הוליווד מומנט: קולקציות האביב מבית האופנה של גליה להב

08.05.22

עם בוא האביב ועונת החתונות מגיעות אלינו גם הקולקציות החדשות מבית האופנה של גליה להב, המהוות כתמיד משב רוח מרענן של היי פאשן, עם שמלות בשיק הוליוודי מלא בגלאם מוקפד. 

 

12

 

13

 

קולקציית הקוטור של גליה להב ושרון סבר, Rise, נועדה לעודד את הכלות ללכת עד הסוף עם חגיגת הזוהר והסטייל ביום החתונה, ולנטוש את הווייב הקז'ואלי שהיה הבסטי שלנו במשך השנתיים האחרונות. 

  

14

 

15

 

הקולקציה מגיעה מתוך שאיפה של בית האופנה להעצים את הכלות, למלא אותן בתעוזה ולהחצין את הזוהר הייחודי שלהן באמצעות שמלה חד פעמית. 

  

16

 

17

 

וכך באמת נראית כל שמלה ושמלה בקולקציה, המשלבת שלל אלמנטים כמו שכבות ונפח, מחוכים תפורים היטב, טולים אווריריים, אורגנזה, טקסטורות תלת מימדיות, צורות גיאומטריות ותחרות ייחודיות. כל אלה אינם יוצרים תחושת עומס אלא משתלבים היטב, כשכל שמלה מייצרת וואו מומנט ייחודי משלה. את המראה משלימים שכמיות, ז'קטים ומעילים ואפילו צעיפים שמוסיפים טאץ' של תחכום ואקסטרה שיק למראה כולו. 

  

20

 

21

 

הקולקציה דפנטלי חוגגת עד הסוף את בוא האביב, ומזמינה את הכלות לפתוח פרק חדש ומרגש עם שמלה שהכי Rise to the occasion.

  

25

 

לצידה יוצאת קוקלציית הגאלה של בית האופנה, Shine, שהופכת את הזוהר ללב העניין עם שפע של שמלות לכלות הטרנדיות, שכולן נוצצות ונועזות ממש כמו הנשים שצפויות ללבוש אותן. 

המעצבים פיזרו על כל דגם אבק כוכבים, ויצרו לוקים שלוקחים אותנו חזרה לתקופות בהן חגגנו ללא מעצורים, הגבלות או תווים ירוקים למיניהם. 

 

1

 

3

 

4

 

5

 

הקולקציה מיועדת לכלות שמעוניינות לזהור ללא כל התנצלות ביום שלהן, עם שמלות בתפירה מדוייקת שהופכת אתכן לכוכבות של הערב. מתחרות שנתפרו בעדינות ועד לבדים מטאליים ייחודיים - הרוח המנצנצת שורה על כל פרט בקולקציה הזו, כשהגזרות מגוונות ונעות בין הנסיכיות יותר ועד לדגמים צמודים ומותאמים לגוף, כולל קאט אאוטס מיוחדים. 

 

7

 

9

 

11

 

18

 

הגוונים בשמלות של Shine נעים בין אייבורי לבלאש, שמשולבים בבדים הלוכדים ומחזירים אור, מה שמייצר טון כסוף ומיוחד. השמלות מחמיאות לכל גזרה ומבנה גוף, ומושלמות לכלות שרוצות לחוש כמו הסטאריות של הערב, באווירה מלאת אופטימיות ונצנוץ אינסופי. Just the way we like it.

 

19

 

22

 

23

 

26

 

27

 

קרדיטים Rise:

צלם ובמאי: Benjo Arwas

מנהל קריאייטיב: ארז מלמד

דוגמנית: דניאלה בראגה

סטייליסט: Philippe ute

צלם וידאו: Michael Van Waas

שיער: Cameron Rains

איפור: Cherish Brooke Hill

מפיק: Lindsay Nelson

 

קרדיטים Shine:

צילום: אייל נבו

וידאו: אייל רגב

שיער ואיפור: שירן פארן

דוגמנית: Olga Nowotarska

הפקה וארט: אסף דיי

 

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)