Tuscany Vibe: הקולקציה החדשה של אאוריקה

11.11.21

קולקציית שמלות הכלה של אאוריקה לסתיו 2021-2022 שולחת אותנו בטיסה ישירה לאחד הספוטים הפסטורליים והציוריים ביותר על פני הגלובוס - חבל טוסקנה שבאיטליה. 

 

1

 

2

 

ההשראה ליצירת כל אחת ואחת מהשמלות היא האיזור בו צמחו אומני הרנסנס והרוקוקו הגדולים ביותר. חבל ארץ משופע בכפרים קטנים וציוריים, בכרמים וביקבים רומנטיים. אל תוך אווירת טוסקנה החלומית יצקה אאוריקה את הטרנדים הכי חמים בתחום עיצוב שמלות הכלה, והשילוב בין השניים הוא מרהיב, עדכני ומתוחכם.

 

8

 

4

 

אאוריקה רואה בעיני רוחה את הכלות שלה בלוק קלאסי, רומנטי וזוהר, אך כזה שמאפשר לכל אחת לחוש משוחררת, נינוחה והכי בטוחה בעצמה בערב המרגש שלה. בהתאם, הקולקציה מתהדרת במגוון רחב של גזרות שמתאימות עצמן למבנה הגוף ומחמיאות לו, בתוספת אלמנטים כמו כמו חיתוכים גאומטריים מחמיאים ושסעים אופנתיים.

 

10

 

6

 

אל אלה מצטרפת גולת הכותרת של הטרנדית של הקולקציה הנוכחית: שרוולים תפוחים ואופנתיים במגוון עיצובים. אלה ניתנים להסרה ומשמשים פתרון מושלם למעמד החופה מול שלב הריקודים, ולמי שרוצה לסגור שתי שמלות יפהפיות באאוטפיט אחד. 

 

3

 

7

 

כמו בכל הקולקציות שלה, גם הפעם הבדים עימם עובדת המעצבת הם האיכותיים ביותר, וכאלה המחמיאים במקסימום לגוף האישה ולקימוריה: בדי תחרת הסולטיס היוקרתית, משי אורגנזה פראי, טול צרפתי מנוקד, טול שעובד לכפלי פליסה ובדים בהם משולבים פרחים, אבני חן וסברובסקי שנוספו לשמלות בעבודת יד מושקעת. 

 

9

 

5

 

הניסיון של אאוריקה שמתפרש על לא פחות מעשרים שנות תפירה עילית מוקפדת ניכר היטב בעבודתה, והופך את חוויית העיצוב האישי בסטודיו שלה לאינטימית וייחודית. כלות שמעוניינות ליצור לעצמן את ה-שמלה באווירה נעימה ומזמינה - יכולות בקלות למצוא את מבוקשן בסטודיו של המעצבת. 

 

11

 

קרדיטים:

צילום: לירן מור

סטיילינג, פיתוח קולקציה וניהול אמנותי: מאור אומזגין

עיצוב שיער ואיפור: כפיר גולדשטיין

דוגמנית: טאיה קרב לסוכנות r_and_r_agency

תכשיטים: אפרת קסוטו

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)