גלאם אולטימטיבי: הקולקציות החדשות של גליה להב

25.04.21

בבית האופנה של גליה להב משיקים קולקציית קוטור וקולקציית גאלה חדשות, ומצליחים כתמיד לקלוע לרוח הזמן עם לוקים מפוארים ונחשקים באווירה נסיכתית ובתפירה מדוייקת. 

 

24

 

25

 

26

 

27

 

28

 

29

 

בקולקציית הקוטור Do not disturb כיוונו בבית האופנה לכלות המבקשות לעצמן מראה אינדיבידואלי, ייחודי וסופר מוקפד. טביעת היד של המותג באה לידי ביטוי בכל אחת מהשמלות באמצעות גזרות חדשניות ועשירות, שילובי רקמות אקזוטיות, חריזה עדינה עשויה בעבודת יד, בדי טול מוקצף ואפילו נוצות קלילות. 

  

31

 

32

 

33

 

34

 

35

 

פלטת הצבעים בקולקציה היא עדינה ורומנטית, ונעה בין גווני סומק, ורוד עתיק ושנהב. כל שמלה עוצבה ביד אמן כדי לייצר וואו מומנט ייחודי משלה, ולגמרי תקסום לכלות שמחפשות לוק נשי, רומנטי וגלאמי, מלא נוכחות וסטייל. 

  

36

 

37

 

38

 

46

 

39

  

41

 

42

 

43

 

44

 

אנחנו התאהבנו במיוחד בשמלת הסאטן החלומית בעלת השרוולים התפוחים, שמדייקת שילוב בין טרנדים עדכניים, תפירה עילית וגימורים מושלמים. יש לנו תחושה שנראה הרבה ממנה בקיץ הקרוב.   

 

45

 

40

 

30

 

47

 

48

 

49

 

בקולקציית הגאלה 'סיפור אהבה אורבני' מתאפיינות השמלות בגזרות פשוטות  בבסיסן, שעוצבו ונתפרו במומחיות מרשימה כדי להחמיא לקימורי הגוף, בשילובי בדים משובחים ואינסוף דיטיילים נשיים ששולבו בהקפדה בכל שמלה ושמלה. 

 

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

המבחר העשיר של הבדים כולל טקסטורות מנצנצות, חריזה עדינה, שכבות של טול, תחרה, סאטן וקרפ. לצד גזרות שלא חוששות ממחשופים עמוקים וגבים חשופים, ליצירת לוק סקסי במינון הנכון והמדויק.

 

6

 

7

 

8

 

9

 

10

 

פלטת הצבעים מכילה גוונים של שנהב, כסף וסומק, והקולקציה כולה משדרת יוקרה עירונית חסרת מאמץ, כזו שלא ניתן לעמוד בפניה. השמלות של 'סיפור אהבה אורבני' יכבשו את ליבן של כלות שמחפשות את התמהיל המושלם של אופנה, רגש ואסתטיקה ספוגת נוסטלגיה. 

 

11

 

12

 

13

 

14

 

15

 

16

 

17

 

שתי הקולקציות מגיעות בטיימינג המושלם לחזרתם של האירועים הגדולים, ועמם התשוקה להתמסר עד הסוף למראה כלתי ונסיכתי סופר מרשים בשיק יוקרתי. עם שובלים ארוכים, דיטיילז ייחודיים והדר בלתי נגמר, השמלות של גליה להב הן הפנטזיה האולטימטיבית לעונת החתונות הקרובה. 

 

18

 

19

 

20

 

21

 

22

 

23

 

קרדיטים:

Do not disturb 

צילום: שלו אריאל

סטיילינג: חיה וידר

וידאו: מאור כהן

שיער: זיו אמסלם

איפור: שירן פארן

דוגמניות: טאיה קרב, עלמה קאן, פאטימה פיי ג'קייט

+++ 

סיפור אהבה אורבני

צילום: טלי פוטוגרפי

וידאו: סבסטיאן סלנר

איפור-שיער: Helge Henry Branscheidt

דוגמנית: איסה אנדרייבה

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)