לפעמים חלומות מתגשמים: קולקציה חדשה ללירון פרטוש

26.04.22

אם הייתן עוצרות לרגע ומדמיינות את הילדה שבכן. מה הייתן מאחלות לה? המעצבת לירון פרטוש מספרת שהייתה מבקשת מעצמה לחלום, ובגדול. מבלי לפחד. ללכת עם הלב שלה תמיד, צעד אחר צעד, עד שזה מושלם.

 

וכך בדיוק עשתה בקולקציה החדשה, שכולה התגשמות חלומותיה הגדולים ביותר, והתוצאה נראית כמו סיפור אגדה שמתעורר לחיים.

 

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

החל מבחירת הבדים האיכותיים ביותר, שחלקם אף עוצבו על ידיה, דרך בחירת הגזרות הכי נסיכותיות ועדינות שיש, עד לגימור המושלם. לירון מספרת שהיא מאוהבת בקולקציה הזו, כמו שלא הייתה מעולם.

 

6

 

7

 

8

 

9

 

10

 

גם השמלות עצמן מבטאות היטב את הווייב של סיפור האגדה, והן כוללות גזרות מחמיאות ומהודרות. הן יתאימו היטב גם לאלה מכן המחפשות לוק מאופק וסגור עם דיטיילז מוקפדים ויפהפיים וםג למי שחולמות על שמלות באווירת נשף עם שכבות טול אווריריות וקסומות. 

 

11

 

12

 

13

 

14

 

שמלות בגזרות מחוך וחצאיות נשפכות, וואן שולדר אלגנטי ומנצנץ או שילובי תחרות עדינות ומיוחדות: הקולקציה החדשה משלבת כמה מהטרנדים של התקופה, אך מעניקה להם את הפרשנות הייחודית של המעצבת, כולל טווסטים מקוריים ומלאי יופי. המעצבת מספרת שהקולקציה מרגשת ומסקרנת אותה, והיא כבר לא יכולה לחכות כדי לראות אותה מקבלת נשימה ראשונה, עליכן. 

 

15

 

16

 

17

 

18

 

19

 

כך שאם חיפשתן שמלה שתגרום לכן לחוש כמו נסיכות אמיתיות מסיפור אגדה, ואם הילדה שבכן מחפשת להגשים חלום של שנים - יש לנו תחושה שהקולקציה הזו היא מקום טוב להתחיל. 

 

20

 

21

 

22

 

23

 

24

 

25

 

26

 

27

 

28

 

חשוב לציין שהשמלות של לירון פרטוש לא לחלוטין לא מיועדות רק לכלות שהן פטיט. לירון מספרת שלפני שלוש שנים היא קיבלה טלפון מכלה שחיפשה אצלה שמלה במידה 46. ברגע זה היא הבינה שהיא חייבת לתת מענה לכל סוגי המידות, והחלה לעבוד על קולקציה מיוחדת בהתאם.

 

1

 

2

 

3

 

4

 

היא מספרת שהיא הכי שמחה שהתעוררה ועשתה שינוי, ובעיניה זה הזמן שהעולם כולו יבין שיש צורך במענה לכל אחת ואחת. הקולקציה למידות גדולות מלאה בדיטיילים עוצרי נשימה, בגזרות שהכלות שלה הכי אוהבות, ומוקדשת לכל אחת ואחת מהן, בהמון אהבה. 

 

5

 

6

 

7

 

8

 

קרדיטים:

צילום: רותם לבל

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)