PURE LOVE: יוני בכלות אורבניות

01.06.24

הקיץ פה רשמית, המזגן עובד שעות נוספות ואנחנו כאן כדי לספק לכן השראות קסומות. אנחנו מתחילות את החודש - כמו את כל החודשים האחרונים מאז תקופת החגים - עם המון תקווה לרגיעה ולשקט, לשובם של החטופים ולכך שהמצב הכללי יילך וישתפר. ובתוך כל זאת, אנחנו שומרות על שגרה של תכנים מלאי יופי, בתקווה להוסיף עוד ועוד אור, אופטימיות וחיוביות לימים האלה. 

 

אנחנו לא שוכחות לרגע שהשגרה הזו אינה שגרתית, ואתן תמיד מוזמנות לחלוק איתנו ועם חברות הקהילה מחשבות ותחושות שיש לכן בקשר לכך. 

 

יוני הוא חודש הגאווה, ולכן נקדיש הרבה מקום לחתונות גאות, משמחות ויפות שיעלו לבלוג שלנו. החתונות הללו משרות עלינו המון תחושה של - וול - גאווה, כזו שמהולה בתחושה של הישג וסיפוק גדול. אם לצטט את אחת הכלות המרגשות שלנו: "החיים אינם מובנים מאליו. האהבה אינה מובנת מאליה. ולכן, צריך לחיות את הרגע. תמיד. וצריך לאהוב, ללא תנאים.

הניצחון של מסע חיינו לא סתם הספיק להיחקק כשאנחנו עטופות באנשים החשובים לנו, בחגיגה אמיתית, אינטימית, מרגשת, טהורה ושמחה.

החתונה הייתה פסגת הניצחון של מסע ארוך שכל אחת מאיתנו עברה בנפרד, ושתינו עברנו ביחד". 

 

אנחנו מאחלות לכולם ולכולן, בלי הבדלי דת, גזע או נטייה מינית - להתחתן כמו שהם רוצים ורוצות, לאהוב כמו שהם רוצים ורוצות, ולחוש בדיוק כך ביום המיוחד שלהןם.

 

אוהבות,

כלות אורבניות 

מאת:כלות אורבניות