Trending Now: הטרנדים העיצוביים של השנה הקרובה

25.01.22

כמו בכל תחילת שנה, גם הפעם אנחנו מתבוננות קדימה בהמון תקווה וציפייה, ומתחילות לסמן את הטרנדים הכי שווים שנראה השנה בעולם החתונות.
אז לכבוד 2022 שנפתחה זה מכבר, ביקשנו מהמעצבות המוכשרות והמופלאות של הפינצטה לספר לנו על המגמות הצפויוית לככב השנה הזו בתחום העיצוב, שיהפכו את החתונות לשיקיות במיוחד. קבלו אותן בתופים ובמחולות!

 

Petite by WeDiy

רינה מהמותג צופה השנה שלושה טרנדים מובהקים. הראשון הוא פרחים צבעוניים במגוון טקסטורות וגדלים, בווייב מינימליסטי או מפוצץ - כל השילובים נכונים.

 

1 12

(צילום: Your Story // פינטרסט)

 

הטרנד השני הוא חתונות בטבע בלוקיישנים בלתי שגרתיים, בחצר, במשק ואפילו ביער. לכל אלה מתווסף טרנד שולחן הבופה המעוצב, שמאפשר לאורחים לאכול קודם כל - מהעיניים. 

  

2 12

(צילום: איה ואבי // Your Story // שי אשכנזי)

  

Flower’s Mood

אופיר העומדת מאחורי פלאוור'ס מוד מסמנת כמה מגמות: הראשון הוא פרחים בצבע תכלת, טאצ' פסטלי שלוקח את העיצוב למקום מאוד עכשווי, ומשתלב בכל פלטת צבעים. אם קשה למצוא פרחים שכאלה אפשר להוסיף ראנרים, מיתוג או כלים בצבע זה שיקפיצו את העיצוב. המגמה השניה היא כלי נחושת, אז זה הזמן לחפש טוב בבוידעם של סבא וסבתא, כי זה לגמרי יהיה חומר הגלם המוביל של שנת 2022, בעיקר בגזרת הפמוטים.

 

3 8

(צילום: שיצו צלמים // תום סיימון)

 

טרנד נוסף הוא נרות אצבע צבעוניים, מגמה שקיימת בחו"ל כבר כמה שנים טובות, ולאחרונה חודרת גם לכאן. בגזרת הטקסטיל, הקטיפה בהחלט מככבת, ותוספת מגניבה היא שלטי ניאון - גם זה טרנד שראינו כבר לפני כמה שנים בעולם, ועכשיו תופס אצלנו תאוצה.

 

4 5

(צילום: דריה גלר)

 

Danielle Liron Design

דניאל צופה טרנדים שישלבו עולמות שונים ומפתיעים, בין יפן לבין דרום איטליה. עם עיצוב שמאופיין בשזירה מודרנית, בשילוב של כלי קרמיקה ופורצלן עם לימונים, לצד טקסטורות צבעוניות. כל אלה יעניקו לחתונה מראה שונה וייחודי, שאינו דומה למה שהיינו רגילות לראות. 

 

10 3

 

11 4

 

WildFlower

בחתונות בימים אלה צופה ווילד פלאוור שנראה את פרחי החורף במלוא תפארתם, מסודרים בצבעוניות חמימה ובגוונים עמוקים. לצידם נראה שימוש בשטיחים פרסיים בגוונים עמוקים של בורדו וחום, נורות פרי לייטס וכמובן - נרות, איפה שרק אפשר. 

 

5 7

(צילום: Wildflower)

 

6 5

(צילום: בר כהן)

 

רמית קריב

רמית מסמנת כמה טרנדים ייחודיים לשנה הזו, והבולט בהם הוא טרנד החזרה לסיקסטיז-סבנטיז, עם הדפסים וגזרות שמאפיינים את התקופה, וצבעוניות חמה בפרחים, בטקסטיל ובגרפיקה. חומרי הגלם יכללו עור, שיפון וכותנה גסה, בשילוב גדילים, פרנזים ורצועות. Groovy. 

 

7 5

 

טרנד נוסף הוא חיבור לעולם האמנות, שבא לידי ביטוי בסידורי שולחן בכלים לא קונבנציונליים, מיצגים גדולים, תמונות אמנותיות בשילוב פרחים, פסלים ועוד.

 

8 6

(צילום: View Photography // לוז)

 

סתיו אגם

סתיו צופה שנראה השנה מיקס של צבעים מיוחדים, הדפסים, בדים וטקסטורות. השנה נראה תעוזה וצבעוניות עזה, שלל סוגי פרחים מגוונים וכל מה שיגרום לחתונה להיות כמה שיותר זכירה ומיוחדת.

