מינימליזם מדויק ונקי: הקולקציה של חגית כסיף

01.06.20


אצל המעצבת חגית כסיף, כל קולקציה חדשה מתחילה מהדינמיקה היומיומית בסטודיו, ממפגשים עם כלות, ומבדים החדשים שמגיעים לידיה. תהליך העיצוב והליווי המשותף, ביחד עם חיפוש תמידי אחרי אסתטיקה שמסקרנת אותה מעניקים את ההשראה שמולידה גזרות, צלליות וטקסטורות חדשות.

 

 

gallery 6

 

gallery 1
gallery 1
gallery 1

 

קולקציית Pure White החדשה שלה, נולדה בעקבות סנכרון שהחלה המעצבת להרגיש בשנה האחרונה בין אהבתה לשמלות כלה לבנות ונקיות לבין הדרישה של יותר ויותר כלות הכלות למראה מינימליסטי ומדויק. היא החליטה להתמקד בקולקציה הנוכחית בשמלות לבנות, בגזרות קלאסיות עם קווים נקיים ואסתטיקה שכולה מינימליזם מוקפד. היא שילבה אותם עם טוויסט של גלאם נינוח, שזכה לבסוף גם לנגיעות עדינות של תחרה שהוסיפו רובד נוסף לדגמים. 

gallery 6
gallery 6
gallery 6
gallery 1 

ביום בו הייתה אמורה הקולקציה להצטלם, החל סגר הקורונה ועולם החתונות עמד מלכת ונעצר. כסיף לקחת את ההזדמנות ובמקום לעצור, ניצלה את הזמן לדייק עוד יותר את הקולקציה, להתאים אותה לשינויים שהעולם עובר, לחזור עוד יותר לבסיס ולמקור של השמלות הלבנות הלא מתאמצות המשדרות פשטות מבלי להיות פשוטות.

gallery 10
gallery 10
gallery 10
gallery 10

 

היא החליטה לצמצם את הקולקציה ולהתמקד בלוקים שנראו לה מדויקים ונכונים יותר לתקופתנו, שהביאה עמה גל של חתונות קטנות ואינטימיות המתמקדות יותר בטקס ובמשמעות שיש ליום החתונה, ופחות בכל ההפקה שמסביב.  

gallery 14
gallery 14
gallery 14

 

התוצאה היא קולקציה מהודקת, מודרנית ונינוחה שלא מוותרת על נשיות ואלגנטיות אך מביאה אותן לידי ביטוי באמצעות ניקיון, צמצום ודיוק. אם מינימליזם מלא שיק הוא הכיוון שלכן, ייתכן ותמצאו כאן את שמלת החלומות שלכן.  

 

gallery 17
gallery 17
gallery 17


קרדיטים:

צילום סטילס: תום ברטוב

צילום וידאו: סולאל פאקיר

איפור ושיער: מעיין אהרונוביץ׳

לוקיישן: מלון רובי, ת״א.

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)