Fashion on the Silver Screen: קולקציות הסתיו מבית האופנה של גליה להב

03.11.21

בבית האופנה של גליה להב מומחים ביצירת רגעים בלתי נשכחים, עם קולקציות שמתאפיינות תמיד בתעוזה, מעוף וחשיבה מחוץ לקופסה. כל אלה הופכים אותו לאחד האהובים על כלות פאשניסטיות שמחפשות תפירה עילית ו"וואו" מומנטס עשויים בקפידה.

 

0

 

1

 

2

 

2 1

 

שתי הקולקציות החדשות ל-2022 ממשיכות באותו הקו, והן נוצרו הפעם בהשראת הדמויות שאנחנו פוגשות דרך המסכים, מפגש שהפך להיות תדיר יותר ויותר בשנתיים האחרונות, בעקבות המגיפה העולמית. 

 

3

 

3 1

 

4

 

4 1

 

בתקופה שבה כולנו היינו להוטות לטייל, לסעוד בחוץ ולראות את יקירינו - אך היינו מוגבלות ביכולת לעשות זאת -  תפסו הדמויות על מסך הטלוויזיה מקום גדול יותר בתודעה שלנו. ואותם רגעי פנטזיה ודמויות גדולות מהחיים היוו השראה לקולקציות החדשות של בית האופנה.

 

5

 

5 1

 

6

 

6 1

 

קולקציית הקוטור, טלנובלה, מעניקה לכלות את מלוא הלגיטימציה ליצור רגעי דרמה אופנתיים, להיות בלב ההתרחשות ולא להתבייש להיות הכוכבות שבעין העדשה. 

 

56

 

7 1

 

8 1

 

22

 

הקולקציה מציעה שלל דגמים וגזרות מחמיאות, חלקם נשפכים וחלקם הבנויים על מחוכים, ומשלבת אלמנטיים אורגניים הלקוחים מן הטבע. השמלות העוצמתיות כוללות רקמות מקוריות שעוצבו בעבודת יד, ובדים איכותיים בעלי נפילה מפוארת. פלטת הצבעים מכילה צבעי פסטלים בהירים, ונשלטת על ידי לבן חלבי ושנהב. 

   

25 1

 
10 1

 

24 1

 

29

 

21 1

 

דגמים רבים מאפשרים מספר לוקים בשמלה אחת, כמו שרוולים תפוחים נשלפים או חצאיות נשלפות המתלבשות על השמלה, מה שמאפשר ורסטיליות ואת ההזדמנות להמציא מחדש את הלוק הכלתי, בערב הגדול.

 

12 1

 

20 1

 

23 1

 

37

 

26 1

 

28

 

30

 

קולקציית הגאלה נולדה בהשראת דמויות נשיות ועוצמתיות שנחשפו בפנינו על מסכי הטלוויזיה לאורך השנים, והיא מושלמת עבור כלות השואבות השראה מאייקוני תרבות הפופ (ומי מאיתנו לא, בעצם?). 

 

11

 

8

 

14

 

15

 

16

 

17

 

השמלות עוצבו בהשראת דמויות בלתי נשכחות המהוות מוזה אופנתית למעצבים מזה שנים שנים רבות כמו קארי ברדשאו מ'סקס והעיר הגדולה', סרינה ואן דר וודסון מ'גוסיפ גירל' או סאנסה סטארק מ'משחקי הכס'. 

 

18

 

19

 

20

 

הקולקציה כוללת מגוון רחב של שמלות נפוחות בשילוב מחוכים מסוגננים, לצד שמלות מנצנצות המחבקות את הגוף ומדגישות את הצללית באווירה גלאמית. לצידם תמצאו שסעים גבוהים המעניקים מראה חשוף אך אלגנטי, ושרוולים מיוחדים בעלי טוויסט יוקרתי. 

 

9

 

13

 

21

 

23

 
24

 
25

  

הקולקציה עוצבה בשלל בדים עשירים ביניהם טול עדין, תחרה רקומה וסאטן מלכותי, תוך שימוש בגווני שנהב בהירים המוסיפים מימד ותנועה לכל שמלה.

   

10

 

26

 
27

  

הקולקציות יקסמו במיוחד לאלה מכן שמדמיינות עצמן על השטיח האדום הפרטי שלהן וחוגגת את האינדיבידואליות שלהן ביום המיוחד, עם שפע של סטייל והמון מודעות אופנתית. 

 

31

 

32

 

33

  

101

 

7

 

12

 

קרדיטים:

קולקציית קוטור:

צילום: שלו אריאל

איפור ושיער: שירן פארן

קולקציית גאלה:

צילום: יוסי מיכאלי

סטיילינג: חיה וידר

שיער: גיא טאקו

איפור: נגה תמיר

ניהול קריאייטיב: ארז מלמד

ארט: Tomer Zajonce

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)