Beautiful June: יוני בכלות אורבניות

31.05.21

 

יוני שמח אהובות,

 

הנה זה מתחיל! הקיץ אופישיאלי כאן, ואיתו גם עונת חתונות שכוללת אירועים גדולים, ריקודים, חיבוקים, נשיקות וכל מה שחיכינו, ציפינו וייחלנו לו כל כך במשך שנה שלמה. 

 

אז החודש אנחנו הולכות לחגוג את זה יחד אתכן. ובגדול. אנחנו מתכוונות להביא לכן ביוני הזה שפע של חתונות מהממות שיתנו לכן השראה לאירועים שלכן ויכניסו אתכן למוד הנכון של התרגשות וציפייה לקראת חגיגה של פעם בחיים. הן יגיעו במגוון סגנונות, קונספטים ולוקים, כשהמשותף לכולן הוא היופי והסטייל ששבו את ליבנו ובטוח גם את שלכן.

 

מלבד זאת, נמשיך להביא לכן תכנים פרשים וכיפיים שירעננו לכן את הקיץ, כמו קרטיב דובדבן צונן ביום חמסין. מקולקציות של שמלות כלה דרך לוקיישנים מעניינים ועד רעיונות מושלמים לכל מה שעושה חתונה לחגיגה יפהפייה ומושלמת. 

 

מעבר לכל הפאן הזה, החודש החלטנו להתרכז גם בצד הפרקטי יותר של ארגון חתונה, וליצור עבורכן אזור שלם שבו אנחנו נוגעות בכל מה שקשור לניהול תקציב סביב האירוע שלכן. תמצאו שם עצות טובות שנוגעות לצד הפיננסי של האיוונט, שיעזרו לכן לנהל את כל הסיפור הזה בחוכמה ובקלות. קליק, ואתן שם. 

 

וכרגיל, אתן מוזמנות להתייעץ איתנו בכל מה שקשור לחתונה שלכן, ואם יש נושאים שחשוב לכן שנכתוב עליהם בבלוג וניתן לכן את מלוא האינפו עליהם, אנחנו תמיד כאן כדי לשמוע ולהגשים. 

 

אז שיהיה לכולנו קיץ שקט בגזרה הנכונה ומלא אקשן, איפה שהוא צריך להיות:)

 

צוות כלות אורבניות

מאת:כלות אורבניות