Love Season: יולי בכלות אורבניות

01.07.21

יולי שמח, אהובות!

 

הטמפרטורות הולכות ועולות ויש תחושה של חופש באוויר, שתמיד איכשהו מגיעה יד ביד עם חום יולי-אוגוסט. אנחנו מקוות שמלבד תכנוני החתונה (וביקור כאורחות בחתונות של אחרים) אתן גם נחות כמו שצריך, מבלות בים ובבריכה ואולי אפילו יוצאות לנופש מפנק. אל תשכחו לקחת רגעים לעצמכן, גם אם הפוקוס העיקרי שלכן הוא ההכנות לביג איוונט. חופשה טובה או סתם יום של רביצה במרפסת על אייס קפה צונן היא תמיד דבר מבורך וממלא מצברים. 

 

החודש אנחנו מתכננות לקחת ברצינות את אתגר Plastic Free July ולצמצם את השימוש בפלסטיק ככל האפשר. כבר כתבנו לכן בעבר על דרכים להפוך את החתונה שלכן לאקו פרנדלי וצמצום שימוש פלסטיק באירוע הוא ללא ספק דרך מצויינת להפוך אותו להרבה יותר ידידותי לסביבה. אנחנו מקוות שתצטרפו אלינו!

 

וכמובן - אין סיכוי שנפסח על חגיגות ט"ו באב החודש. בחגי האהבה האחרונים הענקנו לכן השראה לדייטים ביתיים ואינטימיים על הספה או בפיקניקים חמודים, שהיו מושלמים למה שהכתיבה לנו התקופה. הפעם אנחנו מקוות שייפתחו בפנינו אפשרויות לחגיגה אמיתית של אהבה. כי הרי זו די הסיבה שבגללה התכנסנו, So let love rule!

 

החודש נביא בפניכן - כמו תמיד - חתונות יפהפיות שיתאפיינו יותר מתמיד בווייב קיצי, מואר ומשמח. נביא לכן את כל הקולקציות החדשות והמרהיבות לשמלות כלה במגוון סגנונות ממיטב המעצבים ונציף אתכן בהשראה קרירה ומרעננת לאירוע מלא סטייל. מוכנות לקיץ חלומי?

 

שיהיה לכן חודש נעים (וממוזג במידה הנכונה),

צוות כלות אורבניות

מאת:כלות אורבניות