Sunshine in the middle of winter: פברואר בכלות אורבניות

01.02.23

פברואר שמח, אהובות!

 

ולנטיינז דיי מצפה לנו החודש, מה שמחמם לנו במיוחד את ימי החורף (טוב, בואו נודה - עד כה הוא לא בדיוק הכי קר גם ככה) ועושה לנו חשק לחגוג קצת רומנטיקה. החודש נציף אתכן בהשראה כיפית לקראת החתונה, אבל גם לדייט נייט רומנטי עם הפלאס וואן, שיזכיר לכן מה הסיבה לחגיגה הגדולה שעוד לפניכן.

 

ימים כמו ולנטיינז - מעבר לכל המסחריות הכרוכה בהם, שממש לא חייבים להתחבר אליה - הם פשוט תזכורת עבורנו להקדיש קצת זמן איכות לאנשים אהובים. זה אחד הדברים הכי חשובים בחיים, וכשנהיה סבתות אורבניות, אלה יהיו הזכרונות הכי משמעותיים שנחזור אליהם שוב ושוב. מקוות שגם אתן. 

 

חודש האהבה הוא גם הזדמנות לקווליטי טיים עם עצמנו, להתרכז במה שעושה לנו טוב ולהשקיע קצת בפינוקים כיפיים וחורפיים. לאב יורסלף! כי זה מה שתמיד ימלא אתכן באנרגיות ובכוח מול העולם. 

 

כמו בכל חודש, גם הפעם אספנו לכן חתונות מיוחדות ויפות, שהסטייל המיוחד שלהן יצית את דמיונכן ויעזור לכן לשרטט את הקווים המובילים באירוע שלכן. נסקור עבורכן קולקציות שמלות כלה חדשות ומהממות, שיעשו גם למי שכבר התחתנה חשק להרים איזו חגיגת חתונה רק עבור האאוטפיטס. וכמובן - נהיה שם עבורכן בקבוצה הסודית להתייעצויות ולכל מה שפאן. יהיה לנו פברואר משגע יחד, זה בטוח. 

 

אז שיהיה לכן חודש חם, ליטרלי:)

צוות כלות אורבניות 

מאת:כלות אורבניות