחודייות ועם קריצה למשהו קלאסי מחד אבל גם משהוא מאוד 'אדג'י' ומעודכן מאידך. וכמובן שגם הכלות שלי הן השראה בפני עצמן - רק אחרי היכרות עם הכלה אני יודעת בדיוק איך היא תיראה מבחינתי ביום המיוחד שלה.


gallery OR


נועה לוי


  1. פרט לחומים שהם סופר טרנדיים עכשיו ותמיד, ב-2020 נראה הרבה מהגוונים הסגלגלים ורדרדים - בעיניים, בלחיים, ובשפתיים. אני אוהבת לעבוד עם חומים- בכל טון וטקסטורה. יש משהו בגוון של הישראליות שתמיד עובד עם חום. אני גם אוהבת לתת נגיעה ורודה כדי להאיר את החום. אז די מתחברת לטרנד ולקו הנקי-גלאמי במיוחד.

  2. בעיני עולם הכלות מתיישר בקו אחד עם עולם האופנה ועובר למראה מאוד נקי וטבעי. גלאם שמוציא את היופי שלך מבלי איפור עמוס. נראה שהאיפור האינסטגרמי שהיה טרנדי עד כה מתרכך ומפנה מקום לגלאם הטבעי. המראות הכלתיים ינועו השנה מהמראה הרומנטי עד למראה מעולם האופנה עם טיפה אדג׳ - אך עדיין נקי.

    הפיצ'ר שכל כלה תרצה הוא סקין מינימליסטי עם ההברקה הנכונה. שזה למעשה הבסיס לכל איפור בעיני - שהעור יראה זוהר ובריא, עם גבות בעובי הנכון מסורקות למשעי. משם כל אחת תיקח את זה למקום שלה.

    המאסטים שלי:

סרום של סוטיס

מייק אפ הארה של שארלוט טילבורי

Lip & Cheek Stain של Benefit

 

המוזה שלי היא אליאנה תדהר אשר גם בנגיעות קטנות תהיה הכי גלאמית שיש. בעולם שבו כולן חיות תחת הפילטר של "איך הייתי יכולה להיראות" - היופי הטבעי הלך קצת לאיבוד. אליאנה מייצגת בעיני את אידיאל היופי הנשי - היופי שלה שקט נעים וחודר. היא לגמרי האיט גירל שלי ואני מאפרת אותה כבר עשר שנים עוד מימי "גאליס."  מעבר לזה שהיא סופר מוכשרת וכל דבר שהיא עושה היא פשוט מרימה, היא מקצועית ואכפתית ותמיד נעימה לכולם גם בסיטואציות הכי קיצוניות - וחווינו לא מעט כאלו. וזה החוזק הנשי בימינו: לעשות הכל, הכי טוב שאנחנו יכולות ותמיד באלגנטיות.

 

gallery noa

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)