יוקרה נגישה עם אסתטיקה מודרנית: קולקציית הקפסולה של גליה להב

14.06.20

 

שמה של גליה להב הולך לפניה בזירת שמלות הכלה העולמית ובית האופנה שלה משיק בימים אלו קולקציית קפסולה של שמלות Ready to Wear שמאגדות בתוכן את כל השיק והזוהר שהפכו למזוהים עם המותג, אך מגיעות לכלות באופן נגיש ומיידי יותר.

 

gallery 1
gallery 1
gallery 1
gallery 1

 

הקולקציה ניתנת לרכישה אונליין באתר המעצבת ומורכבת מ-10 שמלות בעיצובים נקיים, מודרניים והכי פאשן פורוורד, עם טוויסט ייחודי המאפיין את טביעת האצבע של המותג. הדגמים מתאפיינים בבדים איכותיים כגון קרפ, סאטן וג'אקרד, בגווני לבן שונים ובאלמנטים הניתנים להסרה או להוספה  ומייצרים הצעות לבישה ורסטיליות ומרגשות.

 

gallery 1
gallery 1
gallery 1

 

עידן הקורונה הביא את להב להכיר בשינויים באורחות החיים והצרכים של הכלות. כך נוצרה לכל כלה האופציה של חווית קניה נעימה, מהנה  ומותאמת ככל האפשר עבור רצונותיה, העדפותיה וצרכיה.


gallery 1
gallery 1
gallery 1


ההתמקדות בערכי המותג והשאיפה התמידית לרמה הגבוהה ביותר של שירות ואיכות, הביאו את בית האופנה לספק אופציות של ייעוץ וירטואלי ושירותי סטיילינג אישי דרך זום לכלות אשר ירכשו שמלה מהקולקציה.


gallery 1
gallery 1
gallery 1


השמלות, אשר משלבות בין קווים מינימליסטיים מחד ונגיעות דרמטיות מאידך, הן כל מה שקוטור מוכן ללבישה צריך להיות: יוקרתיות אך לבישות, עוצמתיות אך נגישות, נוטפות גלאם אך חפות מהגזמות. הוסיפו לזה חווית רכישה חדשה ומרגשת ונראה לנו שלא מעט כלות לעתיד ימצאו בקולקציה הזו את מבוקשן. 


gallery 1
gallery 1
gallery 1


קרדיטים:

צילום: Mark Kean

איפור: Gemma Smith-Edhouse

שיער: Kei Terada

 

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)