New Beginnings: דצמבר בכלות אורבניות

30.11.20

 

דצמבר שמח אהובות!

 

זה עבר מהר משחשבנו, והנה אנחנו כבר כמעט סוגרות את שנת 2020! שנה שהחלה עם המון תקווה וציפייה והמשיכה בוייבים קצת פחות מרימים… אנחנו כמובן ממשיכות כרגיל בקו אופטימי, וככל שהזמן עובר אנחנו חשות שהסתכלות על האפ-סייד לגמרי משתלמת, והנה כבר הקשת בענן מציצה לה בקצה הסערה. הדיבור על החיסונים כבר מוחשי למדי, ושגרת החגיגות עוד תחזור אלינו. ובגדול. זה רק עניין של זמן.

 

החודש אנחנו מתכננות לכן כמה הפתעות סופר כיפיות שיסגרו לכן את השנה עם חיוך רחב - כמו שמגיע לכן! אנחנו עוד לא יכולות לחשוף את הפרטים, רק יכולות לומר שמדובר בכמה פרסים מהממים שינחתו אצל כמה וכמה מכן, וששווה לעקוב מקרוב אחרי האינסטגרם שלנו ולהתעדכן בפוסטים שאנחנו מעלות בקבוצה הסודית. זה הולך להיות חורף חם!

 

מלבד זאת, נביא לכן החודש סיכומים של השנה שהייתה, ותיווכחו כמונו, שלמרות הקורונה, האלכוג'ל והמסיכות, בשנת 2020 היה גם שמח ומלא סטייל. וגם - נתבונן קדימה ל-2021 המסקרנת שאוטוטו מתחילה, וננסה לחזות מה היא טומנת לנו בגזרת החתונות. מה שבטוח - יהיה מעניין ומלא שיק.  

 

אנחנו ממשיכות לעודד אתכן לקיים חתונות קטנות ויפות, מביאות לכן המון השראות מקסימות לחתונות שכאלה וממשיכות לשמוע מכל עבר כלות מאושרות, שמספרות שהתחתנו בקטן והיה פשוט יפהפה ועוצמתי. כל כלה כזו ממלאת אותנו באנרגיות ושמחה וממחישה לנו כמה הקהילה שלנו חשובה, וזה בדיוק הזמן שבו היא משמעותית מאי פעם.

 

כרגיל, אנחנו מזכירות לכן שבכל עניין אנחנו זמינות לכן בוואטסאפ, בכל קושי תזכרו ש-Love will find a way, ואנחנו כאן כדי לעזור לכן לסלול את הדרך שלכן לחתונה הכי מהממת שיש, שתספר את הסיפור המיוחד של האהבה שלכן. 

 

שיהיה חודש חמים ונעים,

צוות כלות אורבניות

מאת:כלות אורבניות