Gorgeous Bling: ההשראה לתכשיטים שנענוד השנה

25.01.21

לטבעות ולתכשיטים יש תמיד מקום מיוחד וסמלי סביב כל אירוע החתונה. מהטבעת שנשלפת ברגע ההצעה, ועד לזו שמתקבלת מתחת לחופה ומלווה אותנו פוראבר אנד אבר - הן נושאות איתן את הכוונה להתחייב לתמיד, ואת הבחירה שלנו באדם המסוים שילווה את חיינו.

 

אבל מעבר לסמליות ולחגיגיות של הטבעות, גם לשאר התכשיטים שמלווים אותנו ביום החתונה יש מקום לא פחות משמעותי. ודאי תסכימו איתנו שהשרשרת הנכונה, הצמיד המעוצב והבלינג המדויק יכולים לשדרג כל לוק כלתי שהוא, ולהוסיף את הטאץ' הסופי שיוצר את המראה החלומי שכיוונו אליו ביום המיוחד. 

 

מאז ומתמיד שילבו בהם התכשיטים שאנחנו עונדות ביום שלנו בהם את המשחק בין העכשווי לנצחי, וזהו גם אחד האתגרים של מעצבי התכשיטים - הצורך ליצור פיסים שמתכתבים עם טרנדים ומגמות אופנתיות, אך גם בעלי יופי על-זמני שילווה אותנו לשנים רבות קדימה. 

 

ואיך מעצבי התכשיטים שואבים השראה ומגבשים ויז'ן עיצובי לקולקציות החדשות? פנינו למעצבי תכשיטים מובילים וביקשנו מהם שישתפו איתנו את ההשראות שלהם לקולקציות החדשות של 2021. הצטרפו אלינו למסע גלאמי ומעודן וגלו את היופי שמחכה לכן בקולקציות החדשות של השנה.

 

My-D Diamonds

מקורות ההשראה של המותג לשנה הזו מתחילים בכל מה שפשוט וקז'ואלי. עם תכשיטים יפהפיים שמשתלבים גם עם לוקים יומיומיים ורגועים. אחד המסרים העיקריים שהנחו את העיצובים של המותג לשנה הקרובה המותג הוא לקחת את הזמן בסבלנות ובעדינות בתקופה הלא פשוטה הזו. לדעת ליהנות מהרגעים היפים והפשוטים שיש בחיים, כמו כוס קפה על הספה או כוס יין על החוף. התוצאה היא קולקציה של טבעות ותכשיטים שישתלבו מושלם במראה יום יומי וסופר קולי אבל גם יתנו אפקט חגיגי ומהמם ביום החתונה. 

 

myd 1

(צילום תכשיטים: חן לוי)

 

myd 2

(צילום תכשיטים: חן לוי)

  


Eli Mizrahi Jewelry Studio

מקור ההשראה של אלי מזרחי הוא הזוגות שמגיעים אליו. המפגש של המעצב עם בני הזוג כולל סקיצות של חומרים, צורות וטקסטורות תוך מחשבה משותפת של המאפיינים המשמעותיים בחייהם, שבאים לידי ביטוי בעיצוב התכשיט. בחלק מהטבעות שהוא מייצר קיימת חריטה פנימית בכתב היד של בני הזוג שמעניק להם את המימד הנצחי והייחודי, שרבים מהזוגות מחפשים. אפשר לראות אצלו השנה טבעות שנוצרו בהשראת הטבע, הים או בהשראת שיר החופה - שכוללות טביעות אצבע או שילוב טקסטורות מיוחדות שקשורות לסיפר ההיכרות והאהבה של הזוגות. הכל אפשרי. וכל תכשיט, כמו כל סיפור אהבה, הופך כך לוואן אוף א קיינד. 

 

eli

 

 

Ben&Guy Jewelers

בן וגיא אוהבים ללוות את הזוגות שלהם בהתרגשות עד למציאת האוצר המנצנץ הנכון, ונהנים במיוחד ליצור תכשיטים בעיצוב אישי המותאם בדיוק לרצונות של הזוגות שמגיעים אליהם.

כמי שעוסקים מהבוקר ועד הערב עם יהלומים, אחד ממקורות ההשראה שלהם השנה הוא השיר הנצחי של מרילין מונרו Diamonds are forever, שאותו הם מקשרים עם כל מה שעברנו בשנה הזו. 

היהלומים בטבעות שבקולקציה החדשה יכולים להיות מעודנים וקטנים, או בעלי נוכחות מרשימה, כשהמוטו העיקרי הוא לתת לעצמכן לפנק ולהתפנק במקסימום. לעצור וליהנות מהדברים הקטנים (והגדולים) בתוך המירוץ המטורף של החיים. או במילותיה של מרילין: Lashes and diamond, ATM machines, buy myself all of my favorite things! 

 

benguy



Dana Krespi Jewelry

מאז ומתמיד יוצרת דנה קרספי לזוגות שמגיעים אליה תכשיטים שמסמלים את הלאב סטוריז שלהם, והיא מתרגשת מכל סיפור שכזה מחדש. השנה האחרונה, שהייתה מאתגרת במיוחד עבור זוגות שמעוניינים להתחתן וגם עבור אנשי מקצוע מהתחום, גרמה גם לה לעצור הכל ולהסתכל פנימה על מה נכון לה ומה חשוב באמת. התוצאה היתה קולקציה מלאת יופי שנשענת על עולמה הפנימי מלא הדמיון, עם השראה מסיפורי אגדה ופנטזיה, וכוללת אלמנטים גיאומטריים בולטים לצד רכות חלומית מקסימה. 

 

danak

 

 

הידרה

להידרה יש סגנון נקי ומלא סטייל, שמשקפת את טעמם הטוב של אדווה והדר, שני האחים המעצבים שמאחורי המותג. הידרה מזוהים מאוד עם תכשיטי טביעת האצבע המרגשים שמאפשרים לנו לשאת משהו מהאהובים שלנו עלינו, ומככבים כמובן גם בקולקציה החדשה. גם בהידרה שאבו השראה רבה מהרעיון של התרכזות ברגע, בכאן ועכשיו, בהקשר לכל ההאטה שנכפתה על כולנו בשנה האחרונה. היצירות של הקולקציה החדשה נוצרו מתוך הרבה אהבה והתחשבות בסביבה שלנו ומתוך ערכים של יחס אל עצמנו ואל האחר עם הרבה חמלה ורגישות. התוצאה היא קולקציה שנוגעת עמוק בלב ומלאה רומנטיקה.  

 

hydra



אנחנו בטוחות שתהיה לנו שנה מנצנצת ומלאת יופי וסטייל הורס, וסקרניות לראות איך תשלבו את התכשיטים עם הלוק הכלתי שלכם בעונה הקרובה!

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)