שפות שונות של אהבה: הקולקציה של אליה וטין

16.01.23

לפני שנדבר על השמלות (המטריפות) בקולקציה החדשה של אליה וטין, אנחנו רוצות לדבר אתכן שניה על שמותיהם של הדגמים, שכל אחד ואחד מהם עשה לנו חשק לארוז מיידית ולצאת לגטאווי קצר בערים הרומנטיות בעולם. ורונה - עיר הולדתם של רומיאו ויוליה, אתונה, פריז, סן טרופז, ניו יורק, לונדון - אלה רק חלק משמות הדגמים שנבחרו, כשהקונספט נועד להדגיש עובדה אחת: למרות השפות השונות המדוברות בכל אחד מהלוקיישנים, השפה האמיתית השגורה בהם היא שפת האהבה. 

 

1

 

2

 

3

 

4

 

את אותו הדבר ניתן לומר גם על כל אחד מהדגמים בקולקציה החדשה, שחוגגים עד הסוף את הרומנטיקה הזוכה לדרור ביום אחד עוצמתי ומלא באהבה. השמלות צולמו ביפו, שגם בה פינות רומנטיות רבות, וכל אחת מהן זורחת על רקע הספוטים הציוריים והאותנטיים. 

 

5

 

8

 

9

 

11

 

השפה העיצובית של אליה וטין מייצרת תמיד מעין פנטזיה כלתית אולטימטיבית, הבאה לידי ביטוי בשמלות מלאות נוכחות שבהן משתלבים טולים אווריריים, דיטיילים מרשימים וגזרות נסיכיות. גם הפעם הקולקציה כוללת את כל אלה, כולל שסעים וגזרות קאט אאוט ייחודיות, סטרפלסים ושרוולי וואן שולדר קסומים, פרחים עדינים ומשחקי שקיפויות פייתיים. כך נראית אהבת אמת, ללא מילים. 

 

12

 

13

 

14

 

15

 

בסטודיו מספרים שהקמפיין אשר ליווה את יציאת הקולקציה נועד כדי לעורר השראה בקרב קהל העוקבות של המותג, והעמקת המודעות בנוגע לשפות האהבה השונות. מי שזיהה ונתן שמות לשפות השונות הוא ד"ר ג'רי צ'פמן, והוא זיהה 5 דרכים שונות בהם בני אדם מבטאים אהבה: השפה המילולית, מעשים של אכפתיות, הענקת מתנות, זמן איכות ומגע. המודעות לשפת האהבה יכולה לעזור לגשר על פערים בין בני זוג המדברים בשפות אהבה שונות, ולהעמיק את הקשר. יודעות מהי שפת האהבה שלכן? אולי השמלה הנכונה תעזור לכן לגלות… 

 

16

 

17

 

18

 

19

 

20

 

קרדיטים:

צילום: רותם ברק

איפור: מורן טניטם

עיצוב שיער: אופיר אליאס

דוגמנית: גוסיה גוזובסקי

אסיסטנטית: קסניה מלניקוב

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)