כשעל הים פגשו את ארז וחנן: מפגש מרגש בין קולינריה, ים ולוקיישן חלומי

22.04.21

 

אם יש משהו שמשמח אותנו בימים אלה זה לשמוע על התחדשות ושינויים יצירתיים במקומות לוהטים לחתונות, שחוזרים בתקופה זו לפעילות בפול פאוור. לכן, כיף לנו במקסימום לספר לכן שעל הים, אחד הלוקיישנים הכי הקסומים שיש לחתונות על קו החוף, יוצא בבשורה חדשה, קיצית וסופר מרעננת לעונת החתונות הקרובה.

 

1a

 

2a

 

3a

 

4a

 

5a

 

6a

 

7a

 

הקייטרינג ההיסטרי של השפים ארז קומורובסקי וחנן עזרן נוחת במקום (או יותר נכון - מגיע בסירת דייגים) עם האוכל הכי טרי, בלאדי, משמח ומשובח שיש. מה שאומר שהעונה הקרובה הולכת להיות חמה וטעימה במיוחד. 

 

8a

 

9a

 

10a

 

11a

 

12a

 

13a

 

14a

  

למי שטרם יצא לה להכיר, נספר ש'על הים' שוכן בראש צוק המשקיף על המים, בנקודת המפגש הרומנטית שבין השמש למים הצלולים. הלוקיישן ממוקם במפרץ טבעי מרהיב בין שדות ים לקיסריה, על רקע חול זהוב וים כחול עד האופק. 

 

הצוות של על הים מורכב מסוג של מגשימי חלומות מקצועיים, וכמעט מדי יום מתגשם במקום חלום של זוג שרוצה להתחתן במקום שנוגע בנצחיות של הים והשמיים, ומחובר לרוח, לחול, לגלים ולשמש.

 
15a

 

16a

 

17a

 

18a

 

19a

 

20a

 

21a

 

בעינינו, אין ספק שהמאץ' בין המקום לבין הקייטרינג הכל ישראלי, הנון שלאנטי והכל כך איכותי הזה הוא לגמרי מייד אין הבן. 

 

את השפים המפורסמים ארז קומרובסקי וחנן עזרן אין צורך להציג, מכיוון שמדובר בעמודי התווך של הקולינריה הישראלית. ארז וחנן יוצרים בכל אירוע חוויה צבעונית ומרגשת של טעמים וריחות, ומנות בעלות אופי גלילי עם חומרי גלם מקומיים שמקבלים טיפול מדויק. דגים, בשרים מובחרים, ירקות ומאפים - כל ביס מהמטעמים של שני השפים האלה ממלא את הלב שמחה ומקפיץ את הקולינריה באירוע לגבהים חדשים. 

 

22a

 

23a

 

24a

 

25a

 

26a

 

27a

 

28a

 

אז אם הקרבה לחוף מרגשת אתכן, ומנות ים תיכוניות משכרות ואותנטיות מפעילות לכן את בלוטות הטעם - יש לנו הרגשה שהחדשות של על הים הולכות לעשות לכן את היום, בדיוק כמו שקרה לנו.  

 

29a

 

30a

 

31a

 

32a

 

33a

 

34a

 

קרדיטים:

צילום סטילס: שי אשכנזי

וידאו: דריה גלר

עיצוב וסטיילינג: רמית קריב

איפור: אלי חורי

שיער: מלודי שובקס

ציוד: קיסר

שמלות: דנה הראל // TOORA

חליפה וטישירטים: דורון אשכנזי  

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)