 

9 1

(צילום: יוליה טוקרב // אורלי פרל ניר)

 

סטודיו גליתא

גלית מסטודיו גליתא צופה שנראה השנה טרנדים עיצוביים חדשים, לצד קלאסיקות נצחיות. הקורונה שעדיין נוכחת מכתיבה אירועים בלוקיישנים מיוחדים ולא שגרתיים, המתקיימים לצד אירועים בגני אירועים. בנוסף, היא צופה שב-2022 נראה שילובים חדשים ונועזים, אקלקטיות שנותנת המון מקום לביטוי אישי של הזוג, שימוש בטקסטיל בהתאמה אישית וכמובן - מיתוג שחוזר בכל דיטייל. 

 

12

(צילום: עידן חסון)

 

הדרי'ס

הדר שפירא צופה שב-2022 נראה הרבה את טרנד הניו בוהו: פלטת צבעים שונה ומיוחדת המונה צבעי שלכת מיוחדים כמו טרקוטה, שמפיין, שמנת וחום, בשילוב פמפסים ופרחים יבשים, כמעט ללא שימוש בירק ירוק. הטרנד מביא זווית חדשה לבוהו האהוב והמוכר ונותן לו זוווית חדשה ורעננה.

 

13 3

(צילום: עידן חסון)

  

Alba

טל וולף, המעצבת העומדת מאחורי המותג "אלבה" צופה שנראה ב-2022 חתונות בעיצוב עדין ונינוח, ופלטות צבעים מונוכרומטיים שמתאימים לאווירה רומנטית ורכה. לצידם ישלטו שילובים של חומרים טבעיים וריבוי טקסטורות בגוונים אחידים. פרחים וצמחים מיובשים ממשיכים להיות מובילים ויצרו פלטת צבע עדינה ומדויקת, בשילוב צבעי אפרסק בטונים שונים, ירוקים עדינים, ורודים, לילך, לבן ונגיעות של תכלת עדין. 

 

14 2

(צילום: אלבה // תום סיימון // ג'ן סלדקוב)

 

לילך ספיר

הטרנדים שמסמנת לנו לילך ספיר לחורף ולקיץ 2022 הם עיצובים שכוללים הרבה כוח ועוצמה ומתאפיינים בצבעים עזים, מרגשים וסקסיים. אלה ישתלבו עם מיתוג שמדבר באותו קו עיצובי, ומספר את הסיפור המיוחד של בני הזוג. בנוסף נראה השנה הרבה פרחים, בעיקר ורדי שטח גדולים בעלי נוכחות מושלמת. 

 

15 7

(צילום: אורי כרמי)

 

ליאתריס

ליאת מליאתריס מספרת שהיא אוהבת במיוחד העונה ליצור הרמוניה בלתי צפויה בין חומרים מנוגדים. כמו למשל פרחים לבנים וקלאסיים ואלמנטים מיובשים מהטבע, שיוצרים תוצאה חלומית. 

 

16 1

(צילום: ניצן גור)

 

מיכל וולצ'ק

מיכל מספרת שהחיים לצד המגיפה בשנתיים האחרונות מובילים לחיזוק החיבור לאדמה ויוצרים מפגשים בין טבע לאורבניות. הדבר משפיע על פלטת הצבעים שמשלבת ירוק על כל גווניו, ונעה על הקשת של צבעי האדמה, אבן, פודרה, חומים, ורודים ועד כתומים וצבעים חמים וחזקים. לעתים גם שילובים ניגודיים. 

 

16 2

(צילום: פינטרסט // יוסי וקנין)

 

בגזרת החומרים והטקסטיל ישנה השנה נטייה למלאכות יד וחומרים טבעיים, צורות וטקסטורות שבטיות ואתניות ואף השפעות מהעולם כולו. סידורי הפרחים יהיו שזורים גם הם משילובים של פרחים יבשים וענפים מיוחדים לצד פרחים חיים. מעבר לכל - תוספת ומשחק של תאורה בכל דרך שהיא מוסיפה לכל אירוע את החום הנדרש לו, ומעיפה אותו מעלה. 

  

ענבל ינאי

ענבל צופה שגם הקיץ ילווה אותו טרנד הבוהו-שיק. אנחנו צפויות לראות שולחנות מעוצבים עם פרחי בר ופרחים יבשים לצד פרחים טריים בכדי חרס ומגוון ואזות מרהיבות התואמות את קונספט האירוע. לאלה יתווספו מקרמה בחופה, לוכדי חלומות, פיירי לייטס, פמפסים, סלי קש ועוד. בקיץ היא צופה שנראה את פרח הקיץ האולטימטיבי - החמניה, בחופה, מרכזי שולחן, על שלטי כניסה ובכל מקום אפשרי. 

 

17 2

(צילום: עומרי אבוחצירא // דריו)

 

מה הטרנד שהכי מדבר אליכן? אנחנו כבר מחכות לראות את הכל קורם עור וגידים, בחתונות היפות של 2022. 

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)