Bliss & Ivory: הקולקציה של ליהי הוד חוגגת כל רגע ורגע מחדש

05.05.21

אנחנו בטוחות שאם נעשה סקר, רבות מכן יגידו שבשנה האחרונה הן למדו ליהנות מהדברים הקטנים ולהעריך אותם הרבה יותר. והרי אין כמו כוס קפה טוב, פרח ריחני או חיוך של אדם זר ברחוב כדי להרחיב את הלב. 

 

אותם רגעים קטנים-גדולים ביום המיוחד שלכן הם הבסיס ממנו יצאה ליהי הוד ליצירת הקולקציה החדשה שלה, Bliss & Ivory, שכולה הזמנה ליהנות מהרגעים הקטנים בחיים ומהיופי שטמון בהם. 

 

5

 

6

 

7

 

8

 

9

 

10

 

עם הרבה תשומת לב לפרטים, השמלות בקולקציה עשויות בעבודה אמנותית עדינה ובסגנון רומנטי מעוצב בקפידה. הקולקציה משלבת בדים יוקרתיים והוט קוטור, ועוצבה תוך מחשבה על הגוף הנשי, ועל הצלליות שיחמיאו ויבטאו אותו היטב. 

 

11

 

12

 

13

 

14

 

15

 

16

 

העונה, שבה אנחנו חוזרות לשגרת החתונות המשמחת, המעצבת מבקשת לשים זרקור על הרגעים הקטנים ומלאי האושר ביום הגדול. עיצוב השמלות מגיע מתוך המחשבה שהן נועדו לשרת את הכלה, את הנוחות והחופש שלה, כדי שתחוש מלאת שיק וחופשיה ביום שהוא כולו חגיגה של אהבה. 

 

17

 

18

 

19

 

20

 

21

 

22

 

הקולקציה כוללת מבחר שמלות רכות מבדי משי, קרפ וסאטן, בשילוב טול, בדים שקופים, הדפסי פרחים עדינים או שיבוצי פרחים תלת מימדיים, פרחים רקומים ביד וסרוגים. עמם שולבו דיטיילז כמו קשתות, חגורות אבזם, קפלים וחרוזים. תשומת לב מיוחדת מושקעת לגב השמלה, לצד שרוולים נועזים ואוף שולדר אלגנטי. 

 

23

 

24

 

25

 

26

 

27

 

28

 

הקולקציה כולה מציעה פרשנות רעננה ועכשווית לשמלות כלה על-זמניות ונצחיות, בניחוח צרפתי אלגנטי. עם הבדים הנעימים ביותר, עבודת היד העשירה וההערכה המחודשת ליופי ולחופש. 

 

29

 

30

 

31

 

32

 

33

 

34

 

כלות שחולמות לחגוג עד הסוף את היום המאושר שלהן עם שמלה קלאסית ומעודנת, בתפירה מוקפדת ומלאת סטייל ונוכחות, ימצאו את מבוקשן בקולקציה החדשה. 

 

35

 

36

 

37

 

38

 

39

 

40

 

קרדיטים:

צילום: שי פרנקו

צילום וידאו: מאור כהן

איפור דוגמנית: נאור אפל

איפור ושיער שושבינות: דניאל קיפרמן-אהרוני

שיער : זיו אמסלם

סטיילינג: חיה וידר

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)