החיים בוורוד: הקולקציה של לי פטרה גרנבאו

06.12.21

כאופטימיסטיות נצחיות, שתמיד משתדלות להסתכל על החלק המלא של כל כוס ולרקוח מכל לימון פאי מתקתק, התחברנו במיוחד לאווירה שמאחורי הקולקציה החדשה והיפהפייה של לי פטרה גרנבאו, שכולה כמו אלומת אור עצומה שבקצה המנהרה. 

 

1

 

2

 

4

 

הקולקציה נקראת 'La Vie En Rose', כשמו של שירה המפורסם של אדית פיאף הנקרא בעברית 'החיים בוורוד', ועוסק בהתבוננות על החיים דרך משקפיים ורודים, תוך הכרת היופי והקסם בדברים הקטנים והפשוטים של היומיום, כפי שקורה לנו בעיקר כשאנחנו מאוהבות. 

  

5

 

6

  

7

  

8

 

9

 

הקולקציה כולה נוצרה מתוך התחושה שהשנה הזו תהיה כולה מלאה חתונות מופלאות, שמגיעות אחרי תקופה ארוכה של חוסר ודאות. האסתטיקה של הקולקציה משדרת המון אופטימיות ורומנטיקה, והיא נועדה לזוגות שיחגגו סוף סוף את אהבתם במלוא העוצמה.

  

10

 

11

 

12

 

19

 

20

 

 'La Vie En Rose' מונה 11 שמלות המשלבות סטייל קלאסי עם וייב מודרני, וזוהר נצחי עם יופי חד פעמי. היא כוללת חצאיות נפוחות למראה נסיכתי יותר, אך גם שמלות צמודות ומחמיאות המבליטות את הגזרה הנשית.

  

21

 

22

   

23

 

השמלות רקומות בעבודת יד מוקפדת ומרשימה, ומעוטרות בקריסטלים, פנינים ופרחים. תמצאו בה גם הינומות, הד פיסים, בגדי גוף ניתנים להסרה, שרוולים וחצאיות נשלפות. לרוב השמלות יש לוק משתנה, מה שמאפשר לכלות להפתיע במהלך הערב וליהנות משני לוקים שונים בשמלה אחת. 

  

24

 

25

   

26

 

למי מיועדת הקולקציה? אנחנו צופות שכלות המחפשות להגשים חלום וללכת על מראה קלאסי וזוהר לחגיגת אהבה בלתי נשכחת, כזו שהולכת עד הסוף, ללא ספק עומדות להתאהב עד כלות הנשימה. 

  

27

  

28

 

29

 

קרדיטים:  

צלם: יוסי מיכאלי

איפור: נוגה טמיר 

דוגמנית: פרידה אסן

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)