לוקינג פורוורד: 5 טרנדים עיצוביים מהממים לשנה הקרובה

06.02.24

2024 נפתחה באופן שונה מקודמותיה, ועדיין - נראה שמה שלא ישתנה לעולם הוא התשוקה שלנו לעיצוב והסקרנות שלנו שמגיעה תמיד בפתחה של כל שנה, לשמע הבשורות המרגשות שמחכות לנו (ובעיקר לכן!) בגזרה הזו. 

 

אז כשאנחנו כבר חודש לתוך השנה החדשה, הזמנו את מעצבות הפינצטה המעולות שלנו לסמן את המגמות הכי טרנדיות ומסקרנות של השנה הקרובה, ובחרנו את החמש הכי מעניינות שבהן. זה השלב שבו אנחנו קצת מקנאות בכל מי שהחתונה עוד לפניה וכל אפשרויות העיצוב עוד לגמרי פתוחות… אז לאקי יו! אנחנו בטוחות שתמצאו כאן כמויות של השראה לאירוע המהמם שלכן.

 

1. פאטרנים בהתאמה אישית 

אופיר ובלה מ-Flowers Mood צופות שהשנה נראה השקעה מרובה במיתוג, וכלות חכמות שרוצות לייצר חתונת קונספט זכירה ישקיעו במיתוג וביצירת פאטרן אישי(!) לחתונה שלהם.

 

הפאטרן יכול להשתלב בכמה מוטיבים, כמו למשל מפות, ראנרים, כריות, אלמנטים בבר או ברחבת הריקודים. מומלץ לבחור שניים-שלושה אלמנטים כדי שלא לצאת אובר דה טופ. מדובר בהשקעה כספית לא גבוהה מאוד, וכזאת שתהפוך כל עיצוב חתונה לסופר אישית ומלאה באווירה. כמובן שהפטרנים האלה יופיעו גם במיתוג הקלאסי: הזמנות, פתקי הושבה, תפריטים, מספרי שולחן וכו׳.

 

אופיר פלאוורס 2  

אופיר פלאוורס 3

 

אופיר פלאוורס 4

 

 

2. סקאלת צבעים שלמה שמספרת סיפור

המעצבת ליאתריס מדברת על סקאלה צבעונית המחברת לאדמה, לחופש, לטבע ולשדות פורחים. אותה סקאלה באה לידי ביטוי בטקסטיל, באווירת הנרות, הפרחים, חבקי המפיות והמיתוג שנשזר בין כל הפרטים הקטנים. כל אלה יוצרים חוויה שלמה, עוטפת ומחבקת, בדיוק מה שכולנו זקוקים לו בימים אלה. כל פרט בעיצוב נבחר בקפידה והוא מעניק משמעות ליצירת הסיפור השלם והאופטימי.

 

ליאתריס

 

 3. עיצוב ככלי לביטוי אישי (גם בחופה!)

המעצבת אלבה מספרת שהשנה, יותר מתמיד, נשתמש בעיצוב ככלי להוספת מימד אישי לחתונה. לכן אנחנו צפויות לראות חופות מיוחדות יותר ושגרתיות פחות, מה שיכול לבוא לידי ביטוי בבחירת הצבע, בצורה או בשניהם יחד. 

 

אלבה 2 עיצוב ככלי לביטוי

(צילום: עדי אלבז)

 

4. עיצובי קונספט

 אלבה מסבירה שהקונספט לחתונה כולה יכול להיות צבע יחיד בעיצוב כולו (לבן, למשל) או סוג פרח אחד ויחיד. זה יכול להיות קונספט השזירה היפנית המינימליסטית והמדויקת או ההיפך המוחלט שבא בדמות שזירה פראית ונשפכת. 

  אלבה 1 עיצובי קונספט

 

5. דגש על דיטיילז קטנים בסידורי השולחן

אלבה מזכירה שהשנה, יותר מתמיד, נזכור לשם מה התכנסנו וכמה בני מזל אנחנו לחגוג אהבה. גם עיצוב החתונה ישמש ליצירת אווירה אינטימית ומקרבת וזה יבוא לידי ביטוי באמצעות נרות מיוחדים, כלים מושקעים ושזירות פרחים כיצירת אמנות המושכת את העין. 

 

אלבה 3 דיטיילז מיוחדים

 

אלבה 4 דיטיילז מיוחדים

 

 מאמצות משהו מזה לחתונה שלכן? מקוות שכן, ומאחלות לכולנו שנה רגועה ושמחה, ככל האפשר. 

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)