Time For a Slow Dance: קולקציה חדשה ללומינרי

24.04.22

קולקציה חדשה של לומינרי מגיעה אלינו שוב בתקופה שבה גם השמש חוזרת לזהור, עונת החתונות בפתח והאביב פורח ומשמח. בטיימינג המעולה מגיעות השמלות המלאות באווירת חופש וקלילות, בדיוק מה שכולנו צריכות כל כך בימים אלה. 

 

1

 

2

 

3

 

4

 

במשך שנה עבדה המעצבת ליהיא שמריך, האישה שמאחורי המותג לומינרי, על הקולקציה. שנה שבה אספה השראות, בדים, תחרות ותמונות. לאט לאט היא יצרה את SLOW DANCE, והיה הכי שווה לחכות. 

 

5

 

6

 

7

 

8

 

הקולקציה משתלבת מושלם עם בוא האביב, וממשיכה באופן ישיר את הקו העיצובי של הקולקציות הקודמות. מלאת סאנשיין ואווירה חלומית, אך כזו שהיא גם לחלוטין לא מתאמצת.  

 

9

 

10

 

11

 

12

 

הקולקציה מורכבת מ-15 שמלות. חלקן עשויות מסאטן, וחלקן תפורות מטולים חלומיים. בקטגוריות שמלות הסאטן תמצאו שמלות חלקות מבדים נשפכים שיוצרים לוקים קלילים ומלאים בתנועה, לצד שמלות מבדי סאטן יציבים למראה מפוסל ומוקפד יותר. 

 

13

 

14

 

15

 

16

 

שמלות הטול הן שקפקפות, עשויות טולים רקומים באבנים ועבודות יד מרשימות. משחקי השקיפויות והדיטיילים המהממים יוצרים וייב אוורירי ותחושה של רומנטיקה חלומית. 

 

17

 

18

 

19

 

20

 

המיקס המשובח של החומרים, איכות התפירה והסגנונות השונים המשתלבים פרפקטלי יחדיו יוצרים ריקוד של נשיות רכה, שלא מתפשרת על גלאם וסקסיות. 

 

21

 

22

 

23

 

24

 

אם אתן מחפשות שמלות בסגנון קליל ונעים, גלאמי במידה ומלא בסטייל - יש לנו תחושה שבלומינרי תמצאו העונה שלל אופציות מעולות.

 

25

 

26

 

27

 

28

 

29

 

קרדיטים:

צילום: שי ארבל כהן

איפור-שיער: שירן פארן

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)