Just Like an Angel: קולקציה חדשה לענבל רביב

08.02.22

מאז שהציגה המעצבת ענבל רביב בשבוע האופנה בניו יורק את קולקציית White Gypsy שלה, אי שם ב-2015, היא הפכה לאחת המעצבות המזוהות עם הסטייל הבוהמייני בארץ ובעולם. הבוהו-שיק מקבל אצלה פרשנות מיוחדת, עם אלמנטים צועניים שהפכו ממש לסימן ההיכר שלה, ועמו גם הקמת מותג חדש שידבר במיוחד למכורות לז'אנר ביניכן - שנקרא GYPSYSIS. 

 

1

 

2

 

3

 

4

 

כעת היא משיקה קולקציית בוהו חדשה ורומנטית במיוחד, שתיקח אתכן למסע מרתק בעולם האופנה הצועני האותנטי של שנות השישים. הקולקציה נקראת WHITE ANGEL, ומקור ההשראה העיקרי העיקרי מאחוריה הוא עולם המלאכים והרומנטיקה המיסטית שמאחוריו. 

 

5

 

6

 

7

 

8

 

9

 

השמלות בקולקציה כוללות שילובי תחרות ייחודים ומשחקי שקיפויות עדינים, המייצגים את הטוהר, הקדושה וההילה הקסומה שסביב הדמות המיתית של המלאך. הבדים הנשפכים מלאי התנועה והקלילות שמהן נתפרה כל שמלה ושמלה, מזכירים את הכנפיים הלבנות מלאות הפאר וההדר של המלאכים, המהוות גם סמל לחופש ותום. 

 

10

 

11

 

12

 

13

 

14

 

הדגמים של White Angel מתאפיינים בגזרות נשיות ורומנטיות, המשתלבים עם האלמנטים הצועניים והנגיעות ההיפיות שמאפיינים את עבודת המעצבת. השמלות עשויות בדים נשפכים וחלומיים וכוללות אלמנטים כמו שרוולים מתרחבים, שסעים ואפילו שילובי נוצות, באווירת סיקסטיז משוחררת. כל אלה מתחברים היטב ויוצרים קולקציית בוהו רומנטי במלוא המובן, כיפית ומשוחררת במיוחד. 

 

15

 

16

 

אנחנו צופות שהקולקציה תקסום במיוחד לכלות הקלילות והקוליות, שמחפשות לחוש הכי בנוח ובסטייל, וחולמות על שמלה שיעופו עליה - ואיתה.  

 

17

 

18

 

19

 

20

 

קרדיטים:

צילום: סשה קוזלוב

איפור ושיער: רוני אבן

צילום וידאו: תומר בכר 

 

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)